آزمون استخدامی دستگاه های دولتی استان کردستان برگزار شد

 آزمون استخدامی دستگاه های دولتی استان کردستان به منظور بکارگیری ۹۹۶ فارغ التحصیل دانشگاهی روز جمعه در سنندج برگزار شد.
استاندار کردستان در حاشیه بازدید از حوزه های محل برگزاری این آزمون در سنندج به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری این ازمون زیر بنای تحقق عدالت گرایی و اقتصاد محوری است.
علیرضا شهبازی این حرکت دولت را در پویایی، جوان باوری و تخصص گرایی ساختار نیروی انسانی کشور و استان موثر دانست و به شرکت کنندگان در آزمون اطمینان داد که در فرایند تصحیح ورقه های آزمون نظارت جدی برای جلوگیری از هرگونه اعمال سلیقه شخصی اعمال می شود.
وی با بیان اینکه نتیجه آزمون تا پایان سال جاری اعلام خواهد شد گفت: اسامی پذیرفته شدگان رتبه علمی از طریق سایت استانداری کردستان اطلاع رسانی و پذیرفته شدگان تا سه برابر ظرفیت برای ادامه فرایند آزمون از جمله مصاحبه و گزینش دعوت می شوند.
وی استخدام ۹۹۶ نفر در دستگا های اجرایی استان را در کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و ارتقای سطح کارشناسی ادارات دولتی موثر عنوان کرد.
به گفته وی در این آزمون استخدامی ۱۵ هزار و ۱۲ نفر شامل هفت هزار و ۹۶۶ نفر مرد و هفت هزار و ۴۶ نفر زن در استان شرکت کردند.
شهبازی گفت: از مجموع ۱۵ هزار و ۱۲ نفر شرکت کننده ۵۷ نفر دکترا، هزار و ۲۲۲ نفر کارشناسی ارشد، ۱۲ هزار و ۷۴۷ نفر کارشناسی و ۹۸۶ نفر دارای مدرک تحصیلی کاردانی هستند.
به گفته وی این تعداد شرکت کننده در ۲۸ حوزه امتحانی از جمله مراکز آموزش عالی و تعدادی از مدارس استان با توجه به تفکیک جنسی و رشته تحصیلی ساماندهی شدند.
وی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از افراد متخصص از ترکیب نیروهای انسانی مراکز دانشگاهی استان ناظر و مراقب شیوه برگزاری آزمون استخدامی دولت در مرکز استان هستند.
شهبازی افزود: براساس آیین نامه و دستور العمل برگزاری آزمون به ازای هر ۵۰ شرکت کننده یک مراقب پیش بینی شده است.
استاندار کردستان از نظارت مستقیم مسوولان حراست دستگاه های اجرایی استان بر فرایند آزمون خبر داد و گفت: افزون بر مراقبان و نیروهای حراست، شش نفر از پرسنل دستگاه های اجرایی به نمایندگی از ۲۶ دستگاه اجرایی مشمول این استخدام نیز بر نحوه برگزاری آزمون نظارت دارند.
منبع:  ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها