آرشیو اخبار استخدامی استانداری آذربایجان شرقی

 پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور

صفحه اختصاصی پذیرفته شدگان آزمون استانداری آذربایجان شرقی ۹۱

دانلود فایل استخدام ۹۱ استانداری

آخرین اخبار استخدامی استانداری آذربایجان شرقی

 

خبر ۱۸ آذر ۹۲ – استخدامی های اردبیل نگران ابطال طرح مهر آفرین نباشند
معاون منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: افراد پذیرش شده در آزمون اخیر استخدامی استانداری اردبیل نگران ابطال طرح استخدامی مهر آفرین نباشند.
فضائل عزیزی در گفتگو با مهر تصریح کرد: آزمون استخدامی اردبیل مطابق با مقررات سازمان سنجش و با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: این آزمون بر اساس طرح مهر آفرین برگزار نشده و به همین دلیل روند اجرایی آن ایراد قانونی ندارد.
به گفته عزیزی تاخیر در آغاز به کار افراد پذیرش شده در این آزمون به دلیل عدم تامین اعتبار نیروی انسانی جدید است و به روند برگزاری آزمون ارتباطی ندارد.
معاون منابع انسانی استاندار ادامه داد: قرار بود افراد پذیرش شده از اول دی ماه فعالیت کاری خود را آغاز کنند که مدارک این تعداد به تهران ارسال شده و استان منتظر تامین اعتبار است.
وی ابراز امیدواری کرد طی ماههای آینده وضعیت نیرو های جدید استخدامی مشخص شده و فعالیت کاری این تعداد آغاز شود.
به گفته عزیزی از محل سهمیه هزار نفری استخدامی در اردبیل ۸۵۰ نفر به دلیل پذیرش در آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه به کار گرفته خواهند شد.

خبر ۶ آبان ۹۲ -استخدام ها در اردبیل قانونی است

استاندار اردبیل با اشاره به اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی در خصوص توقف پروژه های مسکن مهر تاکید کرد که مردم نگران واگذاری مسکن مهر نباشند.
اکبر نیکزاد بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: اظهارات وزیر راه و شهرسازی در مورد توقف اجرای طرح مسکن مهر درباره شروع پروژه های جدید بوده و پروژه های اجرا شده پیشین را شامل نمی شود .
وی به اجرای پروژه های مسکن مهر در استان اشاره کرد و متذکر شد: دولت متعهد شده است تا مصوبات خود در این زمینه را به طور کامل انجام دهد .
استاندار اردبیل تاکید کرد که براین اساس بزودی عملیات واگذاری واحدهای اجرایی باقیمانده در این استان آغاز خواهد شد .
وی همچنین با اشاره به استخدام های صورت گرفته در این استان یادآور شد: استخدام دستگاه های اجرایی استان اردبیل جزو طرح مهر آفرین نبوده و شامل تصمیم های اخیر دولت نمی باشد .
وی با بیان اینکه استخدام دستگاه های اجرایی استان که مراحل آن در حال انجام است با مصوبه هیئت دولت انجام گرفته است، ادامه داد: استخدام هزار نفر در دستگاه های اجرایی در مراحل پایانی است و تا دی ماه این نیروها برای تکمیل چارت سازمانی ادارات جذب و مشغول به کار خواهند شد .
نیکزاد با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی استان همچنان در زمینه نیروی انسانی با مشکل مواجه هستند، عنوان کرد: قرار است تا پایان آبان ماه مراحل استخدام هزار و ۲۰۰ نیروی جدید نیز در این ادارات آغاز شود .
به گفته وی در این طرح دولت ۸۰۰ نیرو نیز در شهرداری های استان اردبیل استخدام خواهند شد .

 

خبر ۲۳ شهریور ۹۲ – به رغم گله‌ مندی استخدامی‌های جدید از بلاتکلیفی‌ شان، معاون استاندار اردبیل در اظهارنظری متفاوت اعلام کرد که مراحل اداری استخدام پذیرفته‌ شدگان آزمون‌های اخیر تا پایان مهرماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که اکثر استخدامی‌های اخیر در اظهارنظرهای خود و حتی تعدادی از آن‌ها در تماس با خبرگزاری فارس اعلام کرده بودند که به دلیل بهانه قرار دادن تامین نشدن اعتبار استخدامی نیروهای جدید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و ادارات به هیچ‌وجه زیر بار استخدامی‌های جدید نمی‌روند اما به نظر می‌رسد مشکلات به ادعای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل برطرف شده است.

فضائیل عزیزی در حالی در نشست با معاونان اداری و مالی تاکید بر تسریع در انجام مراحل اداری استخدامی پذیرفته‌شدگان کرده است که هنوز با گذشت ۲ ماه از اعلام نتایج هنوز تکلیف استخدامی‌ها مشخص و معلوم نیست.

وی اعلام کرده است که بخش‌هایی از مراحل اداری از قبیل استعلام مدارک تحصیلی، پایان خدمت و گزینش انجام شده و قسمت عمده کار با همت دستگاه‌های اجرایی تا پایان مرحله اول برنامه زمانی که پایان مهرماه است، انجام خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اجرای آگهی استخدامی منتشره تاکید کرد و یادآور شد: مدارک پذیرفته‌شدگان اصلی آزمون در موارد مربوط به بومی، مدرک و رشته تحصیلی، سابقه، سهمیه استخدامی ایثارگری و معلولیت و نظایر آن، باید دقیقاً با مفاد آگهی منتشره تطبیق داده شود تا حقی از داوطلبی ضایع نشود.

وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آزمون و اجرای هر چه بهتر روند اداری استخدام‌های اخیر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مدیرکل بودجه استانداری اردبیل در پاسخ صریح و شفاف به مسئولان اداری و مالی ادارات اعلام کرده است که به دلیل پیش‌بینی نشدن اعتبار لازم برای جذب نیروهای جدید در بودجه ۹۲ امکان پرداخت ریالی حقوق و مزایا برای استخدامی‌های جدید وجود ندارد.

تعداد زیادی از پذیرفته‌شدگان آزمون‌های متمرکز در اردبیل همچنین از رفتارهای نامناسب ادارات گلایه کرده و خواستار روشن شدن واقعی موضوع استخدامی‌های جدید و تعیین تکلیف نیروهای پذیرفته‌شده شده‌اند.

خبر ۹ شهریور ۹۲ – استاندار اردبیل :استخدام در دستگاه های اجرایی استان اردبیل شامل بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهوری نمی شود.

استاندار اردبیل با بیان این که روند مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان اردبیل ادامه دارد گفت : این استخدام شامل بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهوری نمی شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل ، اکبر نیکزاد در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل خود افزود: مجوز استخدام برای تکمیل چارت سازمانی دستگاه های اجرایی از مدت ها پیش از دولت اخذ شده بود و دو ماه قبل نیز آزمون پذیرش افراد برگزار شد.

وی بیان کرد : اسامی پذیرفته شدگان این آزمون اعلام شده و آنها طی روندی قانونی در حال گزینش هستند و به زودی با اعلام نتیجه ، افراد توانا به کار گرفته خواهند شد .

استاندار اردبیل اظهار کرد : در این مرحله از استخدام یک هزار نفر جذب دستگاه های مختلف اجرایی می شوند و بخشی از نیاز دستگاه های به کارشناسان توانمند و فنی برطرف می شود .

وی گفت : ادارات دولتی در استان اردبیل هم چنان در زمینه نیروی کارشناس با مشکل مواجه اند و ما در تلاش برای تکمیل چارت سازمانی آنها هستیم .

نیکزاد ادامه داد : با اخذ مجوزهای لازم از دولت تا دو ماه آینده ۸۰۰ نفر در شهرداری ها و یک هزار و ۲۰۰ نفر دیگر نیز در دستگاه های دولتی استان استخدام خواهند شد .

وی نیروی انسانی ماهر و کارشناس را یکی از ابزارهای توسعه ذکر کرده و گفت : استان اردبیل در این زمینه با مشکل مواجه است و امید می رود با استخدام های جدید بخشی از این مشکل رفع گردد.

خبر ۹مرداد ۹۲ -اطلاعیه

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی مورخ ۹۲/۳/۱۷ استانداری می رساند فهرست اولیه ۱/۵ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون مذکور به تفکیک رشته های تحصیلی و محل جغرافیایی خدمت به شرح ذیل اعلام میگردد. پذیرفته شدگان اصلی می توانند از روز شنبه مورخ ۹۲/۵/۱۲ با در دست داشتن مدارک ذیل به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه نموده و از مراجعه به استانداری پرهیز نمایند:

–  اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

–  اصل به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه(در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحه آخر)
–  اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان
–  دو قطعه عکس ۴ * ۳  جدید تمام رخ
–  اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت عادی
–  اصل به همراه تصویر مدارک دال بر

–  اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن

–  اصل به همراه تصویر مدارک دال برسنوات خدمت در دستگاه های اجرایی
–  اصل به همراه تصویر مدارک دال برسنوات خدمت برای شاغلین قراردادی و شرکتی

ضمنا افراد بومی شامل شرایط زیر میباشند:

–  محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی(شهرستان مورد تقاضا) برای استخدام یکی باشد.

–  حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در محل جغرافیای مورد تقاضا برای استخدام سپری کرده باشد.

 

–  فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان) با محل جغرافیایی مورد تقاضای استخدامی یکی باشد

–  در صورت وجود تشابه اسمی، برای تعیین تکلیف موضوع به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مراجعه نمائید.

جهت دریافت فایل نتیجه آزمون کلیک فرمائید:

دریافت فایل نتایج آزمون استخدامی سال ۹۲

* توجه برای نمایش فایل نیاز به اکسل دارید!

خبر ۸ خرداد -کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی استانداری اردبیل

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی استانداری از ۱۴ خرداد توزیع می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی استانداری و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان ، از سه شنبه ۱۴ تا پنج شنبه ۱۶ خرداد، در پایگاه اطلاع رسانی استانداری منتشر می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل ، عزیزی که در جلسه هماهنگی تشکیل یافته در استانداری سخن می گفت افزود : آن تعداد از داوطلبان که به موقع در این آزمون ثبت نام و کد ره گیری دریافت کرده اند ، در تاریخ های یاد شده با مراجعه به نشانی اینترنتی   www.ostan-ar.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و راهنمای حوزه های آزمون اقدام کنند.
وی ادامه داد : داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مشکل احتمالی در کارت ورود به جلسه خود ، می توانند از تاریخ ۱۵ تا ۱۶ خرداد برای رفع نقص به دفتر آموزش و پژوهش استانداری واقع در شهرک اداری مراجعه کنند.
گفتنی است آزمون استخدامی استانداری و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان به طور متمرکز در تاریخ ۱۷ خرداد در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

 

خبر ۵ خرداد – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت : آزمون استخدام پیمانی استانداری و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان ، جمعه ۱۷ خرداد در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل، عزیزی افزود: این آزمون از ساعت ۹:۰۰ صبح جمعه هفته آینده در حوزه های امتحانی تعیین شده در شهر اردبیل انجام می شود.

وی ادامه داد : برای رفاه حال داوطلبان ، کلیه حوزه های امتحانی با همکاری دانشگاه های محقق اردبیلی ، علوم پزشکی ، پیام نور و آزاد اسلامی واحد اردبیل و اداره کل آموزش و پرورش استان در شهر اردبیل تعیین گردیده است.

معاون استاندار با اعلام این که ۱۱۱۰۶ داوطلب واجد شرایط مرد و ۸۷۶۵ داوطلب واجد شرایط زن دراین آزمون که سازمان سنجش آموزش کشور آن را برگزار می کند رقابت خواهند کرد، خاطرنشان نمود : ۲۳ حوزه امتحانی برای آقایان و ۳۰ حوزه امتحانی برای بانوان تعیین شده است.

آزمون استخدامی استانداری اردبیل ۱۷ خرداد برگزار می شود.

استاندار اردبیل گفت : به دلیل تقارن با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ، برگزاری آزمون استخدامی استانداری و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان که قرار بود به طور متمرکز در تاریخ دهم خرداد انجام شود به روز جمعه ۱۷ خرداد موکول گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، اکبر نیکزاد که ساعتی پیش در جلسه تشکیل یافته در استانداری سخن می گفت با اشاره به این که پیرو هماهنگی به عمل آمده ، سازمان سنجش آموزش کشور متولی برگزاری آزمون موصوف خواهد بود افزود : براساس اعلام سازمان مذکور، بیش از ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند .
وی تصریح کرد : از مجموع ثبت نام کنندگان ، افزون بر ۸۷۰۰ نفر بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ،با اعلام این که تقویت بدنه دستگاه های اجرایی با بستر سازی برای جذب نیروهای متخصص و متعهد ، از دغدغه های اصلی ماست خاطرنشان کرد : هم اینک حدود ۲۰۰۰ پست از پست های سازمانی دستگاه های اجرایی استان خالی است که جذب نیروهای جدید از طریق آزمون موصوف ، علاوه بر کمک به کاهش تعداد بی کاران ، در ارتقای خدمت رسانی ادارات نیز موثر خواهد بود.
او ادامه داد : بعد از اتمام این دوره استخدامی ، تلاش خواهیم کرد تا با اخذ مجوزهای لازم ومتناسب با پست های خالی ادارات ، زمینه استخدام تعداد دیگری از داوطلبان در دوره های بعدی فراهم شود.
نیکزاد خاطرنشان کرد : برای جلوگیری از هرگونه شائبه احتمالی و با این هدف که آزمون یادشده به بهترین و صحیح ترین شکل برگزار شود ، این فرآیند را به سازمان سنجش آموزش کشور محول کرده ایم.

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۲ – شروع ثبت نام آزمون استانداری

استانداری اردبیل برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی، از محل سهمیه استخدامی اختصاص یافته به استان و به استناد مفاد قانون برنامه پنجم توسعه از افراد واجد شرایط (بومی صد در صد شهرستان مورد تقاضا)، تعداد ۷۲۱ نفر را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی و گزینش بصورت پیمانی بشرح ذیل استخدام می‌نماید.

توجه: کلیه داوطلبانی که قبلاً در آگهی موسوم به جذب ۲۱۷ نفر در تیر ماه سال ۱۳۹۱ ثبت‌نام نموده بودند، ضروری است با وارد کردن کد رهگیری دریافتی یا شماره ملی خود، وارد سایت ثبت‌نام شده و نسبت به اصلاح اطلاعات خود مخصوصاً کد رشته شغلی و محل جغرافیایی مورد تقاضا (به لحاظ تغییرات صورت گرفته در رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی) با مد نظر قرار دادن شرایط احراز درج شده اقدام نمایند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲ لغایت روز شنبه بیست و یکم  اردیبهشت ۱۳۹۲ ‌می‌باشد
  • آگهی جذب ۲۱۷ نفر تیرماه ۱۳۹۱ : کلیه داوطلبانی که قبلا در آگهی موسوم به جذب ۲۱۷ نفر در تیرماه سال ۱۳۹۱ ثبت‌نام نموده بودند، ضروری ست با وارد کردن کد ملی خود و پرداخت مبلغ ۴۰۰۰۰( چهل هزار) ریال جهت مابه‌التفاوت هزینه ثبت‌نام، وارد سیستم ثبت‌نام شده و نسبت به اصلاح اطلاعات خود مخصوصا کد رشته شغلی و محل جغرافیایی مورد تقاضا( با عنایت به تغییرات صورت گرفته در رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی) با مدنظر قرار دادن شرایط احراز، اقدام نمایند.

پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداریهای کشور

لینک ثبت نام و توضیحات تکمیلی

 

خبر ۹ اردیبهشت ۹۲ – آزمون استخدام فراگیر ۱۰ خرداد در اردبیل برگزار می‌شود

خبر ۲۶ اسفند –  اولویت استخدامی استان اردبیل با نیروهای بومی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: در استخدام نیروهای انسانی جدید شهرستان های مختلف استان از جمله خلخال اولویت جذب با نیروهای بومی آن منطقه است.
به گزارش ایرنا ، فضایل عزیزی نسب روز پنج شنبه در نشستی با فرماندار خلخال با اشاره به جذب نیروی انسانی جدید مورد نیاز در ادارات و موسسات دولتی استان افزود: در آینده نزدیک یک هزار و ۲۵۰ نفر در ادارات دولتی استان استخدام و به تناسب نیاز شهرستان ها و مرکز استان جذب خواهند شد.
وی با اشاره به نیروی انسانی تحصیل کرده بیکار در خلخال گفت : تمامی سهمیه استخدامی ادارات دولتی این شهرستان به فارغ التحصیلان بومی اختصاص خواهد یافت .
به گزارش ایرنا ، هوشنگ محمدی فرماندار خلخال نیز گفت: ۶۰ درصد از پست های خالی ادارات و موسسات دولتی خلخال با استخدامی های جدید پرخواهد شد.
وی خواستار افزایش تعداد استخدامی های در نظر گرفته شده شهرستان خلخال برای رفع بخشی از مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی این شهرستان شد.

خبر ۲۸ آذر – نتایج آزمونهای استخدامی ادارات اردبیل اعلام شود

 

استاندار اردبیل خواستار تعیین تکلیف و اعلام نتایج آزمونهای استخدامی برگزار شده در برخی دستگاههای اجرایی این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد شامگاه یکشنبه در جلسه برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: برخی دستگاههای اجرایی با وجود اینکه مدت زمان زیادی است آزمونهای استخدامی را برگزار کرده اند، تاکنون نتایج قطعی خود را اعلام نکرده اند و ضروری است در اولین فرصت اقدام به ارائه لیست نهایی خود کنند.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه دولت اجرای آزمونهای استخدامی به استانداری ها واگذار شده است، افزود: هدف از اجرای این مهم رعایت عدالت و جذب نیروهای کارآمد است و به معنی دخالت استانداری در نحوه جذب نیرو نیست.

استاندار اردبیل تصریح کرد: استانداری ها در تمامی استانها با همکاری سازمان سنجش آزمونهای استخدامی را برگزار و مطابق با قوانین جاری عمل خواهند کرد.

پیش از این خبرگزاری مهر با گزارشی تحت عنوان “بلاتکلیفی آزمون استخدامی ادارات اردبیل/ داوطلبان در انتظار اشتغال” به بحث عدم اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری اردبیل و نیز عدم برگزاری آزمون استخدامی ادارات استان با توجه به ثبت نام و اخذ مبالغ ثبت نامی از سوی استانداری پرداخته بود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

خبر ۱ آبان ۹۲ -اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان (مورخ ۹۲.۰۳.۱۷)

 
توضیحات ضروری:
– داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر می‌شوند، باید مدارک مورد نیاز را از تاریخ ۲۳ تا پایان شهریور به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی  به اداره کل دستگاه اجرایی مربوطه در تبریز تحویل نمایند- نحوه مراجعه داوطلبان به دستگاه‌های مربوطه از طریق سایت همان دستگاه اعلام خواهد شد.- تحویل مدارک مذکور، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند.- پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.- اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد.- میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون، به ترتیب ۵ و ۳ درصد بوده و سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد.- مدارک مورد نیاز جهت ارایه به دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی وضعیت استخدامی داوطلبان و صحت شرایط اعلام شده در زمان ثبت‌نام، به این شرح می‌باشد:

۱- پوشه (رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر، رنگ زرد برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان)

۲- اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)

۳- اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده مورد قبول نیست)

۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران

۶- اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون

۷- اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح

۸- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

۹- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)

۱۰- اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد)

توضیح: کلیه مدارکی که بعد از تاریخ ۱۳۹۲.۰۳.۱۲ صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

اطلاعیه: زمان‌بندی تحویل مدارک به استانداری و فرمانداری‌های تابعه

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای زمان‌بندی تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده است را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی ۱۷/۳/۹۲ که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده می‌رساند جهت تحویل مدارک، طبق زمان‌بندی ذیل در تاریخ تعیین شده از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعد از ظهر به اداره کل امور اداری و مالی استانداری مراجعه نمایند.

۱- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف الف، ب، پ، ت، ث شروع می‌شود: روز شنبه ۲۳/۶/۹۲
۲- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ج، چ، ح، خ، د، ذ شروع می‌شود: روز یکشنبه ۲۴/۶/۹۲
۳- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ر، ز، ژ، س، ش شروع می‌شود: روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۲
۴- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ص، ض، ط، ظ، ع، غ شروع می‌شود: روز سه‌شنبه ۲۶/۶/۹۲
۵- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ف، ق، ک، گ، ل شروع می‌شود: روز چهارشنبه ۲۷/۶/۹۲
۶- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف م، ن، و، ه، ی شروع می‌شود: روز پنجشنبه ۲۸/۶/۹۲
۷- کلیه کسانی که در تاریخ‌های فوق موفق به تحویل مدارک نشوند طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۳۰/۶/۹۲ و ۳۱/۶/۹۲ فرصت دارند مدارک خود را تحویل نمایند.

خبر ۲۱ شهریور ۹۲ – اطلاعیه حائزین شرایط آزمون عمومی ادراه راه و شهرسازی مورخه ۹۲/۰۳/۱۷


خبر ۲۰ شهریور ۹۲ – زمان و نحوه مراجعه قبول شدگان استخدامی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی (آزمون مورخ ۹۲/۰۳/۱۷ استانداری آذربایجان شرقی)
به اطلاع کلیه قبول‌شدگان شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ ۹۲٫۰۳٫۱۷ استانداری آذربایجان‌شرقی جهت استخدام در اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی می‌رساند، نحوه مراجعه و تشکیل پرونده براساس جدول زیر می باشد.

داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر گردیده اند، و جزء لیست اعلامی میباشند لطفا” مدارک مورد نیاز را طبق زمان بندی اعلام شده از تاریخ ۹۲/۰۶/۲۳ به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی به آدرس تبریز – دروازه تهران – میدان استاد شهریار – جنب بوستان صدف مراجعه و تحویل نمایند.

تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند. همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است.

ضمنا اخذ مدارک از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳/۳۰ خواهد بود.

تاریخ مراجعه براساس شهرستان محل جغرافیایی مورد تقاضا می‌باشد.

۲۳/۶/۹۲ شهرستانهای آذرشهر، اهر، بناب، بستان‌آباد

۲۵و۲۴/۶/۹۲ شهرستان تبریز

۲۶/۶/۹۲ شهرستانهای جلفا، چاراویماق، خداآفرین، سراب

۲۷/۶/۹۲ شهرستانهای شبستر، عجب شیر، کلیبر، مراغه، هشترود

۲۸/۶/۹۲ شهرستان هریس

مدارک مورد نیاز:

۱ – پوشه(رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر، رنگ زرد برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان)

۲ – اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)

۳ – اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)

۴ – اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده مورد قبول نیست)

۵ – اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران

۶ – اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون

۷ – اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح

۸- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

۹- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)

۱۰ – اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد)

خبر ۱۹ شهریور ۹۲ – اعلام نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۷/۳/۱۳۹۲ اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی
نتایج اولیه آزمون استخدامی که بطور متمرکز در تاریخ ۱۷ خرداد سال جاری توسط استانداری آذربایجان شرقی برگزار شده بود از مورخ ۵ شهریور بر روی سامانه استخدامی به نشانی jazb.portaltvto.com قابل دسترسی است.
داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر می باشند مدارک مورد نیاز را از تاریخ ۱۵ تا پایان شهریور ماه به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی به اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی تحویل نمایند.
تحویل مدارک مذکور صرفاَ برای بررسی صحت مدارک اعلامی داوطلب در زمان ثبت نام بوده و هیچگونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی کند.
پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده، داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده اند بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی بودن محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت های مندرج در آگهی آزمون برای مراحل بعدی گروه بندی خواهند شد.
مدارک مورد نیاز جهت ارائه به دستگاه
۱- پوشه (رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر ، رنگ زرد برای داوطلبان معلول، رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان وسفید رنگ برای سایر داوطلبان )
۲- اصل و تصویر شناسنامه صفحه اول و توضیحات
۳- اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو
۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل
۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران
۶- اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت نام آزمون
۷- اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح
۸- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح
۹- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)
۱۰- اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت ها مورد تایید قرار نمی گیرد)
توضیح : کلیه مدارکی که بعد از تاریخ ۱۲/۳/۱۳۹۲ صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

خبر ۱۹ شهریور ۹۲ – اداره کل بازرسی استان آذربایجان شرقی زمان اخذ مدارک از قبول شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۷/۳/۹۲
داوطلبین گرامی ، مقتضی است جهت ارایه مدارک از ساعت ۱۵ الی ۱۸ بر اساس حرف اول نام خانوادگی طبق جدول زیر به بازرسی کل استان واقع در جاده ایل گلی – آخرکوی باغچه بان مراجعه شود.

روز و تاریخ تحویل مدارک
حرف اول نام خانوادگی
روز شنبه مورخ ۲۳/۶/۹۲
الف تا ب
روز یکشنبه مورخ ۲۴/۶/۹۲
ب تا خ
روز دوشنبه مورخ ۲۵/۶/۹۲
د تا ش
روز سه شنبه مورخ ۲۶/۶/۹۲
ص تا ق
روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۶/۹۲
ک تا ی

خبر ۱۸ شهریور ۹۲ -زمان‌بندی تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان
اداره کل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای زمان‌بندی تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده است را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی ۱۷/۳/۹۲ که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده می‌رساند جهت تحویل مدارک، طبق زمان‌بندی ذیل در تاریخ تعیین شده از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعد از ظهر به اداره کل امور اداری و مالی استانداری مراجعه نمایند.

۱- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف الف، ب، پ، ت، ث شروع می‌شود: روز شنبه ۲۳/۶/۹۲

۲- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ج، چ، ح، خ، د، ذ شروع می‌شود: روز یکشنبه ۲۴/۶/۹۲

۳- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ر، ز، ژ، س، ش شروع می‌شود: روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۲

۴- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ص، ض، ط، ظ، ع، غ شروع می‌شود: روز سه‌شنبه ۲۶/۶/۹۲

۵- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ف، ق، ک، گ، ل شروع می‌شود: روز چهارشنبه ۲۷/۶/۹۲

۶- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف م، ن، و، ه، ی شروع می‌شود: روز پنجشنبه ۲۸/۶/۹۲

۷- کلیه کسانی که در تاریخ‌های فوق موفق به تحویل مدارک نشوند طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۳۰/۶/۹۲ و ۳۱/۶/۹۲ فرصت دارند مدارک خود را تحویل نمایند.

خبر ۱۷ شهریور ۹۲ -زمانبندی ارائه مدارک اداره کل فرودگاه آذربایجان شرقی -فرودگاه تبریز

باسمه تعالی نحوه مراجعه جهت تشکیل پرونده داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی مورخ ۹۲٫۰۳٫۱۷استانداری جهت استخدام در اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی توضیحات ضروری: – داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر شده اند ، باید مدارک مورد نیاز را طبق جدول زمان بندی فایل اکسل ، به اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی به آدرس : تبریز – بلوار فرودگاه – فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز – ساختمان اداری – سالن اجتماعات تحویل نمایند. – تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند. – پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند ، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد. – اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد. – میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون، به ترتیب ۵ و ۳ درصد بوده و سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد. – مدارک مورد نیاز جهت ارایه به منظور بررسی وضعیت استخدامی داوطلبان و صحت شرایط اعلام شده در زمان ثبت‌نام ، به این شرح می‌باشد: ۱-پوشه (رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر، رنگ زرد برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان) ۲-اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات) ۳-اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو) ۴-اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده مورد قبول نیست) ۵-اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران ۶-اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون ۷- تصویر کارنامه آزمون عمومی استخدام ۸-اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح ۹-اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح ۱۰-اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست) ۱۱-اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد( توضیح: کلیه مدارکی که بعد از تاریخ ۱۳۹۲٫۰۳٫۱۲ صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

خبر ۱۷ شهریور ۹۲ -اطلاعیه استخدامی مورخه ۹۲/۳/۱۷ (سازمان حفاظت محیط زیست)

پیرو اطلاعیه مورخه ۹۲/۶/۵ استانداری آذربایجان شرقی از داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی ( ۶۰ درصد و بالاتر ) در دستگاه اجرایی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شده اند دعوت میشود بشرح جدول زمانبندی اعلام شده در ذیل از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ شهریور ماه به همراه مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه استانداری به کارگزینی اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در چهارراه آبرسان – اول خیابان آزادی مراجعه نمایند .

* لازم به توضیح است به مدارک تحویلی خارج از تاریخ زمانبندی شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .
تاریخ زمانبندی شده جهت دریافت مدارک

۱- روز شنبه ۹۲/۶/۲۳ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای کلیبر – جلفا – چاراویماق – سراب
۲- روز یکشنبه ۹۲/۶/۲۴ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای ملکان – هریس
۳- روز دو شنبه ۹۲/۶/۲۵ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای ورزقان – میانه – بستان آباد
۴- روز سه شنبه و چهار شنبه مورخه ۹۲/۶/۲۶ و ۹۲/۶/۲۷ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستان تبریز

توجه:اخذ مدارک از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳/۳۰

خبر ۱۶ شهریور ۹۲ – توضیحات آزمون خرداد ۱۳۹۲ (دریافت مدارک) هواشناسی

توضیحات ضروری:

– داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر گردیده اند، و جزء لیست اعلامی میباشند لطفا” مدارک مورد نیاز ذیل را طبق زمان بندی اعلام شده از تاریخ ۹۲/۰۶/۲۳ به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی  به اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی به آدرس:تبریز-اول زعفرانیه –جنب مخابرات تحویل نمایند.

– تحویل مدارک مذکور، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند .قبل از مراجعه جهت تحویل مدارک از نظر تهیه کپی وموجود بودن اصل مدارک جهت جلوگیری از تضییع وقت اطمینان حاصل شود..

– پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.

– اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد.

– میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون، به ترتیب ۵ و ۳ درصد بوده و سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد.

– مدارک مورد نیاز جهت ارایه به دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی وضعیت استخدامی داوطلبان و صحت شرایط اعلام شده در زمان ثبت‌نام، به این شرح می‌باشد:

۱-  پوشه (رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر، رنگ زرد برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان(

 -۲  اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات(

۳- اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو(

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده مورد قبول نیست(

-۵ اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران

-۶اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون

 -۷ اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح

-۸ اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

-۹  اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست.(

-۱۰اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد.(

توضیح: کلیه مدارکی که بعد از تاریخ ۱۳۹۲.۰۳.۱۲ صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

داوطلبان محترم برای اطلاع از تاریخ مراجعه جهت تحویل مدارک روی لینک زیرحتما” کلیک نمایید:

جهت مشاهده فایل زمانبندی مراجعه به منظور تحویل مدارک روی این لینک کلیک کنید.

 

خبر ۱۳ شهریور  ۹۲ –  اطلاعیه استخدامی اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی زمانبندی تحویل مدارک

سه شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
(( اطلاعیه استخدامی تاریخ ۱۷/۳/۱۳۹۲ ))
ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی تاریخ ۱۷/۳/۹۲ بدینوسیله اسامی داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر در دستگاه اجرایی استاندارد آذربایجان شرقی شده اند بشرح جدول زمانبندی اعلام شده در ذیل از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه بهمراه مدارک مورد نیاز به اداره کل استاندارد واقع در کوی ولیعصر – خیابان استاندارد – مراجعه نمایند .

تذکر : داوطلبان قبل از مراجعه با مطالعه دقیق مفاداطلاعیه و تهیه مدارک مورد نیاز صرفاً در تاریخ زمانبندی شده مراجعه نمایند .

بعلت بالا بودن تعداد نفرات به مدارک تحویلی خارج از تاریخ زمانبندی شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تاریخ زمانبندی شده جهت دریافت مدارک

۱-از ردیف شماره ۱ تا ۱۶۰ روز شنبه ۲۳/۶/۹۲

۲-از ردیف شماره ۱۶۱ تا۳۲۰ روز یکشنبه ۲۴/۶/۹۲

۳-از ردیف شماره ۳۲۱ تا ۴۸۰ روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۲

۴-از ردیف شماره ۴۸۱تا ۶۴۰روز سه شنبه ۲۶/۶/۹۲

۵-از ردیف شماره ۶۴۱تا ۸۰۰ روز چهارشنبه ۲۷/۶/۹۲

۶-از ردیف شماره ۸۰۱تا ۹۰۰روز پنج شنبه ۲۸/۶/۹۲

۷- از ردیف شماره ۹۰۱ تا ۱۰۷۱ روز شنبه ۳۰/۶/۹۲

اطلاعیه استخدامی تاریخ ۱۷

خبر ۱۲ شهریور ۹۲ –نحوه و زمانبندی دریافت مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی – (مورخ ۱۷/۳/۹۲ ) اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی

خبر ۵ شهریور ۹۲ – برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید.

خبر ۲۷ خرداد – دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد:
فهرست نهایی معرفی‌شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه‌ اجرایی استان

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی نتایج نهایی معرفی شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان را که در تاریخ ۹۱.۱۲.۴ برگزار شده بود، اعلام کرد.

شایان ذکر است زمان مصاحبه تخصصی از طرف دستگاه‌های اجرایی ذیربط پس از هماهنگی با دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی به نحو مقتضی به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

برای مشاهده لیست نهایی معرفی شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی با شرکت بیش از ۲۲ هزار داوطلب،صبح جمعه در ۳۵ حوزه امتحانی در تبریز و پنج شهرستان دیگر برگزار شد.

در این آزمون که به منظور جذب ۹۳۵ نفر نیروی جدید در ۹۰ رشته شغلی ۲۷ دستگاه‌ اجرایی استان برگزار شد، بیش از ۲۲ هزار نفر در ۲۰ حوزه امتحانی شهر تبریز و ۱۵ حوزه امتحانی در شهرهای مراغه، میانه، سراب، اهر و مرند به رقابت پرداختند.

همچنین استاندار آذربایجان شرقی با حضور در یکی از حوزه‌های برگزاری این آزمون در تبریز، از نزدیک در جریان نحوه برگزاری آزمون قرار گرفت.

احمد علیرضابیگی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: دولت و به ویژه شخص رییس جمهور تاکید ویژه‌ای دارند که ورود کارکنان و کارشناسان متعهد و متخصص به پیکره دولت، با رعایت عدالت و بهره‌مندی برابر از فرصت استخدام صورت گیرد.

وی افزود: همه همت ما این است که با رعایت عدالت و انصاف، بهترین نیروها را برای خدمت در دستگاه کارگزاری دولت انتخاب کنیم.

علیرضابیگی با بیان این که این آزمون دومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی از سهیه سال ۹۱ است، افزود: اولین مرحله این آزمون سال گذشته با انتخاب ۵۰۰ نفر با موفقیت برگزار و نتایج نهایی آن نیز اعلام شد.

وی اضافه کرد: آزمون امروز نیز برای تصدی ۹۳۵ پست سازمانی بین ۲۲ هزار و ۶۰۰ داوطلب برگزار می‌شود که بخشی از این پست‌ها به صورت سهمیه خانواده‌های شاهد و معلولان منظور شده است.

علیرضابیگی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان را شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: باقیمانده سهمیه استان از استخدام سال ۹۱، حدود ۱۵۰۰ پست سازمانی است که تلاش می‌کنیم آزمون مربوط به آن را نیز قبل از مرداد ماه برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این که با تغییر دولت، وضعیت استخدامی داوطلبان آزمون امروز چگونه خواهد بود، گفت: اطمینان خاطر می‌دهیم که این آزمون بر اساس مصوبه قانونی و از سهمیه سال ۹۱ استان برگزار می‌شود و تمام موازین قانونی در آن منظور شده و ان‌شاءالله با ورود پذیرفته‌شدگان این آزمون در بدنه اداری دولت، شتاب بیش از پیش امور در دولت جدید را شاهد باشیم.

 

شرایط عمومی استخدام:

۱- داشتن تابعیت ایران

۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۴- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

۵- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک همتراز (برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است)

۶- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند

۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی استخدام:

داشتن حداقل سن بیست سال و حداکثر ۳۵ سال تمام (۱/۳/۱۳۵۷به بعد)

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل

ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال

پ) فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند، از شرط حداکثر سن معاف می باشند

ت) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها

ث) مدت خدمت وظیفه عمومی

پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور

مدارک مورد نیاز:

– تکمیل برگ درخواست شغل الکترونیکی با دقت تمام، مندرج در سایت (jazb.portaltvto.com و ostan-as.gov.ir)

تذکر: داوطلبان قبول شده در مرحله اول امتحان استخدامی (آزمون عمومی) موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج اولیه از سوی استانداری، به همراه اصل مدارک به کارگزینی دستگاه اجرایی مورد تقاضا (حسب مورد) حضوراً ارائه و رسید دریافت نمایند. دستگاه‌های اجرایی موظف هستند کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نمایند.

۱- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

۲- اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر)

۳- اصل و تصویر کارت شناسائی ملی به صورت پشت و رو.

۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دایم (برای آقایان)

۵- اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذی صلاح برای ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی.

۶- اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۹۰۰۰۰ ریال به حساب ۲۱۷۱۱۳۰۴۸۷۰۰۹ ملی سیبا نزد بانک ملی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز درآمد اختصاصی استانداری قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمون عمومی داوطلبان استخدام. (ایثارگران نصف مبلغ مذکور را پرداخت خواهند نمود و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند).

۷- یک قطعه عکس ۳×۴ جدید، تمام رخ. در پشت عکس ها به ترتیب: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه قید گردد.

۸- اصل و تصویر مدارک مربوط به اولویت های استخدامی مندرج در آگهی که از مراجع ذی صلاح صادر شده باشد. (گواهی جانبازان حتماً باید با قید درصد جانبازی و خانواده جانبازان از کارافتاده مبنی بر قادر به کار نبودن ایشان به تائید مدیریت مراجع ذیصلاح رسیده باشد. ضمناً خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسائی از بنیاد شهید انقلاب اسلامی با ارائه تصویر آن می تواند ثبت نام نماید در غیر اینصورت ضروری است گواهی لازم را از بنیاد مزبور اخذ و ارسال نمایند).

۹- مشمولین بند «۱» تذکرات می بایست مدارک دال بر بومی بودن را ارسال دارند.

۱۰- مدارک دال بر معلولیت معلولین عادی از مراجع ذیربط.

تبصره: قبل از صدور حکم استخدامی اصالت مدرک تحصیلی و یا سایر مدارک مربوطه از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور

-نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:

مهلت تکمیل فرم تقاضای استخدام در سایت از تاریخ ۱/۳/۹۲لغایت تاریخ ۱۲/۳/۹۲ می باشد.

ثبت نام متقاضیان واجد شرایط صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی به نشانیjazb.portaltvto.com وwww.ostan-as.gov.ir انجام می شود و در این مرحله نیازی به ارسال مدارک از طریق پست نمی باشد.

مسئولیت ثبت اطلاعات در سامانه به عهده متقاضی می باشد.

بعد از خاتمه ثبت نام برای طی مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه شماره رهگیری خود را اخذ نماییدو نزد خود نگهدارید.

زمان و محل توزیع کارت:

کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی از طریق سایت استانداری به آدرس jazb.portaltvto.com و www.ostan-as.gov.ir در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۱۵ و ۱۶/۳/۹۲ قابل چاپ خواهد بود. همچنین زمان و محل برگزاری آزمون در هنگام توزیع کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت ورود به جلسه به منزله تایید مدارک ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:

الف ) آزمون توانمندیهای عمومی شامل: ۱- معارف اسلامی (ضریب ۳)، ۲- زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری (ضریب ۲)، ۳- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی (ضریب ۲) که به تعداد (۹۰) سوال چهار گزینه‌ای طراحی (بدون اعمال نمره منفی) خواهد بود.

تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می‌شود.

ب) آزمون تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

ج) داشتن گواهی نامه معتبر درخصوص زبان انگلیسی عمومی در سطح متوسط (Intermediate) و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات از مراکز معتبر تعیین صلاحیت شده (بند ۶ تذکرات).

تذکرات:

۱- ۱۰۰% درصد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی استان آذربایجان شرقی تعلق دارد.

تبصره : بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:

الف) محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل پنج سال متوالی از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در استان آذربایجان شرقی طی شده‌باشد.

ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.

د: فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران» به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده‌اند.

و: آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه‌های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشد.

تبصره: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد (برای داوطلب بومی شهرستان ها نیز مطابق تعاریف مذکور در بندهای «الف» تا «و» اقدام می شود) و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از داوطلبان بومی سایر شهرستانهای استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می گردند.

توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی تصویر مدارک لازم را در هنگام ثبت نام الکترونیک در سامانه اسکن نمایند.

۲- از کل مجوز استخدامی ۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که ۲۵ درصد آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت تخصیص می یابد لازم به ذکر است ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد شهید معرفی نشده‌اند می‌توانند در این آگهی ثبت نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره‌مند شوند.

همچنین بر اساس قانون اصلاح بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه، فقط فرزندان شاهد و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و آزاده بالای یک سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرایط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون(به استثنای شغل های تخصصی) و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.

مابقی مشمولین این بند که از سوی بنیاد شهید معرفی شده اند در حد باقیمانده سهمیه ۲۵ درصد، در آزمون استخدامی شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد.

پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر سه سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دهند. مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.

۱/۲- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۲/۲- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر، نیازی به اخذ وارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۳/۲– در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله (عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی غیر قادر به کار قید گردد) در غیر اینصورت این افراد نمی توانند از مزایای مربوطه بهره مند گردند.

۴/۲- ایثارگران شامل رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضورداوطلبانه درجبهه های جنگ تحمیلی و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵درصد و آزادگان زیر یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدا می باشد که در صورت دارابودن شرایط مندرج در آگهی ، با رعایت قوانین مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۳- معلولین عادی بشرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارابودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

۴- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند ، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.

۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

۶- افرادی که حدنصاب ۶۰% آزمون (توانمندی های عمومی) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شده اند، باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون، گواهی نامه معتبر درخصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات را ارایه نمایند. در صورت عدم ارایه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهد شد. در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد پس از ارایه گواهی نامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل می آید.

۱/۶- کسانی که فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشد موظفند در یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده که در بخش «اعتبارسنجی موسسات آموزشی» با عنوان «موسسات تعیین صلاحیت شده» سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس www.smtc.ac.ir قابل مشاهده می باشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.

۷- کارکنان غیر رسمی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.

۸- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیررسمی (نام دستگاه استخدام کننده)، داوطلبان بومی و شاغلین غیررسمی مناطق محروم و دورافتاده برای همان مناطق خواهد بود.

۹- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده وقبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۱۱- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات در سامانه الکترونیکی بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان ، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.

۱۲- اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سامانه کارکنان نظام اداری کشور (کارمند ایران) و سایت استانداری آذربایجان شرقی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۱۳- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد.

پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور

تذکر: رشته های تحصیلی که در شرایط احراز جدول شماره (۱) به صورت گروه درج گردیده است و یا با علامت * مشخص گردیده است به شرح زیر می باشد:

رسته امور اجتماعی:

  • گروه اقتصاد: علوم اقتصادی، اقتصاد، اقتصاد اسلامی، اقتصاد نظری، اقتصاد بازرگانی، اقتصاد صنعتی، اقتصاد حمل و نقل، اقتصاد پول و بانکداری، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد بین الملل، اقتصادسنجی، اقتصاد پولی، اقتصاد سنجش عمومی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی، اقتصاد شهری و منطقه ای، اقتصاد منابع، سیر اندیشه های اقتصادی، نظام های اقتصادی، اقتصاد انرژی، سیستم های اقتصاد اجتماعی، اقتصاد ریاضی، معارف اسلامی، اقتصاد و اقتصاد کشاورزی.
  • گروه حقوق: حقوق، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق کیفری و جرم شناسی، علوم قضایی، علوم جزا و جرم شناسی، فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق خصوصی، معارف اسلامی و حقوق، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق کنسولی، الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی)، حقوق بین الملل، علوم اسلامی (حقوق اسلامی، کیفر و جرم شناسی، فقه و مباحث حقوق اسلامی)، حقوق اسلامی.
  • گروه آمار: آمار، آمار اقتصادی و اجتماعی، آمار کاربردی، آمار نیروی انسانی، آمار بیمه، آمار ریاضی.
  • گروه علوم اجتماعی: جمعیت شناسی، مردم شناسی، پژوهشگری علوم اجتماعی، ارتباطات علوم اجتماعی، برنامه ریزی علوم اجتماعی، تعاون و رفاه علوم اجتماعی، خدمات اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی (روابط عمومی)، جامعه شناسی، برنامه ریزی رفاه اجتماعی، ارتباطات اجتماعی (تحقیق در ارتباطات اجتماعی).
  • گروه روانشناسی: روانشناسی، روانشناسی تربیتی، مشاوره و راهنمایی، مشاوره، راهنمای مشاوره (فعالیتهای پرورشی، مشاوره)، روانشناسی عمومی، روانشناسی (اصلاح و تربیت)، کارشناس امور تربیتی و مشاوره.
  • گروه معارف اسلامی: الهیات و معارف اسلامی، معارف اسلامی، فقه و مذاهب اسلامی، علوم قرآنی و حدیث، فرهنگ و معارف اسلامی، علوم و حدیث، معارف اسلامی و تبلیغ علوم اسلامی، فلسفه و حکمت اسلامی، علوم قرآنی، معارف اسلامی و مدیریت، دین شناسی، معارف اسلامی و علوم سیاسی، معارف اسلامی و اقتصاد، اندیشه سیاسی در اسلام، مدرسی معارف اسلامی، مدرسی الهیات و معارف اسلامی، پژوهش عرفان اسلامی، تربیت.

رسته اداری و مالی

  • گروه امور اداری و مدیریت: مدیریت دولتی، ‌مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت پرسنلی، مدیریت سیستم و بهره وری، ‌مدیریت آموزشی، ‌مدیریت اداری، مدیریت خدمات اداری، علوم اداری، ‌امور اداری و مدیریت، مدیریت رفاه، خدمات بازرگانی و اداری،‌بازرگانی، مدیریت سیستمها،‌معارف اسلامی و مدیریت با گرایش‌های (مالی، بازرگانی،‌صنعتی).
  • گروه امور مالی و حسابداری: مدیریت مالی، حسابداری، حسابرسی، حسابداری و امور مالی، تدارکات همگانی، کاربرد کامپیوتر در امور مالی، امور مالی، معارف اسلامی و مدیریت (مالی).
  • گروه اقتصاد: اقتصاد، توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی، علوم اقتصادی، مدیریت اقتصادی، اقتصاد نظری، اقتصاد و معارف اسلامی، اقتصاد اسلامی، اقتصاد ریاضی.
  • گروه حقوق شامل رشته های: حقوق ـ حقوق بین الملل ـ حقوق عمومی ـ حقوق خصوصی.
  • گروه علوم تربیتی شامل رشته های: برنامه ریزی آموزشی – برنامه ریزی درسی – تحقیقات آموزشی – تکنولو‍ژی آموزشی – مدیریت آموزشی – مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
  • گروه امور روانشناسی شامل رشته های: روانشناسی عمومی ـ روانشناسی بالینی ـ مشاوره و راهنمایی ـ روانشناسی تربیتی ـ روانشناسی ـ سنجش و اندازه گیری و روانسجی ـ روانشناسی شخصیت.

رسته آموزشی و فرهنگی

  • گروه امور تربیت بدنی: مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی، رشد و تکامل و یادگیری حرکتی، تربیت بدنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، تربیت بدنی جانبازان و معلولین، فیزیولوژی ورزشی، تربیت معلم تربیت بدنی.

· گروه علوم تربیتی: مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، برنامه‌ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی، تحقیقات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی و علوم تربیتی.

· گروه امور فرهنگی: مدیریت امور فرهنگی، برنامه‌ریزی امور فرهنگی، امور فرهنگی، فرهنگ و زبان‌های باستانی ایران، فرهنگ و ارتباطات، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب.

پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور

 دانلود فایل آگهی استخدامی آزمون آذربایجان شرقی

 دریافت فایل عناوین شغلی آزمون استخدامی استان آذربایجان شرقی

 

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان را که در در تاریخ ۹۱.۱۲.۴ برگزار شده بود، اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: پیرو برگزاری آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان به صورت متمرکز در اسفند ۹۱ و شرکت قریب به ۱۱ هزار داوطلب در این آزمون و تصحیح پاسخنامه‌های شرکت‌کنندگان، نسبت به اخذ مدارک از کلیه افرادی که حدنصاب آزمون عمومی را احراز کرده بودند اقدام گردید و پس از بررسی مدارک داوطلبان و اعمال سهمیه‌های قانونی (ایثارگری، بومی و معلولیت) بدین‌وسیله نتایج اولیه سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به تفکیک دستگاه اجرایی، رشته شغلی و شهرستان مربوطه و بر اساس کسب حدنصاب ۶۰ درصد نمره آزمون عمومی و بالاترین نمره آزمون اختصاصی اعلام می‌شود. در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: اعلام نتایج قطعی آزمون پس از انجام مصاحبه و گزینش خواهد بود. ضمنا در برخی از مشاغل به علت عدم کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی توسط داوطلبان، فرد واجد شرایط معرفی نشده یا تعداد معرفی‌شدگان کمتر از ظرفیت تعیین شده می‌بلاشد. بدیهی است مشاغل مذکور در آگهی استخدامی که در خرداد ماه سال جاری مجددا برگزار خواهد شد، اعلام می‌گردد تا امکان ثبت‌نام مجدد داوطلبان میسور باشد. دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در ادامه اعلام کرده است: داوطلبان آزمون استخدامی می‌توانند برای کسب اطلاع از وضعیت خام نمره عمومی و اختصاصی خود به سامانه جامع نظام اداری کشور (کارمند ایران) به نشانی http://natayej.karmandiran.ir مراجعه نمایند. همچنین لازم است معرفی‌شدگان سه برابر ظرفیت هریک از رشته‌های شغلی از اول تیر ماه سال جاری به ستاد مرکزی دستگاه مورد تقاضای خود در استان مراجعه و پس از تکمیل پرونده استخدامی، منتظر اعلام زمان مصاحبه تخصصی که متعاقبا از طرف دستگاه مورد نظر اعلام خواهد شد، باشند. در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: با توجه به این که اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است، لذا کلیه معرفی‌شدگان مذکور می‌توانند در آزمون استخدامی جدید که در خرداد ماه سال جاری برابر آگهی منتشره اعلام می‌شود مجددا شرکت نمایند. بدیهی است این افراد در صورت قبولی در آزمون قبلی می‌بایست انصراف کتبی خود را از آزمون جدید ارایه نمایند. برای مشاهده پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی بر روی لینک زیر کلیک کنید: دانلود اسامی پذیرفته شدگان پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۲ -استانداری آذربایجان شرقی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، آزمون استخدامی برگزار می‌کند. مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیرو برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در اسفند ماه سال ۹۱، دومین آگهی آزمون استخدام ۲۷ دستگاه اجرایی به صورت متمرکز در نیمه اول خرداد ماه سال جاری انتشار می‌یابد. علیرضا مهرآسا افزود: این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و به استناد قانون برنامه پنجم توسعه، طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری برگزار و افراد واجد شرایط از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام خواهند شد. وی با تاکید بر سیاست دولت در راستای رعایت عدالت استخدامی و توزیع برابر فرصت‌ها در مشاغل اداری، خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان از محل مجوزهای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کار گیری افراد در دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد. پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور خبر ۲ اردیبهشت ۹۲ – بنا به تماس تلفنی و پیگیری صورت گرفته اعلام شد نتایج اواخر اردیبهشت ۹۲ اعلام خواهد شد و تماس های صورت گرفته جهت تکمیل مدارک بوده و به معنی قبولی عزیزان نمی باشد! خبر ۱ اسفند- دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه کلیه داوطلبانی که در تیر ماه سال جاری در سایت استخدامی این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۹۱.۱۲.۰۱ لغایت ساعت ۸ شب روز چهارشنبه ۹۱.۱۲.۰۲ با مراجعه به آدرس اینترنتی www.ostan-as.gov.ir و یا www.estekhdamazsh.ir دریافت نمایند. ضمنا تاریخ برگزاری آزمون، ساعت ورود به جلسه و محل حوزه‌های برگزاری آزمون مربوط به هر داوطلب در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. این آزمون صرفا برای ثبت‌نام شدگان آزمون معوقه تیر ماه سال جاری است و بدیهی است برای سایر متقاضیان استخدام که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند متعاقبا آگهی استخدام جداگانه منتشر خواهد شد. خبر ۳۰ بهمن -اعلام جزئیات برگزاری آزمون استخدامی استان آذربایجان شرقی رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی از رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب آزمون استخدامی استان آذربایجان شرقی در چهارم اسفند ماه خبر داد. علیرضا مهرآسا در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: در این آزمون، ۷۲۷۰ مرد و ۳۵۴۹ زن، برای تصدی ۵۲۲ شغل دولتی در دستگاه های اجرایی استان به رقابت خواهند پرداخت. وی افزود: علاوه بر این ۵۲۲ شغل دولتی، ۱۸۰ داوطلب مربوط به خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بدون اخذ آزمون و بر اساس مقرارت استخدامی کشور، وارد دستگاه های اجرایی استان خواهند شد. مهرآسا با بیان این که این آزمون پیش از این قرار بود در تیرماه سال جاری برگزار شود، یادآور شد: بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست محترم جمهوری، آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان، جمعه -چهارم اسفند- برگزار خواهد شد. مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: شرکت کنندگان در این آزمون، از میان داوطلبانی هستند که در خردادماه و تیرماه سال جاری، بر اساس نشر آگهی های عمومی، اقدام به ثبت نام کرده اند. وی افزود: داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را از ساعت ۸ صبح فردا – سه شنبه، اول اسفند- به مدت دو روز، با مراجعه به پایگاه اینترنتی استانداری آذربایجان شرقی، دریافت کنند. مهرآسا با تاکید بر این که به همراه داشتن وسائل اضافی از قبیل ساک و کیف، ماشین حساب و تلفن همراه در روز برگزاری آزمون ممنوع است، به جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان در چهارم اسفند اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در آزمون باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون، با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی، در محل آزمون حاضر شوند. وی تاکید کرد: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی بوده و از ورود داوطلبان فاقد کارت، ممانعت به عمل خواهد آمد. مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: آزمون راس ساعت ۹ صبح جمعه، برگزار شده و طی آن، داوطلبان در مدت ۷۵ دقیقه به سوالات عمومی و در مدت ۵۰ دقیقه به سوالات اختصاصی پاسخ خواهند داد. وی در مورد زمان اعلام نتایج آزمون گفت: پس از جمع آوری و تصحیح اوراق، نتایج آزمون، در اردیبشهت سال آینده، از طریق سایت «کارمند ایران» اعلام خواهد شد. مهرآسا در پایان با اشاره به آزمون استخدامی سال ۹۲ گفت: پس از اعلام نتایج آزمون سال ۹۱، جزئیات و شرایط شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان، در سه ماهه نخست سال آینده، از طریق آگهی های عمومی، اعلام خواهد شد. خبر ۱۸ بهمن- دریافت کارت ورود به جلسه دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه کلیه داوطلبانی که در تیر ماه سال جاری در سایت استخدامی این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۹۱.۱۲.۰۱ لغایت ساعت ۸ شب روز چهارشنبه ۹۱.۱۲.۰۲ با مراجعه به آدرس اینترنتی www.ostan-as.gov.ir و یا www.estekhdamazsh.ir دریافت نمایند. پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور ضمنا تاریخ برگزاری آزمون، ساعت ورود به جلسه و محل حوزه‌های برگزاری آزمون مربوط به هر داوطلب در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. این آزمون صرفا برای ثبت‌نام شدگان آزمون معوقه تیر ماه سال جاری است و بدیهی است برای سایر متقاضیان استخدام که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند متعاقبا آگهی استخدام جداگانه منتشر خواهد شد. خبر ۱۴ بهمن – قابل توجه ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در خصوص آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان (موضوع آگهی منتشره در ۹۱.۴.۲۳) اطلاعیه‌ای صادر کرد. بر اساس این اطلاعیه، کلیه ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان که از طریق سامانه الکترونیکی این آزمون و بر اساس آگهی منتشره در تیر ماه سال جاری ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند جهت کسب اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون از روز دوشنبه ۲۳ بهمن به پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان شرقی مراجعه نمایند. شایان ذکر است پس از برگزاری آزمون مذکور، زمان ثبت‌نام از سایر داوطلبان بر اساس آگهی استخدامی مربوط به اطلاع عموم مردم استان خواهد رسید. خبر ۱ بهمن – آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود – لینک خبر اطلاعیه مهم استان آذربایجان شرقی درباره کارت آزمون استانداری بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز برابر اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سراسری استان‌ها به تعویق افتاده است. کلیه متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون، در تاریخ ۹۱/۴/۲۵ به سامانه اینترنتی استانداری به آدرس ostan-as.gov.ir یا www.estekhdamazsh.ir مراجعه نمایند. پرتکرار ترین سوالات استخدام استانداری های کشور

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها