آزمون استخدام «مرکز سرویس همکاران سیستم» برگزار می‌شود

tn

 

شرکت همکاران سیستم، با هدف جذب کارشناس پشتیبانی برای «مرکز سرویس» این شرکت در تهران، آزمون استعدادیابی و جذب را برگزار می‌کند.

«مرکز سرویس همکاران سیستم»، یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات در حوزه نرم‌افزار در کشور است که با نگاه به مدل‌های برتر جهانی راه اندازی شده و با پیروی از استانداردهای روز دنیا، خدمات تخصصی را به مشتریان همکاران سیستم در تهران ارائه می‌کند.

متقاضیان با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس از دانشگاه‌های معتبر و در رشته‌‌های حسابداری، علوم پایه، مدیریت، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

این آزمون در دو مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول، آزمون آنلاین و با موضوع شخصیت شناسی شغلی است. ثبت نام و برگزاری این مرحله از ۴ الی ۱۳ مهر ماه خواهد بود.

متقاضیاتی که بتوانند معیارهای مورد نظر را در آزمون آنلاین کسب کنند، وارد مرحله دوم می‌شوند. در مرحله دوم و با همکاری سازمان مدیریت صنعتی آزمون «سنجش هوش و توانمندی تحلیل» در دفتر مرکزی همکاران سیستم برگزار می‌شود. افرادی که بتوانند هر دو مرحله این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند، به مصاحبه نهایی راه پیدا می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون، حداکثر تا تاریخ ۱۳ مهر ماه  به سایت همکاران سیستم به آدرس www.systemgroup.net مراجعه کنید. 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴)

  1. رضا گفت:

    حقوق خوبی نمیده، خیلی بخوان حقوق بدن بیشتر از ۱.۵ نمیشه

  2. محمد گفت:

    چجوری میتونیم تو ازمون ثبت نام کنیم

  3. صدیقه گفت:

    با سلام
    در فرم دعوت به همکاری گزینه ای برای دانشجویان مقطع دکترا قرار داده نشده .در حالی که کسانی هستن در این مقطع خواهان همکاری با شما هستن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها