آزمون استخدامی وزارت نفت پس از اصلاح ایرادات برگزار می‌شود/ استخدام نیروهای بومی باید در اولویت قرار گیرد

علی عسگر ظاهری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: شرایط مندرج در آگهی اولیه استخدامی وزارت نفت و عدم تخصیص سهمیه به نیروهای بومی ظلم آشکار به جوانان خوزستانی بود و تغییر در این شرایط به یک مطالبه عمومی در خوزستان تبدیل شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: کمیسیون انرژی از همان دقایق اولیه مخالفت خود را با این شرایط اعلام کرد و از وزارت نفت خواست تا با در نظر گرفتن سهمیه نیروهای بومی، سهمیه دانشجویان دانشگاه نفت نیز لحاظ شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به توقف آزمون وزارت نفت نیز اشاره کرد و گفت: با رأی دیوان عدالت اداری برگزاری این آزمون متوقف شده و انجام این آزمون به اصلاح در بندهای آگهی استخدام موکول شده است.

ظاهری عنوان کرد: براساس ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه، استخدام نیروهای بومی باید در اولویت قرار گیرد و این انتظار به‌حق از سوی جوانان خوزستانی وجود دارد که این اولویت در آزمون وزارت نفت در نظر گرفته شود.

ظاهری بیان کرد: زمان مشخصی برای برگزاری این آزمون مشخص نشده است،اما بدون شک پس از انجام اصلاحات لازم و در نظر گرفته شدن مواد قانونی این آزمون در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها