آخرین اخبار تحصیلی کشور ۹۹

آخرین اخبار تحصیلی کشور

در این صفحه اخبار لحظه به لحظه تحصیلی کشور اعلام میشود

خبر ۱۴ آبان ۹۹ – کارنامه کنکور سراسری ۹۹ منتشر شد

داوطلبانی که در کنکور سراسری ۹۹ شرکت کرده و پذیرفته شده یا نشده اند از امروز سه شنبه با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارنامه نهایی اقدام کنند.
با توجه به شیوع کرونا، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمون های سراسری و به طور کلی آزمون های موظف سازمان سنجش آموزش کشور باید مطابق با دستورالعمل اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۲۳ شهریور ۹۹ – امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آمار ثبت نام کنندگان در پذیرش بدون کنکور دوره های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و آخرین مهلت ثبت نام را اعلام کرد.
فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۹ از ۱۱ شهریور آغاز شد و داوطلبان می‌توانستند تا ۱۸ شهریور نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند، که این مهلت با توجه به اعلام برخی رشته‌های جدید و اصلاحات در دفترچه راهنمای پذیرش از سوی دانشگاه علمی کاربردی یک بار دیگر تمدید شد.

مشاهده کامل آگهی


خبر ۱۸ شهریور ۹۹ – اصلاحیه رشته های کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اصلاحیه رشته های کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ خبر داد.
فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از اعلام اصلاحیه رشته های جدید کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در سایت سنجش خبر داد.

مشاهده کامل آگهی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها