آخرین جزییات استخدام فاز ۲ پالایشگاه آبادان

رییس اداره کار آبادان در جمع خبرنگاران گفت:طبق هماهنگی با مسئولان شهری و نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی مقرر شده ۷۵ درصد از  کارکنان فاز۲ پالایشگاه بومی شهرستان آبادان باشند و ۲۵ درصد نیروها از خارج از شهرستان تامین می شود.

یعقوب خان تم بی  افزود: آموزش تخصصی برای جذب نیروهای بومی از سوی شرکت های شناخته شده داخلی و خارجی در دستور جدی کار است.

وی زمان لازم برای ساخت فاز۲ پالایشگاه  را ۴سال اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون ۸۵۵ نفر جذب شده اند که از این تعداد ۵۶۶ بومی آبادان هستند.

به گفته رییس اداره کار آبادان، سامانه اینترنتی ثبت نام فاز۲ به هیچ عنوان متوقف نشده است اما به شکلی طراحی شده که با تلفن همراه و خارج از استان خوزستان امکان ثبت نام وجود ندارد،در پاره ای موارد کندی اینترنت و هجوم گسترده به سایت ثبت نام،این سامانه را با چالش روبه رو می کند.

خان تم بی تاکید کرد: تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر در سامانه فاز۲ ثبت نام کرده اند،که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار نفر مرد و بیش از ۲ هزار نفر بانو هستند.

وی افزود: بر اساس بومی گرایی طراحی انجام گرفته در سامانه هنگام ثبت نام ابتدای کدملی متقاضی باید ۱۸۱ از آبادان باشد، در غیر این صورت ابتدای کد ملی پدر و مادر لحاظ می شود و پس از آن دو مقطع آخر تحصیلی در آبادان در نظر گرفته می شود.

بر اساس گفته های او مشکلی برای ثبت نام خرمشهری ها وجود ندارد،حدود ۲ هزار متقاضی خرمشهری در سامانه ثبت نام کرده اند.

رییس اداره کار آبادان روند ثبت نام و جذب را به گونه ای خواند که ابتدا از سامانه لیست ثبت نام کنندگان تهیه و سپس به فاز۲ پالایشگاه ارسال می شود،پالایشگاه بر اساس نیازسنجی با نیروهای مورد نظر ثبت نام شده تماس می گیرد و روند ورود به پروژه انجام می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. موری گفت:

    سلام وقت بخیر نتایج فاز۲ چه موقع اعلام میکنن؟؟؟؟؟

  2. مها گفت:

    سلام نتایج فاز۲ کی اعلام میکنن؟

  3. صادق گفت:

    با سلام
    هنوز که وارد سایت میسیم واسه ثبت نام همون مشکل داره از خوزستان هم هستیم اهواز
    و تیک شرایط را قبول داریم میزنیم منتهی ثبت نام نمیشه

    لطفا راهنمایی کنین

    ممنون

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها