آرشیو استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۶

 استخدام جدید سازمان تامین اجتماعی

 

استخدام تامین اجتماعی در سال ۹۷

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری آزمون استخدامی به صورت سراسری در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، اوایل آبان ماه امسال خبری در خصوص جذب نیروی بومی در درمانگاه تامین اجتماعی تفرش منتشر شد.
این درمانگاه در سال ۹۴ کلنگ‌زنی شد و پس از ماه‌ها تاخیر در افتتاح، در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد. بر اساس اعلام مسئولان، ۱۵ نفر در این مرکز درمانی مشغول به کار خواهند شد.
با توجه به نزدیک شدن زمان افتتاح این مرکز درمانی، هنوز خبری از برگزاری آزمون‌های استخدامی نشده است که این موضوع مورد مطالبه جوانان تحصیلکرده تفرشی است.
برگزاری سراسری آزمون جذب نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی
محمد حسینی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای تفرش، در این خصوص گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده قرار بود جذب نیروی انسانی مورد نیاز اعم از کادر خدماتی، پزشکی و سایر نیروهای انسانی مورد نیاز برای مراکز تامین اجتماعی شهرستان‌های فراهان و تفرش، در بهمن ماه انجام شود.
حسینی ادامه داد: اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، آزمون سراسری جذب نیروی انسانی مورد نیاز در کشور در اردیبهشت ماه سال ۹۷ انجام می‌شود. لذا در راستای کاهش هزینه‌ها، آزمون استخدامی برای جذب نیروی مراکز تامین اجتماعی فراهان و تفرش به سال آینده موکول شد.
اولویت جذب نیروی بومی در شهرستان‌های تفرش و فراهان
وی افزود: با اطلاع‌رسانی آگهی سراسری سازمان تامین اجتماعی جهت جذب نیرو، نیروی مورد نیاز این مراکز در شهرستان‌های تفرش و فراهان با اولویت جذب نیروی بومی انجام می‌شود.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر شعبه اداری تامین اجتماعی شهرستان فراهان راه‌اندازی شده است اما به دلیل عدم برگزاری آزمون، از نیروهای تامین اجتماعی استانی استفاده می‌شود.
درمانگاه تامین اجتماعی تفرش در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود
حسینی اضافه کرد: در صورت افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی تفرش در دهه فجر امسال، از نیروهای تامین اجتماعی استان استفاده می‌شود تا پس از پایان مراحل جذب و استخدام، نیروهای جدید جایگزین شوند.
وی در خصوص میزان پیشرفت ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی تفرش خاطرنشان کرد: ساختمان درمانگاه حدود ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تجهیزات آن تهیه شده است. تلاش‌ها و پیگیری‌ها نیز بر این است که این ساختمان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

منبع : خبرگزاری دانا


خبر ۲۵ دی ماه ۹۶ -مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان استانهای فارس، مازندران، کردستان و کرمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت:سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مراکز درمانی استانهای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می نماید.

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی به شرح ذیل و یا از طریق روزنامه های کثیرالانتشار، نسبت به ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ٩۶/١٠/٢۶ لغایت شنبه مورخ ٩۶/١٠/٣٠ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه نمایند.

(شایان ذکر است روز جمعه مورخ  ٩۶/١٠/٢٩ مراکز مذکوراز ساعت ٨ تا ١۴  فعال می باشند)

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٩۶/١١/۶ در مراکز استانهای یاد شده برگزار خواهد شد.
(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است)


بزودی استخدام گسترده ی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور

همانگونه که اطلاع دارید این سایت همواره سعی و تلاش در اطلاع رسانی دقیق و سریع استخدام های مهم کشور را دارد. در موارد قبلی آزمون های استخدامی بانک مسکن، بانک مرکزی و قوه قضاییه چندین هفته قبل از درج و انتشار رسمی آنها جهت اطلاع افراد علاقه مند اطلاع رسانی و جزییاتی از آنها منتشر شد. لذا خوش حال هستیم که مجددا خبر خوش و جذاب دیگری را در این ایام فرخنده ربیع الاول به اطلاع شما عزیزان برسانیم. این اطلاعات همگی از منابع اطلاعاتی موثق و قابل اعتماد در این نهادها اخذ شده است که در ادامه نظر شما را به خواندن جدید ترین اطلاعات بدست آمده دعوت می نماییم.

طبق اطلاعات به دست آمده از یک منبع قابل اعتماد در سازمان تامین اجتماعی این سازمان با توجه به مصوبه ی جدید هیأت مدیره ی سازمان در حال تدارک برای یک استخدام جدید با توجه به خروجی گسترده ی پرسنل بعلت بازنشستگی و همچنین افتتاح واحدهای جدید بیمه ای و درمانی خود در اکثر استان ها که آخرین مراحل ساخت و بهره بردای خود را طی می کنند می باشد. براساس اطلاعات این منبع موثق به احتمال زیاد سازمان سنجش همچون استخدام های گذشته ی این سازمان مجری این استخدام انتخاب گردد زیاد است و شرایط آزمون استخدامی هم همچون استخدام های گذشته باشد. بطور مثال شرایط استخدام با مدرک کارشناسی ۲۸ سال سن و با مدرک کارشناسی ارشد ۳۰ سال سن مبنا قرار گیرد. این منبع موثق اطمینان داد که ثبت نام این آزمون قبل از سال ۹۷ و به احتمال زیاد در اسفند ماه ۹۶ صورت گیرد ولی خود آزمون قطعا در بهار ۹۷ است.

این منبع موثق ادامه داد که چند واحد استانی بصورت مجذا درخواست استخدام داده بودند که با نظر مدیریت سازمان فعلا تمام موارد متوقف شده است تا در استخدام هماهنگ کشوری این سازمان همگی این مجوزهای استخدامی گنجانده شود. پس می توان استخدام گسترده ای را برای این سازمان در نظر داشت. آماری در حدود ۳ هزار نفر که نیمی از آن مخصوصی کادر درمان و نیمی دیگر برای کادر بیمه در حال قطعی شدن می باشد. برای همین از دوستان درخواست میشود خود را برای آین آزمون آ؛ماده سازند.


کارت آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در تهران

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: متقاضیان واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی اداره کل غرب تهران بزرگ که از تاریخ ٩۶/٧/٣ لغایت ٩۶/٧/١٢ موفق به ثبت نام در آزمون مذکور شده اند، می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به محل اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی،روبروی پارکینگ هتل لاله ، شماره ٢٧٩ مراجعه کنند.
وی افزود: داوطلبان می بایست به صورت حضوری درتاریخ های ٢۵ و٢۶ مهرماه سالجاری از ساعت ٨ لغایت ١۶ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به نماینده مستقر در باجه توزیع کارت مراجعه و در صورت وجود هرگونه اشکال احتمالی در کارت آزمون نسبت به رفع آن اقدام کنند.
حسینی آذرنوشان ادامه داد: آزمون استخدامی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در روز جمعه مورخ ٩۶/٧/٢٨ برگزار و محل آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد. ضمنا همراه داشتن کارت مذکور و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار جهت شرکت در آزمون الزامی است.


استخدام سازمان تامین اجتماعی تهران- ۱ مهر ۹۶

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در مهرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت:سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی شعبه جدیدالتاسیس در شهر تهران نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می نماید.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ٩۶/٧/٣ لغایت چهارشنبه مورخ ٩۶/٧/١٢ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه کنند.
حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٩۶/٧/٢٨ برگزار خواهد شد.
داوطلبان گرامی توجه کنند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است.


خبر ۲۵ تیر ماه ۹۶ – اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سال ۹۶

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۱ ،می رساند، که می رساند، که نتایج آزمون مذکور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده است که براساس این نتایج، داوطلبان دارای حدنصاب که در ردیف دو برابر ظرفیت براساس اولویت امتیاز مکتسبه قرار گرفته اند به عنوان داوطلب مجاز تعیین گردیده و سازمان تأمین اجتماعی از داوطلبان واجد شرایط فوق الذکر (دو برابر ظرفیت) برای ارائه مدارک دعوت و درصورت مطابقت و صحت مستندات مربوطه با آگهی منتشره نسبت به سیر مراحل بعدی آزمون استخدامی (آزمون مصاحبه، گزینش و … ) اقدام خواهد نمود.

ضمناً چنانچه داوطلبان در رابطه با نتایج آزمون سؤالی دارند، می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۵/۵ با اداره کل/ مدیریت درمان محل تقاضا مکاتبه نمایند.

بدیهی است به مکاتباتی که بعد از تاریخ مذکور واصل گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


سازمان تامین اجتماعی همواره در جذب و استخدام نیروی انسانی پیشتاز بوده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،سید حسین حسینی آذر نوشان همزمان با هفته تامین اجتماعی با بیان اینکه تامین اجتماعی در ارائه خدمات بهینه به شرکاء اجتماعی و مخاطبان سازمان، همواره پیشتاز در جذب نیروی انسانی بوده گفت : سازمان تامین اجتماعی با بهبود معیارها و روزآمدی روش های جذب همواره عدالت استخدامی و جنسیتی را رعایت و  نیروهای جوان ، متعهد و شایسته را بکار گرفته است .
حسینی آذرنوشان تصریح کرد:  سازمان تامین اجتماعی مفتخر است که در جذب نیروی انسانی از هرگونه تبعیض و اعمال سلیقه غیر حرفه ای به دور بوده و جذب و نگهداشت نیروهای متخصص در استان های کمتر توسعه یافته و محروم را سرلوحه اهداف خودقرارداده است .
وی خاطرنشان کرد: تاریخ نتایج  آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که تاریخ ٢١ اردیبهشت سال جاری برگزار شد در هفته تامین اجتماعی اعلام می شود و از داوطلبان درخواست می شود اخبار مربوط به استخدام را صرفا از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir  پیگیری نمایند .


نوربخش (مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی) : نتایج استخدام سازمان تامین اجتماعی تا پایان خرداد اعلام می شود

تامین اجتماعی آزمون استخدامی برگزار کرد جواب این آزمون آخر خرداد اعلام میشود – فیلم توضیحات نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این ارتباط بخش خبری ٢٢، شبکه ٣ سیما، ٢١ اردیبهشت ماه


خبر ۱۸ اردیبهشت ۹۶: دریافت کارت آزمون استخدامی  سازمان تامین اجتماعی

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک کارجویان گرامی، به اطلاع می رسانیم؛ کارت آزمون استخدامی  سازمان تامین اجتماعی منتشر شد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ اریبهشت ۹۶ -اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی سال ۱۳۹۶

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۲/۲۱ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دو‌شنبه ۹۶/۲/۱۸ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۶/۲/۱۹ و چهارشنبه مورخ ۹۶/۲/۲۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون
آزمون کلیه داوطلبان در صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۲/۲۱ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۰۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) همانروز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

ه‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۰۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۶/۲/۲۱ همه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول محل تشکیل باجه رفع نقص آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۶

استان شهرستان محل تشکیل باجه رفع نقص آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز تبریز: بلوار۲۹بهمن، دانشگاه تبریز، ساختمان مدیریت امور آموزشی (آموزش کل)
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی،ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل: انتهای‌خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق امور آموزشی دانشگاه
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، بلواردانشگاه، درب شمالی دانشگاه – ابتدای ساختمان آموزشی، ستاد برگزاری آزمونهای دانشگاه اصفهان
ایلام ایلام دانشگاه ایلام ایلام: بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، سازمان مرکزی ، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر، سازمان مرکزی معاونت آموزشی
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: میدان فردوسی ، خیابان انقلاب ، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی ، بن بست شاهرود
چهارمحال و بختیاری شهرکرد دانشگاه شهرکرد شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان جنوبی بیرجند دانشگاه بیرجند بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، پردیس شهدای دانشگاه
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خراسان شمالی بجنورد دانشگاه بجنورد بجنورد: کیلومتر۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد، دانشکده علوم انسانی شماره ۲
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهید چمران اهواز
زنجان زنجان دانشگاه زنجان زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحد رایانه
سمنان سمنان دانشگاه سمنان سمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
سیستان و بلوچستان زاهدان دانشگاه پیام نورمرکز زاهدان زاهدان: ابتدای بزرگراه خلیج فارس، اداره روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)- قزوین قزوین: انتهای بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، رو به روی صداو سیمای مرکز قزوین ، سایت کامپیوتری دانشکده فنی و مهندسی
قم قم دانشگاه قم  قم: بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، ساختمان سازمان مرکزی ، اتاق ۱۱۵
کردستان سنندج دانشگاه کردستان سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، مهمانسرای دانشگاه
کرمان کرمان دانشکده  فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) (شهاب سابق) ابتدای اتوبان هفت باغ علوی
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، اداره آموزش
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه یاسوج یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، دانشکده ادبیات و علوم انسانی
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان خرم آباد دانشگاه لرستان خرم آباد: کیلومتر۵جاده (خرم آباد- تهران)، دانشگاه لرستان، اداره امور آموزشی دانشگاه
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)
مرکزی اراک دانشگاه اراک اراک: میدان شریعتی، درب اصلی دانشگاه اراک، روبه روی باجه انتظامات
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزاد شهر، بلوار افروز شهابی­پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان همدان دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان: شهرک مدرس ، خیابان ابوطالب ، جنب دبیرستان دانشگاه ، دانشکده علوم انسانی (ورودی خوابگاه فرزانگان)
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه ، بلوار دانشگاه، دانشگاه یزد، کنار درب ورودی دانش
البرز کرج دانشگاه خوارزمی – پردیس کرج کرج : حصارک، میدان دانشگاه،دانشگاه خوارزمی پردیس کرج،ساختمان مرکزی، طبقه اول اتاق ۲ آموزش

استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۶

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی واحد های تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی در دو بخش بیمه ای و درمان در سراسر کشور استخدام نماید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می‌رساندکه ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۴ آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰ پایان می‌پذیرد.کلیه متقاضیان ضرورت دارد پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی

۴-دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر

۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (برای آقایان)

۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر

۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۳۰ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۲۴ می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام

۱- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.

داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها عینا در آگهی درج نشده است از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نیست و درای پسوند و پیشوند و کمتر و یا بیشتر از آنچه در آگهی امده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب هیچگونه حق اعتراض نخواهد داشت.

توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدوم گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجگه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند خودداری نمایند.

۲-شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح زیر تعیین میگردد:

۱-۲-دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام (۱۳۷۱/۱۲/۲۴ به بعد)

۲-۲-دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام (۱۳۶۵/۱۲/۲۴ به بعد)

۳-۲-دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام (۱۳۶۹/۱۲/۲۴ به بعد)

۴-۲-دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۸ سال تمام (۱۳۶۷/۱۲/۲۴ به بعد)

۵-۲-دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام (۱۳۶۵/۱۲/۲۴ به بعد)

۶-۲-دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی)  وبا حداکثر ۳۵ سال تمام (۱۳۶۰/۱۲/۲۴ به بعد)

*مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور میباشد ملاک عمل خواهد بود

تبصره ۱ : مدت خدمت سربازی،طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی،مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکتهای ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی)، کارگزاران رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت مینمایند.با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تایید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال و برای مقاطع تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید اضافه میگردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمیشود.

برای مشاهده سایر شرایط اینجا کلیک کنید

مراحل ثبت نام

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی

۲- فایل عکس اسکن شده

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

-عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)

-عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

-اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.

-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

-حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

-حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

-حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌ نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید ا یران استخدام، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰ پس از مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ( پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

– به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

مدارک و مستندات

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir و سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۱ در سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس درج استان محل اقامت در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون مشخص و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از

به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.

آزمون عمومی

۱- ریاضیات و آمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی ۳- زبان و ادبیات فارسی  ۴- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) 5- معارف اسلامی  ۶- شناخت تامین اجتماعی  ۷- اطلاعات عمومی  ۸- استعداد و هوش.
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

آزمون تخصصی

۱- در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.

۲-جهت پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط زیربط برگزار خواهد شد بنابراین، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوز های مندج در این اگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در امون کتبی نمی باشد.

۳-سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هر یک از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره ۲ درج گردیده است.

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

تذکرات و نکات مهم در خصوص استخراج نتایج اولیه

۱- نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرایب دروس برای هر درس سوالات عمومی و اختصاصی در محاسبه نمره کل مربوط ۱ (یک) خواهد بود.

۲- نمره کل داوطلب براساس میانگین وزنی با ضریب ۱ (یک) برای نمره کل عمومی و ضریب سه (۳) برای نمره کل دروس اختصاصی محاسبه خواهد شد.

تبصره: این نمره کل ملاک تعیین حد نصاب خواهد بود و داوطلبان فاقد حد نصاب لازم در هر کد شغل محل، در ردیف معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهد گرفت.

۳- نمره کل نهایی از مجموع نمره کل (بند فوق ۲) امتیاز «بومی» و امتیاز «فرزند همکار» به دست خواهد آمد.

۴- داوطلبان دارای حد نصاب به میزان دو برابر ظرفیت در هر کد شغل محل با توجه به سهمیه های مندرج در دفترچه برای انجام مراحل مصاحبه بر اساس نمره کل نهایی معرفی خواهند شد.

تبصره: امتیاز «بومی» و امتیاز «فرزند همکار»  فقط در نمره کل نهایی موثر است و در تعیین حد نصاب اعمال نخواهد شد. به عبارت دیگر این امتیازات برای داوطلبانی اعمال خواهد شد که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند.

۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ‌گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

۶- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.

۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع (بخصوص در موارد مربوط به سهمیه ها، ضوابط بومی، مقطع و رشته تحصیلی و …) داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

برای ثبت نام در آزمون تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای دانلود دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی


خبر۲۵ بهمن ۹۵:  استخدام سازمان تامین اجتماعی در سمنان و لرستان

خبر۲۰ بهمن ۹۵: استخدام پیمانی تامین اجتماعی در استانهای بوشهر و مرکزی


خبر ۲ دی ۹۵: استخدام ۵۱۰ پست جدید در مراکز درمانی سازمان های تامین اجتماعی (منبع: خبرگزاری مهر)

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور از استخدام ۵۱۰ پست جدید در مراکز درمانی سازمان های تامین اجتماعی با آزمون استخدامی خبر داد.
به گزاش خبرنگار مهر، محمدعلی همتی عصرپنج شنبه در افتتاح سامانه قرار داد بیمه سلامت با بخش مامایی اظهار کرد: با جذب این نیروها می توانیم خدمات بیشتری برای سلامت جامعه ارائه دهیم.

وی ادامه داد: تا کنون ۳۷۰ ماما در سه استان اصفهان، اردبیل و گلستان در این سامانه ثبت نام کرده اند و استقبال خوبی از این سامانه از سوی ماماها شده است.

همتی با بیان اینکه مراقبت های دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: بیمارستان های تامین اجتماعی ۹ تا ۱۰ درصد کاهش سزارین داشته است.

وی همچنین به زایمان های بدون درد، زایمان در آب و زایمان های اختصاصی با وجود همسر اشاره کرد و ادامه داد: این نوع زایمان ها با وجود ماماها می تواند به خوبی انجام شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان این که سونوگرافی های مکرر و آزمایش های بی مورد از مادران گرفته می شود، تصریح کرد: می توانیم با ارزیابی سازمان های بیمه گر در مسیر ایجاد شده باعث خدمات بیشتری به مردم شویم.


کارنامه آزمون استخدامی سازمان بیمه تأمین اجتماعی ۹۴

با آرزوی موفقیت برای شما کاربران عزیز به اطلاع میرسانیم کارنامه آزمون توسط سازمان سنجش منتشر شده لطفا برای مشاهده بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک کنید


آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این دوره از آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی ۴۱ هزارو ۸۹۵ نفر شرکت کردند.
بر اساس این آزمون هزار و ۴۲۵ نفر برای تکمیل کادر واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی استخدام خواهند شد که از این تعداد ۵۶۴ نفر زن و مرد، ۲۵۱ نفر منحصرا زن و ۶۲۰ نفر نیز منحصرا مرد، جذب سازمان خواهند شد.
در این آزمون سه درصد سهمیه استخدامی سازمان بهزیستی شامل ۳۵ نفر و همچنین ۴۶۱ نفر نیز بر اساس سهمیه بنیاد شهید و ایثارگران جذب خواهند شد.


دریافت کارت آزمون

کاربران عزیز کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۴ توزیع شد

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی سال ۱۳۹۴

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۴ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۴/۱۱/۱۶ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیمساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۹۴/۱۱/۱۳ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۴ و پنجشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۵ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول پیوست) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

جدول محل تشکیل باجه رفع نقص آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۴

استان شهرستان محل تشکیل باجه رفع نقص آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز تبریز: بلوار۲۹بهمن، دانشگاه تبریز، ساختمان مدیریت خدمات آموزشی، طبقه همکف
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان اداره کل امور آموزشی
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه، دانشگاه اصفهان، ساختمان ستاد آزمون ها
ایلام ایلام دانشگاه ایلام ایلام: بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
چهارمحال و بختیاری شهرکرد دانشگاه شهرکرد شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان جنوبی بیرجند دانشگاه بیرجند بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشکده هنر
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خراسان شمالی بجنورد دانشگاه بجنورد بجنورد: کیلومتر۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم، دانشگاه شهید چمران اهواز
زنجان زنجان دانشگاه زنجان زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحد رایانه
سمنان سمنان دانشگاه سمنان سمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
سیستان و بلوچستان زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان: خیابان دانشگاه، ورودی زیباشهر، سازمان مرکزی دانشگاه، دفتر معاونت آموزشی
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین دانشگاه پیام نور استان قزوین – مرکز قزوین قزوین: نواب، مجتمع ادارات، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین
قم قم دانشگاه قم  قم: جاده قدیم اصفهان، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، سازمان مرکزی دانشگاه
کردستان سنندج دانشگاه کردستان سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان
کرمان کرمان آموزشکده فنی و حرفه ای شماره یک کرمان (شهید چمران) کرمان: ابتدای هفت باغ علوی، آموزشکده فنی و حرفه­ای شماره یک کرمان
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه  کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، تحصیلات تکمیلی دانشگاه
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه یاسوج  یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، اداره آموزش
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان خرم آباد دانشگاه لرستان خرم آباد: کیلومتر۵جاده (خرم آباد- تهران)، دانشگاه لرستان
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزی اراک دانشگاه اراک اراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب جنوبی دانشگاه
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزاد شهر، بلوار افروز شهابی­پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان همدان دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان: چهار باغ شهید مصطفی احمدی روشن، دانشگاه بوعلی سینا، سازمان مرکزی، اداره آموزش کل
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، بلوار دانشگاه، پردیس اصلی دانشگاه یزد
البرز کرج دانشگاه خوارزمی – پردیس کرج کرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی پردیس کرج

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید


خبر ۱۹ دی ۹۴ – ثبت‌نام بیش از ۴۱ هزار نفر در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

سلامت نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۴۱ هزارو ۸۹۵ نفر در آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، حسین توکلی در رابطه با آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز گذشته ۱۸ دی پایان پذیرفت، تعداد ۴۱ هزارو ۸۹۵ نفر برای این آزمون ثبت نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: آزمون کتبی استخدام پیمانی این سازمان در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
سلامت نیوز: ثبت‌نام بیش از ۴۱ هزار نفر در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۴۱ هزارو ۸۹۵ نفر در آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری میزان، در رابطه با آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز گذشته ۱۸ دی پایان پذیرفت، تعداد ۴۱ هزارو ۸۹۵ نفر برای این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: آزمون کتبی استخدام پیمانی این سازمان در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.


استخدام جدید سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۴

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۴ می‌رساندکه ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir از روز شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۲ آغاز و لغایت روز جمعه مورخ ۹۴/۱۰/۱۸ پایان می‌پذیرد. مهلت تعیین شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
لذا کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی استخدام

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی.
۴-دارابودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر حداکثر تا تاریخ ۹۴/۱۰/۱۸.
۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای آقایان حداکثر تا تاریخ (۹۴/۱۰/۱۸).
۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

ب- شرایط اختصاصی استخدام

۱- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در جدول شماره ۱ در این آگهی می‌باشد.
۲- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می‌گردد:
۱/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل کل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام.
۲/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال.
۳/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام.
۴/۲- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۸ سال تمام.
۵/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۶/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی) با حداکثر ۳۵ سال تمام.

تذکر: تاریخ ۹۴/۱۰/۱۲ (اولین روز ثبت نام) ملاک محاسبه سن داوطلبان می‌باشد.

توضیح: مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

تبصره ۱- مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت های ماموریتی و تکلیفی (بشرح مندرج در این آگهی)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی  بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می‌نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال و برای رشته‌های دکتری ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می‌گردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی‌باشد.
شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد

۱-موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲- بانک رفاه کارگران ۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴- شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶- رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰- کار و تامین ۱۱- گروه پزشکی حکمت ۱۲- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین.

توضیح: با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی‌باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح در مرحله مصاحبه به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته‌های دکتری (عمومی و تخصصی)۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.

تبصره ۲ : فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان و آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام (خارج از سهمیه ایثارگران) از طریق شرکت در آزمون استخدامی می‌باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفاً از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره‌مند می‌گردند.

۳- معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام مصاحبه علمی الزامی می‌باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.
۵- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می‌باشد.
۶- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می‌باشند، در صورتی که پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود. شایان ذکراست مقطع تحصیلی متقاضیان صرفاً براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره قابل قبول خواهد بود.

۷- امتیاز بومی پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان و توابع شهرستان / استان ) به شرح ذیل لحاظ می گردد:

۱-۷- بومی شهرستان و توابع شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز
۲-۷- بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز
داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می‌شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد. ضمناً مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت‌نام می‌باشد.
۱- استان یا شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان یا  شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان یا شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان یا شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۳-داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان یا شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
۴- داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان یا شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۵- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان یا شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
۶- فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته سازمان از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.
۷- مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه پس از کسر مجوزهای ایثارگران (موضوع سهمیه ۵%  ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) صورت خواهد پذیرفت.
۸- متقاضیان بابت خدمت در سازمان در قالب قراردادهای منعقده باستناد آئین نامه استخدامی سازمان باستثناء نیروهای شاغل براساس تبصره ماده (۲۰) آئین‌نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.
۹- حسب ماده۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک‌سال اسارت اختصاص دارد.

تبصره ۱: ثبت‌نام و شرکت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک‌سال اسارت الزامی بوده لیکن از شرط جنسیت، سن، مدرک تحصیلی و معدل معاف می‌باشند.
تبصره ۲ : رعایت مدرک تحصیلی متقاضیان از محل سهمیه ۵% ایثارگران در رسته‌های بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، حقوقی و امورمالی برابر ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل الزامی خواهد بود.
تبصره ۳ : رعایت شرط سنی، معدل، جنسیت، مقطع و مدرک تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در آگهی برای همسران و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه درجبهه جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون الزامی می‌باشد.
تبصره ۴: بکارگیری نیروهای مشمول تبصره های (۱) و (۳) مشروط به ثبت نام و شرکت در آزمون حسب بالاترین نمرات فضلی بین ایثارگران مشمول و به میزان سهمیه تخصیصی براساس الویت امتیاز مکتسبه و احرازشرایط عمومی گزینش امکانپذیر خواهد بود.
تبصره ۵: معافیت‌های مندرج در تبصره (۱) این بند صرفاً به میزان ۵% سهمیه موصوف بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط جنسیت، سن، مدرک تحصیلی و معدل الزامی خواهد بود.
تبصره ۶: سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط بنیاد شـهید و امـور ایثارگران به این سازمان معرفی گردیده است .
تبصره ۷: به استناد تبصره (۲) قانون اصلاح بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن خواهران و برادران شهداء معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (علیرغم اینکه درسهمیه استخدامی ۲۵% قرار دارند) بایستی در آزمون استخدامی شرکت و کلیه مقررات مندرج در آگهی استخدامی سازمان (اعم از سن، معدل، جنسیت، مدرک تحصیلی و…) را رعایت نمایند.

ج- مراحل ثبت نام

– مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی :  www.tamin.ir
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
•    عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
•    عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
•    اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.
•    تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
•    حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
•    حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
•    حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت‌نام می‌کنند رخ داده است، تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

د – پرداخت وجه ثبت نام

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۲ لغایت روز جمعه مورخ ۹۴/۱۰/۱۸ پس از مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ( پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲: ثبت‌نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و کدپیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)
توضیح ۳: به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.
تذکر مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۴ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۶/۱۱/۹۴ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

و- مواد آزمون عبارتند از:

* به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.
آزمون عمومی :
۱- ریاضیات و آمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی ۳- زبان و ادبیات فارسی  ۴- آشنایی مقدماتی با رایانه  ۵- معارف اسلامی  ۶- شناخت تامین اجتماعی  ۷- اطلاعات عمومی  ۸- استعداد و هوش.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

* اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول شماره ۱ این آگهی انجام خواهد شد.
* تذکرات:
۱- هر داوطلب با توجه به نوع مدرک تحصیلی و شهر مورد تقاضا منحصراٌ مجاز به انتخاب یک کدشغل‌محل از جدول شماره ۲ مندرج در این آگهی خواهد بود.
۲- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینهای و با احتساب یک‌سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
۳- استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمناً امتیازات بومی و … برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
۴- نمره کل داوطلب براساس میانگین وزنی با وزن حاصل از ضریب ۱ برای نمره کل دروس عمومی و ضریب ۳ برای نمره کل دروس اختصاصی محاسبه می‌شود. ضمناً نمره کل دروس عمومی براساس میانگین وزنی با ضریب ۱ برای هر یک از این دروس محاسبه می‌شود.
۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ‌گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.
۶- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک بومی بودن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
۷- جهت پزشکان متخصص صرفاً آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط ذیربط برگزار خواهد شد بنابراین، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوزهای مندرج در این آگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در آزمون کتبی نمی‌باشد .
۸- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

* توضیحات

آن دسته از متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان دو برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می‌گیرند می‌بایست نسبت به ارائه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام سازمان در موعد مقرر قبل از برگزاری مصاحبه علمی اقدام نمایند.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

جدول شماره ۱- فهرست عناوین شغلی و مدارک مورد نیاز و عناوین دروس اختصاصی فرمت PDF

جدول شماره ۲- فهرست شغل محلهای آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی فرمت PDF

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید


استخدام جدید سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۴

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر واحدهای بیمه ای و درمانی در سراسر کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند نسبت به ثبت نام، از روز شنبه ۹۴/۱۰/۱۲ لغایت ۹۴/۱۰/۱۸ از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.tamin.ir  اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان در صورت احراز شرایط برابر مفاد آگهی منتشره، نسبت به ثبت نام در مهلت مقرر اقدام نمایند.
اردلان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است).


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر واحدهای بیمه ای و درمانی در سراسر کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند نسبت به ثبت نام، از روز شنبه ۹۴/۱۰/۱۲ لغایت ۹۴/۱۰/۱۸ از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.tamin.ir  اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان در صورت احراز شرایط برابر مفاد آگهی منتشره، نسبت به ثبت نام در مهلت مقرر اقدام نمایند.
اردلان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است).

 


 

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پژوهش این سازمان:
سامانه جامع منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی دکتر عباس اکبریان را به عنوان مدیرکل آموزش و پژوهش این سازمان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم صادر شده از سوی دکترسیدتقی نوربخش آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل آموزش و پژوهش منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

ازدرگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پژوهش این سازمان از راه اندازی سامانه جامع منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

وی اظهار داشت: راه اندازی این سامانه با جدیت در حال پیگیری است و با استقرار این سیستم واحدهای مختلف حوزه اداری و مالی سازمان به هم متصل می‌شوند و همکاری نزدیکتر و مناسب تری در این بخش خواهیم داشت.

اردلان افزود: استقرار این سامانه تحولی را در حوزه منابع انسانی سازمان بوجود می‌آورد و می‌توانیم سازمان را در حوزه جذب و پرورش نیروی انسانی متحول کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش کارکنان سازمان تأمین اجتماعی از مسائل بسیار مهم است که در انجام صحیح و مطلوب فعالیت‌های سازمان بسیار تأثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت: آموزش‌های فنی و تخصصی مورد نیاز سازمان باید در برنامه ریزی‌های آموزشی مورد توجه قرارگیرد.

وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته جذب و تبدیل وضعیت نیروها بدون توجه کافی به نیازهای آموزشی صورت گرفته است، افزود: نیازمند توجه بیشتر به حوزه آموزش سازمان هستیم و اداره کل آموزش و پژوهش باید در این رابطه برنامه‌ریزی کند.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در بخش درمان برنامه های آموزشی و بازآموزی کارکنان به خوبی انجام می‌شود، اظهار داشت: در لایه های کارشناسی و بخش بیمه‌ای سازمان نیاز به آموزش کاملا مشهود است و در بخش بیمه‌ای این امر بایستی مورد توجه قرار گیرد.

دکتر عباس اکبریان ، مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: شناخت الزامات ملی و سازمانی در برنامه‌ریزی‌های آموزشی از اولویت‌های حوزه آموزش سازمان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ارتقاء سطح شاخص‌های آموزشی و توسعه منابع انسانی با رویکرد آینده پژوهی از طریق تعمیق و گسترش آموزش‌های کاربردی در سازمان مورد توجه است، گفت: نیازسنجی، طراحی و اجرای دروه‌های آموزشی مورد نیاز جامعه هدف مبتنی بر الزامات ملی و سازمانی خواهد بود.

به گفته دکتر اکبریان، استفاده از متدهای نوین آموزشی در جهت افزایش انگیزه کارکنان سازمان و سایر افراد جامعه هدف و همچنین طراحی نظام ارزیابی اثربخشی برنامه‌های آموزشی متناسب با نیازهای سازمان تأمین اجتماعی از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

توسعه و بهبود ارتباط با مراکز آموزشی کشور در جهت ارتقاء بهره‌وری دوره‌های آموزشی و توسعه آموزش‌های مهارتی برای تمامی کارکنان بر اساس اهداف و مأموریت‌های سازمان از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

دکتر شهرام غفاری، مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی و مدیرکل سابق آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: آموزش از حوزه‌های با اهمیت سازمان است و همکاران این اداره کل در دوران پر تلاطم گذشته به خوبی این حوزه را حفظ کردند و حوزه آموزش سازمان در سال‌های گذشته شرایط خوبی نداشت و مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه اقدامات قابل ملاحظه‌ایی در حوزه آموزش سازمان انجام شده است، اظهار داشت: البته هنوز تا رسیدن به شرایط مناسب فاصله داریم و دکتر اکبریان می‌توانند این میسر را ادامه دهند و همه شرایط لازم برای تحول جدی در حوزه آموزش سازمان مهیا شده است.

دکتر حسین امیری گنجه، مدیرکل برنامه‌ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: در حوزه آموزش سازمان بایستی مسئله محوری در تمامی فعالیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های آموزشی بایستی همکاران صف سازمان را هدف قرار دهد، گفت: در رابطه با آموزش باید دغدغه های کارکنان سازمان مورد توجه قرار گیرد. در سازمان باید آموزش محور کارها باشد و مسائل سازمان با توجه به آموزش برطرف شود.

در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر اکبریان توسط معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی به وی اعطا شد و همچنین از زحمات دکتر غفاری، مدیرکل سابق آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

دکتر اکبریان پیش از این مسئولیت‌هایی از قبیل مشاور معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی و مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بر عهده داشته است. انتشار مقالات در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی و تألیف کتاب در زمینه سیاستگذاری مدیریت بیمارستان نیز از جمله سوابق علمی دکتر اکبریان است.

وی دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و پست دکتری (post – doc) مدیریت است.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 استخدام ۱۵۰۰ نفر در تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی هر ساله آزمونی برگزار می‌کند و امسال نیز این آزمون استخدامی برگزار و ۱۵۰۰ نیروی انسانی در سراسر کشور در مراکز تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند که بخش عمده‌ای از این افراد در مراکز درمانی حضور خواهند یافت.

علی همتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره نصب دستگاه‌های زباله‌سوز در مراکز درمانی تأمین اجتماعی اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌های بالای ۹۶ تختخوابی تأمین اجتماعی در سراسر کشور به دستگاه‌های زباله‌سوز مجهز شده‌اند و بیمارستان تربت‌حیدریه این سازمان به عنوان بیمارستان سبز معرفی شده است.

همتی افزود: مابقی مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز در آینده به این دستگاه مجهز می‌شوند و به زودی در تمامی بیمارستان‌های بالای ۹۶ تختخوابی تأمین اجتماعی، دستگاه اکسیژن‌ساز نیز نصب خواهد شد.

وی درباره کمبود نیروی پرستار و نیروهای تخصصی در مراکز درمانی این سازمان اظهار داشت: برای حل کمبود نیروهای تخصصی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذاکراتی صورت گرفته است که در این زمینه بیشتر به سازمان کمک کنند.

وی گفت: به وزارتخانه پیشنهاد داده‌ایم پزشکان غیر هیأت علمی این وزارتخانه در ساعات غیر موظفی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی خدمات ارائه دهند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی درباره تأمین نیروی پرستار در مراکز درمانی این سازمان گفت: سازمان تأمین اجتماعی هر ساله آزمونی برگزار می‌کند و امسال نیز این آزمون استخدامی برگزار و ۱۵۰۰ نیروی انسانی در سراسر کشور در مراکز تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند که بخش عمده‌ای از این افراد در مراکز درمانی حضور خواهند یافت.

خبر ۱۸ اسفند ۹۳ استخدام : حذف امتیاز بومی گزینی از آزمون استخدامی تامین اجتماعی

تامین۲۴/«امتیاز بومی گزینی از روند بررسی نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی حذف شد» این خبری است که مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با تامین ۲۴ اعلام می‌کند. چندی پیش گفته شده بود هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفته در روند استخدامی سازمان تامین اجتماعی؛ ادارات کل شهرستان‌ها برای افراد بومی امتیاز ویژه‌ای قائل شوند. این موضوع با اعتراض شرکت کنندگان مواجه شد و در ‌‌نهایت با نظر مستقیم دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضابطه بومی گزینی ملغی شد.

به گزارش تأمین۲۴ (tamin24.ir) سید حسین حسینی آذرنوشان در پاسخ به این سوال که آیا شرکت کنندگان برای بررسی مجدد باید اقدامی انجام دهند یا خیر، گفت: «نیازی به مراجعه شرکت کنندگان نیست و پرونده‌ها بدون توجه به امتیاز بومی گزینی مجددا بررسی خواهد شد و نتایج اعلام می‌شود» او در مورد زمان نهایی اعلام نتایج نیز تاکید کرد تا پایان سال تکلیف پذیرفته شدگان مشخص خواهد شد.

گفتنی است امسال برای نخستین بار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور به صورت سراسری برگزار شد. آزمونی که ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند. پیش از این مسئولان سازمان اعلام کردند تعداد کل افراد پذیرفته شده ۳۲۰۰ نفر است که ۲۰ درصد آن‌ها سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و بقیه از بین پذیرفته شدگان آزمون جذب می‌شوند. بعد از انجام مرحله مصاحبه و گزینش نهایی ۱۴۰۰ نفر در بخش بیمه‌ای و ۱۸۰۰ نفر در بخش درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند.

خبر ۹ دی ۹۳ استخدام : زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران از انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی که در چهارم مهرماه سال جاری برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران، محمد تقی خسروانی مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مصاحبه طی روزهای ۲۰ تا ۲۵دی ماه سال جاری با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سالن اجتماعات در محل اداره کل درمان استان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود :از پذیرفته شدگان در قسمتهای کارشناسان درمانی ، کارشناس اداری و مالی و متصدی خدمات اداری در سطح درمان استان تهران جهت خدمتگزاری به جمعیت ؛ مشغول به فعالیت خواهند شد.

مدیر کل درمان استان تهران ادامه داد: افراد پذیرفته شده پس از انجام این مصاحبه و تاییدیه هسته گزینش، جهت خدمت به جامعه عظیم بیمه شدگان و مستمری بگیران استان تهران بکار گرفته خواهند شد.

گفتنی است حدود ۸ میلیون نفر از بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح تهران از خدمات درمانی پزشکان عمومی و متخصصین تأمین اجتماعی در سطح بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان تأمین اجتماعی این استان بهره‌مند می‌شوند.

لازم به ذکر است اداره کل درمان استان تهران حدوداً با هشت هزار نیرو یک سوم درمان تأمین اجتماعی کل کشور را پوشش می‌دهد.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۹ دی ۹۳ استخدام : سازمان تأمین اجتماعی اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسان حقوقی شرکت کارو تأمین را اعلام کرد.
به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، اسامی پذیرفته شدگان نهایی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانیwww.tamin.ir قرار گرفته است.
براین اساس، پذیرفته شدگان نهایی برای تکمیل پرونده پرسنلی خود از ۱۳ لغایت ۱۷ دی ماه جاری به دفتر مرکزی شرکت کار و تأمین واقع در تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، نبش کوچه شهید زاده، پلاک ۲ مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان نهایی به هنگام مراجعه به شرکت کار وتأمین، اصل وتصویر شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی(کپی برابر اصل)، کارت پایان خدمت(ویژه آقایان)، شماره بیمه تأمین اجتماعی و۳ قطعه عکس به همراه داشته باشند.
لازم به ذکر است، آزمون جذب نیروی شرکت کار و تأمین ۱۶آبان ماه سال جاری برای به کارگیری کارشناسان حقوقی موردنیاز سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

 خبر ۹آذر ۹۳ استخدام:  معیارهای استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تامین اجتماعی

مصاحبه حضوری آزمون استخدامی تا دو هفته آینده

مدیر کل امور اداری تامین اجتماعی اعلام کرد حداکثر تا دو هفته آینده در تمام استان‌ها از پذیرفته شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می‌آید
تامین۲۴ /بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در ۲۷ام آبان ماه، پذیرفته شدگان هم چنان چشم انتظار تعیین زمان مصاحبه و روشن شدن وضعیت استخدام خود هستند. مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در مورد تاریخ و شیوه دعوت به مصاحبه از پذیرفته شدگان به تامین ۲۴ گفت: «حداکثر تا دو هفته آینده در تمام استان‌ها با داوطلبان پذیرفته در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز تماس گرفته خواهد شد.»

به گزارش پایگاه خبری تأمین۲۴ (tamin24.ir) سید حسین حسینی آذرنوشان در مورد چگونگی انجام مصاحبه و نمره دهی آن توضیح داد: «اختیارات این موضوع به استان‌ها واگذار شده و آن‌ها بر مبنای معیارهایی مثل نمره علمی آزمون، بومی بودن و… بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند»

او ضمن رد هرگونه ابهام در رتبه و نمره پذیرفته شدگان استان‌های مختلف تاکید کرد: «نمره و رتبه داوطلبان تمام استان‌ها در مرحله اول اعلام شده است.» طبق اطلاعیه قبلی سازمان تامین اجتماعی، در آینده کارنامه هر یک از داوطلبان هم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

خبر ۲۷ آبان ۹۳ استختام:   نتایج آ زمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

صفحه نتایج پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت آزمون استخدامی تامین اجتماعی و پیگیری ادامه روند آزمون

خبر ۲۷ آبان ۹۳ استختام:  اطلاعیه نتایج آ زمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
نتایج آ زمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که چهارم مهرماه سال جاری در کشور بمنظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، برگزار شده بود ،تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۹۳/۸/۲۷اعلام خواهد شد.

خبر ۲۳ آبان ۹۳ استختام: ایرادهای استخدام اخیر در سازمان تأمین اجتماعی/ ۶۰ درصد پذیرفته‌شدگان مربوط به ۵ استان می‌شدند –

عزیز دولتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره روند استخدام بیش از ۵۰۰ نفر در سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: به عنوان هیئت مدیره برای استخدام در سازمان تأمین اجتماعی تبصره‌ای در قالب بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۲ به هیئت امنا پیشنهاد کردم که براساس آزمون سراسری در جهت جذب نیرو اقدام شود.

وی ادامه داد: براین اساس مجوزی خارج از روال مرسوم برای استخدام ۵۰۰ نفر در تأمین اجتماعی صادر شد که این اتفاق با نظر وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه خواسته اصلی هیئت مدیره از استخدام نیروی جدید برآورده نشده است، گفت: براساس درخواست هیئت مدیره قرار شده مابه ازای ۵۰ درصدی از افرادی که در سال گذشته بازنشسته شد و مابه ازای ۵۰ درصد از پست‌های اداره تصدی جدید در بخش‌های درمان و بیمه‌ای تأمین اجتماعی جذب نیرو داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه عمده نیاز سازمان به افراد تحصیل‌کرده با مدرک لیسانس به بالا است، گفت: چند ایراد بر نحوه جذب اخیر نیروی مذکور وارد است که از جمله آن عدم برگزاری آزمون سراسری برای استخدام بوده است.

دولتخواه با بیان اینکه مراحل استخدام شامل تمام استان‌ها می‌شود، گفت: متأسفانه استخدام اخیر محدود به چند استان شده است و از طرفی موجب تراکم نیروی انسانی در بعضی از استان‌های دیگر می‌شود.

وی افزود: از سهیمه ۵۰۰ نفر استخدام حدود  ۳۵۸ نفر تنها در ۵ استان بودند و در کل حدود ۶۰ درصد از نیروهای جذب شده در این استان‌ها تقسیم شده‌اند؛ با این شیوه سایر استان‌ها نیز مجدداً با مشکل نیرو مواجه خواهند شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه مابه ازای افراد، جذب نیرو داشته‌ایم نه ما به ازای شغل، خاطرنشان کرد: متأسفانه علی‌رغم افزایش تحصیل‌کرده‌های بالای مدرک لیسانس در کشور حدود ۶۰ درصد از پذیرفته‌شدگان استخدام اخیر مدرک تحصیلی آنها پایین‌تر از لیسانس بوده است.

وی تأکید کرد: با این شیوه جذب نیرو خلاء نیروی متخصص در سازمان تأمین اجتماعی تشدید می‌شود.

دولتخواه یادآور شد: قطعاً استخدامی که خارج از آزمون سراسری و نیاز سازمانی باشد مورد تأیید نیست.

خبر ۱۷ آبان ۹۳ استختام: طبق درخواست شما دوستان گرامی‌تماسی با واحد استخدام سازمان تأمین اجتماعی گرفته شد که طبق گفته ی مسئول مربوطه:

۱- دلیل به تعویق افتادن اعلام نتایج: در واقع نتایج ارسالی از سمت سازمان سنجش به فرمتی نبوده که قابل استفاده برای ما باشد و بنابراین درخواست ارسال نتایج با فرمت مورد نیاز ما داده شده است.
۲- زمان اعلام نتایج: ما تمام تلاش خودمان را انجام میدهیم برای اعلام سریع نتایج منتها الان منتظر ارسال نتایج با فرمت مورد درخواست هستیم.
۳- نحوه ی اعلام نتایج:  به احتمال فراوان با افراد پذیرفته شده به صوت تلفنی تماس گرفته خواهد شد.

خبر ۹ مهر ۹۳ استختام:  اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی هفته آینده

تامین۲۴ /امسال برای نخستین بار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور برگزار شد. آزمونی که ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در ان شرکت کردند و این روز‌ها با گذشت حدود یک ماه از برگزاری آزمون، چشم انتظار اعلام نتایج اولیه آن هستند. سید حسین حسینی آذرنوشان مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در مورد تاریخ اعلام نتایج این آزمون به تامین ۲۴ گفت: «با توجه به کمبود نیروی انسانی مورد نیاز سازمان ما در تلاش هستیم هرچه زود‌تر نتایج اعلام شود. به طور دقیق‌تر شنبه یا یکشنبه هفته آینده یعنی ۱۰ و ۱۱ آبان ماه نتایج اولیه آزمون اعلام خواهد شد»

به گزارش پایگاه خبری تأمین او در مورد تعداد نفراتی که جذب می‌شوند هم توضیح داد: «تعداد کل افراد پذیرفته شده ۳۲۰۰ نفر است که ۲۰ درصد آن‌ها سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و بقیه از بین پذیرفته شدگان آزمون جذب می‌شوند.»

خبر ۹ مهر ۹۳ استختام: استخدام سه هزار و ۲۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی کشور

خبر ۶ مهر ۹۳ استختام:  با توجه به برگزاری این آزمون از تمامی شرکت کنندگان درخواست میشود سوالات را اینجا مطرح تا به پاسخ صحیح دست یابند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر سید تقی نوربخش در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی گفت: در این آزمون که با هدف تأمین و تکمیل نیروی انسانی در بخش های بیمه ای و درمان این سازمان برگزار شده است؛ ۵۰ هزار نفر شرکت کرده اند و ۳۲۰۰ نفر پذیرفته می شوند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود:  آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  نخستین بار توسط سازمان سنجش برگزار شد تا استانداردهای لازم برای برگزاری آزمون رعایت شود و کارکنان این سازمان در شرایط عادلانه ای انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون، ۲۰ درصد از کسانی که پذیرفته می شوند فرزندان معزز شاهد، ایثارگران و جانبازان هستند.

دکترنوربخش گفت: این آزمون در رشته های  پرستاری، آزمایشگاه ، پزشکی، درمانی و خدمات پشتیبانی نظیر حسابداری، مدیریت و امور بیمه ای برگزار شد.

خبر ۳۱ شهریور استختام ۹۳ : بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۳می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۴/۷/۹۳ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم¬ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۱/۷/۹۳ بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی http://www.tamin.ir قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲/۷/۹۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۳/۷/۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۴/۷/۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۳ می‌رساند،که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir  از روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۵/۹۳ آغاز و لغایت روز شنبه مورخ ۲۵/۵/۹۳ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی استخدام:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی.

۴- دارابودن تحصیلات ودانش تخصصی وتوانایی های لازم برای انجام وظایف ومسئولیتهای شغل موردنظرحداکثر تاتاریخ ۲۵/۵/۹۳٫

۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای مردان حداکثر تا تاریخ (۲۵/۵/۹۳).

۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

ب- شرایط اختصاصی استخدام:

۱- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.

۲- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می‌گردد:

۱/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل کل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۵ سال تمام.

(درعنوان شغلی بهداردارابودن گواهی نامه دوره کمک بهیاری ازمراجع ذیصلاح درصورت پذیرش وقبل ازشروع به کارالزامی می‌باشد).

۲/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال.

۳/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۲ و شرط سنی حداکثر۳۰ سال تمام.

۴/۲- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۲ و شرط سنی حداکثر۳۰ سال تمام .

۵/۲-دارندگان مدرک تحصیلی دکتری(عمومی و متخصص) با حداکثر ۴۰ سال تمام .

تذکر: تاریخ ۴/۸/۹۳ ملاک محاسبه سن داوطلبان می باشد.

توضیح: مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد.

تبصره ۱- مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان (باستثناء شرکتها و موسسات تابعه)، شرکت های ماموریتی و تکلیفی، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی  بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال و برای رشته‌های دکتری ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

منظور از شرکتهای ماموریتی و تکلیفی شرکتها و موسسات تابعه سازمان به شرح ذیل می باشد:

۱-موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲- بانک رفاه کارگران ۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴- شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶- رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰- کار و تامین ۱۱- گروه پزشکی حکمت ۱۲- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

توضیح: با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی‌باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود.

تبصره ۲ : جانبازان، آزادگان و فرزندان معزز شاهد، جانبازان ۲۵% و بالاتر و آزادگان متقاضی استخدام از طریق آزمون استخدامی از شرط معدل و سن مشروط به آنکه تا تاریخ ۴/۸/۹۳ از حداکثر ۳۵ سال و برای رشته های دکتری ۴۰  سال تمام تجاوز ننماید، معاف می باشند.

تبصره ۳: چنانچه در هریک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.

۳- معافیت پزشکی داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

۴- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام مصاحبه علمی الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۵- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار درسازمان الزامی می‌باشد.

۶-ثبت نام کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی در آزمون استخدامی ممنوع می باشد.

۷- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.

۸- به داوطلبان بومی استان ۲۰ امتیاز پس از اخذ حدنصاب مقرر در آزمون کتبی قابل تخصیص می باشد.

تبصره : بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد :

• محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

• حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدائی، راهنمایی یا دبیرستان) بصورت پیوسته در استان مورد تقاضا طی شده و یا محل اخذ دو مقطع از سه مقطع تحصیلی (ابتدائی ، راهنمایی یا دبیرستان) در یکی از شهرستانهای استان مورد تقاضا باشد.

• محل تقاضای عنوان شغلی فرزندان و همسر پرسنل شاغل نیروهای مسلح در استان محل تولد پرسنل مذکور باشد.

• همسروفرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح که محل سکونت کنونی آنان دراستان موردتقاضای شغل باشد.

• فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات “کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران” به استان مورد تقاضا  منتقل شده اند.

• همسر و فرزندان افراد بومی ساکن در استان.

۹- فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته سازمان از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.

۱۰- مصاحبه استخدامی از  داوطلبان در صورت  احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

۱۱- متقاضیان بابت خدمت در سازمان در قالب قراردادهای منعقده باستناد آئین نامه استخدامی سازمان باستثناء نیروهای شاغل براساس تبصره ماده (۲۰) آئین‌نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.

۱۲- در صورت کسب حد نصاب مقرر، ۱۰ درصد به امتیاز کتبی نیروهای قراردادی ماده ۲۰ آیین نامه استخدامی، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستانهای میلاد و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی (که بصورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می‌نمایند) که در حال حاضر در واحدهای تابعه استان تهران شاغل می باشند در صورت تقاضای استخدام در شهر محل تولد اضافه خواهد شد.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

ج- مراحل ثبت نام :

– مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی :  www.tamin.ir

– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.

– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.

• عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)

• عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

• اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.

• تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.

• حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

• حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

• حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

د – پرداخت وجه ثبت نام: 

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۵/۹۳ تا پایان روز شنبه ۲۵/۵/۹۳ پس از مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح ۲: ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)

توضیح ۳: ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای سازمان ایجاد نخواهد کرد.

توضیح ۴: به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲/۷/۹۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۳/۷/۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۴/۷/۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

تذکر مهم: رشته‌های شغلی پزشک متخصص ارتوپدی (کد ۱۰۷)، پزشک متخصص اطفال (کد ۱۰۸)، پزشک متخصص بیهوشی (کد ۱۰۹)، پزشک متخصص پاتولوژی (کد ۱۱۰)، پزشک متخصص جراحی عمومی (کد ۱۱۱)، پزشک متخصص جراحی مغز و اعصاب (کد ۱۱۲)، پزشک متخصص چشم (کد ۱۱۳)، پزشک متخصص داخلی (کد ۱۱۴)، پزشک متخصص رادیولوژی (کد ۱۱۵)، پزشک متخصص زنان و زایمان (کد ۱۱۶)، پزشک متخصص قلب و عروق (کد ۱۱۷) و پزشک متخصص گوش و حلق و بینی (کد ۱۱۸) پس از انجام مراحل ثبت نام، صرفاً مصاحبه علمی برابر اعلام سازمان تامین اجتماعی صورت می‌گیرد و نیازی به شرکت در آزمون نمی باشد.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 

و- مواد آزمون:

آزمون عمومی :

۱- ریاضیات وآمار مقدماتی ۲- معارف اسلامی ۳-زبان و ادبیات فارسی ۴- زبان انگلیسی ۵- شناخت تأمین اجتماعی  ۶- اطلاعات عمومی ۷- آشنایی مقدماتی با رایانه.

* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌گردد.

آزمون تخصصی:

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار «کد ۱۰۳»)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح جداول ذیل پیوست این آگهی بعمل خواهد آمد.

سوالات هر دو آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهارگزینه‌ای می‌باشد.

* از پزشکان متخصص پس از وصول و تائید مدارک و مستندات مندرج در این آگهی، صرفاً آزمون مصاحبه که تاریخ آن متعاقباً از سوی سازمان اعلام می‌گردد، دعوت به عمل خواهد آمد.

* تذکرات:

۱- مسؤولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمدا اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلااثر می‌شود.

۲- تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ترخیص خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم داوطلبان باید پایان زمان ثبت‌نام (۲۵/۵/۹۳) باشد و مدارک تحصیلی یا کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم که بعد از تاریخ مذکور اخذ شده باشد مورد قبول نخواهد بود.

۳- شرکت در آزمون های کتبی، مصاحبه، گزینش و سایر مراحل جذب بمنزله قبولی در آزمون استخدامی سازمان محسوب نمی‌گردد. بدیهی است  نتیجه نهایی آزمون پس از برگزاری آزمون مصاحبه از دو برابر مجوزهای صادره براساس الویت امتیاز مکتسبه  آزمون کتبی و آزمون مصاحبه و اخذ نظریه هسته گزینش برابر مجوز استخدامی اعلام خواهد شد. ضمناً آزمونهای مذکور دارای حدنصاب مقرر بر اساس ضابطه استخدامی سازمان می باشد.

۴- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون صرفا به منزله تائید تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

۵- ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﻧﺎﺷﻲ از ﻋﺪم رﻋﺎﻳﺖ دﻗﻴﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﺷﺮاﻳﻂ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ و ﻳﺎ ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﻧﺎﻗﺺ ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داوﻃﻠﺐ ﺧﻮاﻫـﺪ ﺑﻮد و ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭘﺲ از ﺗﻮﻓﻴﻖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻛﺘﺒﻲ و ﺑﺮرﺳﻲ و ﺗﻄﺎﺑﻖ ﻣﺪارک اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ آﻧﺎن ﺑﺎ ﺷﺮاﻳﻂ ﻣﻨـﺪرج در آﮔﻬـﻲ ﺣﺎﺿﺮ و ﻳﺎ در ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﺑﺮرﺳﻲﻫﺎی ﺑﻌﺪی سازمان (ﻣﺮاﺣﻞ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ، ﮔﺰﻳﻨﺶ، ﻣﻌﺎﻳﻨﺎت ﭘﺰﺷﻜﻲ، دوره آﻣﻮزﺷـﻲ و … ) ﻣـﺸﺨﺺ ﺷـﻮد، داوﻃﻠﺒﻲ واﺟﺪ ﺷﺮاﻳﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ و اﺧﺘﺼﺎﺻﻲ اﺷﺎره ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، اداﻣﻪ رﺳﻴﺪﮔﻲ ﺑﻪ وﺿـﻌﻴﺖ اﺳـﺘﺨﺪاﻣﻲ و اﺳـﺘﻤﺮار ﺧﺪﻣﺖ وی در سازمان ﻣﻨﺘﻔﻲ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و در اﻳﻦ ﺻﻮرت داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﻴﭽﮕﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاﺿﻲ را ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

۶ – ﻗﺒﻞ از وارﻳﺰ وﺟﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻻزم اﺳﺖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن از اﺣﺮاز ﺷﺮاﻳﻂ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﻔﺎد آﮔﻬﻲ اﺳﺘﺨﺪام اﻃﻤﻴﻨﺎن ﺣﺎﺻﻞ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. ﺑﺪﻳﻬﻲ است ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﻪ ﻫﻴﭻ وﺟﻪ ﻣﺴﺘﺮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

۷- از آﻧﺠﺎﻳﻲ ﻛﻪ از ﻧﻔﺮات ﺑﺮﺗﺮ در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻋﻤﻮﻣﻲ و ﺗﺨﺼﺼﻲ  ﺑـﺮای ﺷـﺮﻛﺖ در ﻣـﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ دﻋﻮت ﺑﻌﻤﻞ ﻣﻲ‌آﻳﺪ، ﻟﺬا ﻣﻘﺘﻀﻲ اﺳـﺖ داوﻃﻠﺒـﺎن دﻗـﺖ ﻻزم را در ﺧـﺼﻮص درج ﺗﻠﻔـﻦ ﻫـﺎی ﺿـﺮوری ﺗﻤـﺎس (در ﻓـﺮم ﺗﻘﺎﺿﺎﻧﺎﻣﻪ) ﻣﺒﺬول ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

* توضیحات:

آن دسته از متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان دو برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می‌گیرند می‌بایست نسبت به ارائه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام سازمان در موعد مقرر قبل از برگزاری مصاحبه علمی اقدام نمایند.

 

 

پیوستها:

 

دریافت فایل آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی فایل PDF

دریافت فایل جداول مربوط به عناونین مشاغل مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی فایل PDF

دریافت فایل مواد آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی فایل PDF

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. mohsen گفت:

    باسلام ببخشید می خواستم بدونم حدنصاب در ازمون تامین اجتماعی چنددرصده وبه چه شکل محاسبه میشه؟ باتشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها