آزمون استخدامی نیروی دریایی در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا این آزمون با شرکت ۱۶۰ داوطلب در هنرستان فنی و حرفه ای شهید نمکی واقع در میدان شهرداری(سه دژ) سنندج نیز برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالفضل برزگری فرماندهی قرارگاه عملیاتی ل۲۸پیاده کردستان و جمعی از مسئولان استانی با حضور در محل برگزاری این آزمون، از روند برگزاری و مشارکت داوطلبان بازدید کردند.
مدیر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کردستان در حاشیه برگزاری این ازمون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی مراحل پذیرش، مشاوره، ثبت نام و صدور کارت ورود به جلسه آزمون بصورت حضوری در شهر سنندج صورت گرفت.
ناخدا دوم همت علی قبادی افزود: در این آزمون ۱۶۰ نفر داوطلب دارای مدرک دیپلم متوسطه از شهرستان های مختلف استان کردستان شرکت کردند که بیشترین میزان مشارکت در شهرستان های سنندج و قروه هر کدام با ۳۰٪ بوده است.
وی اضافه کرد: سوالات این آزمون شامل دو بخش عمومی و معارف اسلامی بود که آزمون عمومی در برگیرنده پرسش های چهار گزینه ای از دروس ادبیات فارسی، ریاضی، مفاهیم رایانه، زبان خارجه، معلومات عمومی و استعداد تحصیلی (هوش) بود.
وی اظهار کرد: نتیجه آزمون به همراه تاریخ شرکت در مرحله نهائی و گزینش شامل معاینات پزشکی و مصاحبه های حضوری اواسط تیرماه بروی پایگاه اطلاع رسانی نیروی دریایی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.
ناخدا قبادی گفت: چنانچه داوطلبی سابقه درمانی و عمل جراحی دارد، باید زمان شرکت در معاینات پزشکی، برگه خلاصه پرونده و شرح عمل جراحی را همراه داشته باشد.
وی اضافه کرد: داوطلبانی که پس از قبولی در آزمون و کسب صلاحیت های لازم از مراحل معاینات پزشکی، سنجش آمادگی جسمانی و مصاحبه های حضوری با نظر شورای گزینش واجد شرایط خدمت در نیروی دریایی راهبردی ارتش شناخته شوند، صرف نظر از گرایش تحصیلی و برحسب علاقه مندی مجاز به انتخاب سه کد تخصص از میان زیر رسته های تفنگدار دریایی، آماد، فنی و عرشه هستند.
به گفته وی داوطلبان پس از ۱۴ تا ۱۶ ماه کسب مهارت های تخصصی و رزمی در مراکز آموزشی باقرالعلوم (ع) رشت و قمر بنی هاشم (ع) منجیل در مناطق عملیاتی و پایگاه های پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش مشغول به خدمت خواهند شد.
وی افزود: مدت قرارداد داوطلبان پنج سال بوده که به منزله انجام خدمت دوره ضرورت نیز بحساب می آید و در ادامه بنا به تقاضای شخصی و همچنین احراز شرایط لازم، کارکنان پیمانی به استخدام رسمی تغییر وضعیت می یابند.
دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کردستان به عنوان هشتمین دفتر این نیرو در استان های غیر ساحلی چهارم مهر ۱۳۹۵در سنندج گشایش یافت.
هم اکنون دفتر نیروی دریایی ارتش در استان کردستان در سنندج، میدان مولوی کُرد، طبقه اول ساختمان شماره ۳ استانداری قرار دارد.
داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۲۴۶۶۴۶ تماس و اطلاعات بیشتر را در این زمینه دریافت کنند.
۳۰۲۰/ ۶۱۰۸

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها