آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در دانشگاه جیرفت برگزار شد

سعید برخوری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) امروزجمعه یکم دی ماه ۹۶ در یک نوبت صبح و در دو حوزه امتحانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد افزود: بیش از ۶٠٠ داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ٧٠ درصد دختر و ٣٠ درصد پسر بودند.

برخوری تصریح کرد: مجموعه دانشگاه جیرفت برای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون تلاش کردند ٬ بیش از ۶٠ نفر عوامل اجرایی این آزمون بودند، که توانستند به نحو مطلوب آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی(وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) را برگزار کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: این آزمون در استان کرمان تنها در شهر کرمان و شهر جیرفت برگزارشد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت ضمن قدر دانی از حساسیت همه دستگاه های اجرایی شهرستان جیرفت برای برگزاری آزمون اظهار کرد: از همه دستگاه های اجرایی بویژه فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اطلاعات، شهرداری، اورژانس ۱۱۵، مخابرات و اداره برق شهرستان که دانشگاه جیرفت را در برگزاری این آزمون استخدامی همیاری کردند تشکر می کنیم.

یاد آور می شود :دانشگاه جیرفت برگزار کننده آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها