آزمون استخدامی تبدیل وضعیت کارکنان قرارداری شهرداری های زنجان ۲۵ اسفند برگزار می شود

 

آزمون استخدامی تبدیل وضعیت کارکنان قرارداری شهرداری های زنجان ۲۵ اسفند برگزار می شود مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: آزمون استخدامی تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری های این استان که از اسفند سال گذشته در دستور کار قرار دارد، به صورت متمرکز ۲۵ اسفند امسال برگزار می شود.
حمیدرضا عزیزپور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغ شده مراجع قانونی، تغییراتی در مفاد آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی ایجاد شده است.
وی یادآورشد: داوطلبان آزمون باید پس از انتشار آگهی ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی استانداری، ثبت نام کنند.
عزیزپور اظهار کرد: بررسی مدارک داوطلبات در بازه زمانی مقرر انجام می شود و رشته های شغلی و شرایط تحصیلی افراد رد آگهی درج خواهد شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: سهمیه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری های این استان که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده به بیش از یک هزار نفر می رسد در حالی که تعداد افراد حایز شرایط تبدیل وضعیت به بیش از ۸۰۰ نفر می رسد.
اسفند سال ۹۵، مجوز تبدیل وضعیت استخدامی یک هزار نفر از نیروهای قراردادی کارکنان شهرداری های این استان دریافت شد.
عزیزپور پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری ها و حسب مورد با پیگیری های مجدانه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان، سهم استان زنجان برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی، از ۵۰ هزار نفر کشور بالغ بر یک هزار نفر خواهد بود.
وی یادآورشد: در جلسه ای که در ۲۲ اسفند امسال در سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، سهم زنجان به این میزان رسید.
مدیرکل امرو شهری و شوراهای استانداری زنجان اضافه کرد: از سوی دیگر در همین جلسه با پیگیری های ویژه، مشکل ۲۰ ساله بالغ بر ۳۵۰ نفر از کارگران شهرداری زنجان و شهرداری های تابعه استان حل شد./ ل.ق

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها