آزمون بکارگیری نیروهای قراردادی گروه پرستاری روز جمعه برگزار می شود

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری فراگیرترین آزمون بکارگیری نیروهای قراردادی گروه پرستاری بمنظور رفع کمبود نیرو در طرح تحول نظام سلامت در روز جمعه ششم تیر ماه بصورت همزمان در کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا از سازمان نظام پرستاری، «محمد میرزابیگی»، دانش آموختگان رشته های پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و بهیاری را از جمله مشمولان شرکت در این آزمون برشمرد و گفت: این آزمون تقریبا بزرگترین و بی سابقه ترین آزمونی است که تاکنون برای جذب نیروهای گروه پرستاری برگزار شده است.
وی درباره ظرفیت پذیرش این آزمون بر اساس نیاز اعلام شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی افزود: قرار است با اقداماتی مانند برگزاری این آزمون، میانگین ۰.۷ نیروی پرستاری به ازای هر تخت بیمارستانی به ۱.۲۵ نیرو تا پایان سال برسد.
معاون وزیر بهداشت گفت: این آزمون یکی از اقدامات بزرگ و گسترده وزارت بهداشت است که با همکاری معاونت پرستاری و سازمان نظام پرستاری محقق شد و انتظار است که در سال های آینده نیز دولت در تامین اعتبار مورد نیاز وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی مساعدت لازم را انجام دهد که از میانگین ۱.۲۵ به سطوح بالاتری دست پیدا کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها