استخدام استانداری ایلام در سال ۹۷

استخدام استانداری ایلام

 

خبر ۲۴ بهمن ۹۷ – جذب تسهیلات اشتغالزا برای ایجاد اشتغال پایدار در ایلام در اولویت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: جذب تسهیلات اشتغالزا برای ایجاد اشتغال پایدار در ایلام در اولویت قرار گیرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۷ آذر ۹۷ – جذب ۱۲۳ میلیارد تومان در مرحله‌ی اول طرح اشتغال روستایی در استان ایلام

معاون استاندار ایلام گفت: ۱۲۳ میلیارد تومان در مرحله‌ی اول طرح اشتغال روستایی در استان جذب شد، مشکل اصلی استان ایلام بیکاری جوانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ایوب درویشی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیروان که با حضور اعضا کارگروه اشتغال استان در این شهرستان برگزار شد، گفت: هدف ما از برگزاری این جلسات گفت و گوی فعالان شهرستان با مدیران دستگاه‌های اجرایی و رسیدن به یک درک مشترک در خصوص اشتغال هستیم.

وی با بیان این که در بحث اشتغال زایی یکی از موارد تامین منابع مالی است، افزود: ما برای ایجاد یک اشتغال پایدار نیاز به ایجاد یک چرخه‌ی کامل از زمان تولید، توزیع و عرضه ی محصولات و بازار فروش داریم و باید تمام این موارد را مد نظر قرا دهیم.

درویشی ادامه داد: ۱۲۳ میلیارد تومان در مرحله‌ی اول طرح اشتغال روستایی در استان جذب شد، مشکل اصلی استان ایلام بیکاری جوانان است.

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام، خاطر نشان کرد: شهرستان سیروان را نمی‌توانیم به عنوان منطقه محروم بدانیم چرا که مزیت ها و ظرفیت های بسیاری برای توسعه در این شهرستان وجود دارد و هنر و کار مهم ما بالفعل کردن این ظرفیت ها است.

منبع : خبرگزاری فارس


خبر ۱۳ شهریور ۹۷ – برنامه ریزی برای جذب ۵۰ درصد باقی مانده تسهیلات اشتغالزایی ایلام

استاندار ایلام از برنامه ریزی برای جذب ۵۰ درصد باقی مانده تسهیلات اشتغالزایی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار ایلام به اتفاق معاون امور اقتصادی استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با محسنی بند پی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه قاسم سلیمانی دشتکی با اعلام اینکه ۵۰ درصد سهم اشتغال ابلاغی استان کاملا جذب شده است ضمن درخواست ۵۰ درصد بعدی و ابلاغ آن به استان گفت: در مورد جذب ۵۰ درصد باقی مانده با استفاده از طرح های مطالعه شده هر شهرستان با لحاظ نمودن اولویت ها و مزیت ها و نیز ارائه و تهیه مجوزهای بی نام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
در ادامه وی در ارتباط با کمک به مددجویان بهزیستی و مسائل مربوط به بیمه و درمانگاه های تامین اجتماعی از سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست مساعدت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۱۹ تیر ۹۷ – ایجاد ۳۵۰۰ شغل در روستاهای ایلام

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: تا پایان سال جاری سه هزار و ۵۰۰ شغل در روستاهای ایلام ایجاد می شود.
شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی هفته گذشته بیش از شش میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های اشتغالزایی در روستاهای استان توزیع شده است.

وی بیان داشت: طی سال جاری تاکنون ۴۰۰ شغل در روستاهای استان با اجرای طرح های اشتغالزایی ایجاد شده است.
شیرخانی با شار به اینکه بیش از ۲۰ میلیارد تومان طی سال جاری در قاب طرح های اشتغال روستایی در استان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: ۳۴۰ میلیارد تومان برای اشتغال در روستاهای استان اختصاص یافته است.
وی گفت: دو شورای نظارتی بر پرداخت تسهیلات و ایجاد طرح نظارت دارند.
وی تصریح کرد: اجرای طرح های اشتغالزایی به منظور توسعه روستاها، اشتغال و مهاجرت معکوس بسیار حائر اهمیت است.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۲۹ مرداد ۹۶ – اشتغال ۱۰ هزار نفر امسال در ایلام فراهم خواهد شد

خبرگزاری ایسنا: استاندار ایلام با بیان اینکه رقابت محدود به دوران انتخابات است و امروز باید همه‌ی ما در راه سازندگی مملکت با هم همکاری کنیم، گفت: تغییر مدیران امری طبیعی است و در دوره دوم دولت تدبیر و امید در استان نیز برخی مدیران تغییر خواهند کرد.
به گزارش ایسنا، مهندس «محمدرضا مروارید» در نشستحامیان مردمی دولت (حمد) استان ایلام در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ با بیان اینکه ۲۸ مرداد یکی برهه‌های حساس و نقطه عطفی در تاریخ است که جای درس گرفتن بسیار دارد، اظهار کرد: از دوران مشروطه که مبارزات مردمی و ملی آغاز شد، افراط و تفریط‌ هایی رخ داد و ضربات سنگینی به سرنوشت ملت وارد کرد .
وی با اشاره به اینکه در زمان مشروطه، اختلاف نظر بین مشروعه خواهان و مشروطه طلبان بود، افزود: درسی که از کودتای ۲۸ مرداد می‌توان گرفت این است که دشمنان خارجی و استبداد داخلی از اختلافی که بین رهبران حرکت ملی شدن صنعت نفت شکل گرفت توانستند کودتای ۲۸ مرداد را پایه‌گذاری و محقق سازند.
استاندار ایلام اضافه کرد: در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب، گرفتار شلوغی احزاب و دعواهای سیاسی بودیم که زمینه‌ساز بروز درگیری‌هایی شد، ولی تدابیر و عظمت امام راحل (ره) آنها را حل کرده و پشت سر گذاشت و در سال‌های پس از جنگ، رقابت‌ها بیشتر در قالب اختلاف سلیقه‌ها خود را نشان داد که امر تاکنون نیز ادامه دارد و باید تلاش کرد این رقابت‌ها فقط در ایام انتخابات باشد و بعد از در راه آبادانی کشور تلاش کرد.
مروارید با بیان اینکه سال ۸۴ تجربه مهمی برای اصلاح‌طلبان بود، تصریح کرد: اگر بعد از دولت اصلاحات، متحد بودیم، دولت‌های نهم و دهم را تجربه نمی‌کردیم، اختلافاتی رخ داد و بحث‌هایی که نباید، مطرح شد. در مجموع می‌توان گفت که کسب تجربه از شکست سال ۸۴ پیروزی‌های ۹۲، ۹۴ و ۹۶ را رقم زد.
وی با اشاره به اینکه در دولت‌های نهم و دهم یک شکاف مدیریتی در بدنه اجرایی و کارشناسی کشور پیش آمد، گفت: در دولت‌های نهم و دهم افراد زیادی پیش از موعد بازنشسته شدند ولی در رابطه با تربیت نیرو نظرمان این بوده که هر ساله باید نیروسازی انجام شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه در انتخابات گذشته معتقد بودیم که با رقیب، دشمنی نداریم و بعد از این رقابت باید به دنبال ساختن کشور باشیم، گفت: در جبهه اصلاحات بدون شک اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد، اما در سال‌های سخت گذشته آموختیم که با هم باشیم و با رفاقت همدیگر را تحمل کنیم. به این بلوغ فکری رسیده‌ایم که اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با هم باشیم که نمونه آن در مجلس شورای اسلامی در جریان رای اعتماد به وزرا دیده می‌شود .
مروارید با تاکید بر اینکه باید با هم بودن را تمرین کنیم، تصریح کرد: در ۴ سال گذشته بنا بر سیاست‌های دولت تدبیر و امید، افرادی مدیر شدند و به طور طبیعی برخی مدیران دولت گذشته هم کنار رفتند اما تعدادی هم در دولت تدبیر و امید به خدمت خود ادامه دادند و با شروع دولت جدید، هم نیازمند تغییر برخی مدیران هستیم که در صورت تداوم مسئولیت بنده در استان این کار انجام خواهد گرفت .
دهلران؛ از سامانه گرمسیری تا چهاربانده شدن راه‌های مواصلاتی
مروارید با تاکید بر اینکه باید رفاقت و دوستی را با هم حفظ کنیم، اضافه کرد: در خصوص شهرستان‌ها نیز باید گفت که شهرستان دهلران که قطب کشاورزی استان است و از لحاظ وسعت، بزرگترین شهرستان استان بشمار می‌آید بیشترین بودجه‌ها را به خود اختصاص داده به نحوی که بیش از ۱ هزار میلیارد تومان در ۴ سال گذشته در دهلران هزینه شده است .
استاندار ایلام با اشاره به پروژه سامانه گرمسیری در این شهرستان عنوان کرد: خوشبختانه بخشی از اجرای این طرح از آخر خط آغاز شد و با قاطعیت در حال اجراست. پتروشیمی و NGL نیز در حال انجام شدن هستند که زمینه اشتغال ۱ هزار نفر فراهم خواهد شد .
وی به اجرای قطعه دوم چهار بانده شدن جاده دهلران به اندیمشک اشاره و افزود: این قطعه به زودی به پیمان داده می‌شود که تا اندیمشک ادامه دارد. در بحث چیلات نیز در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم که کندی کار به دلیل کم کاری عراقی هاست .
مروارید در خصوص وضعیت گوگرد آبگرم دهلران نیز تصریح کرد: با یک شرکت انگلیسی ایرانی، مذاکراتی انجام شده و قرار است آبی قابل استفاده برای فضای سبز از آن استخراج شود. در مورد جاده «چم سرخ» هنوز کاری روی آن انجام نشده است .
ایلام از نظر آمار بیکاری در رتبه پانزدهم کشوری است
وی با بیان اینکه در حوزه بیکاری از استان اول به رتبه پانزدهم رسیده‌ایم، ابراز کرد: امسال زمینه اشتغال ۱۰ هزار نفر در استان فراهم خواهد شد و در مورد سد ورگر نیز کار در حال پیگیری است ولی اولویت کاری ما در شهرستان آبدانان با تونل کبیر کوه است .
مروارید با اشاره به اینکه فرهنگیان در سیستم‌های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان محلس از جامه فرهنگی ما هستنند، انجمن اسلامی معلمان تشکل موثری است به نحوی که برخی از گزینه‌های پیشنهادی آقای روحانی برای وزارت آموزش و پرورش را رد کردند و رییس جمهور نیز به نظر آنها احترام گذاشت .
افتتاح ایستگاه پمپاژ آب چم ژاب – ارمو در شهرستان دره‌شهر
استاندار ایلام در خصوص ایستگاه پمپاژ آب چم ژاب – ارمو در شهرستان دره‌شهر ابراز کرد: بخش‌هایی از این پروژه از سمت ارمو تحویل داده شده و مابقی آن تا مهر ماه تحویل خواهد شد و جاده دره‌شهر به خرم‌آباد نیز از طریق رایزنی با استاندار لرستان در حال پیگیری آن هستیم .
افتتاح تونل قلاجه تا دو ماه آینده
وی با بیان اینکه پروژه کنار گذر ایوان نیز مصوب و حتی اعتبار آن نیز در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تونل قلاجه نیز کار عملیاتی آن تقریبا به اتمام رسیده و تا ۲ ماه آینده امیدواریم تحویل داده شود .
مروارید با تاکید بر اینکه در حوزه عمران شهری در ایوان مشکلات زیادی وجود دارد گفت: ۶۰ کیلومتر از لوله‌گذاری فاضلاب شهری ایوان باقی مانده که باید کشیده شود و امسال نیز اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

 


خبر ۱۴ تیر ۹۶ – پیش بینی ایجاد ۱۰ هزار شغل در استان ایلام

خبرگزاری مهر : معاون امور اقتصادی استانداری ایلام از پیش بینی ایجاد ۱۰ هزار شغل در استان ایلام خبر داد.
حشمت الله عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های استان ایلام فراهم کردن و حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت های مشخص شده است.
وی افزود: دولت از طرح های تولیدی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی حمایت می کند.
عسگری اظهار داشت: دستگاه های اجرایی با هماهنگی و تعامل با یکدیگر برای ایجاد اشتغال در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت  و خدمات سریعتر اقدام می کنند.
وی تصریح کرد: سهم استان ایلام از تعهد ایجاد یک میلیون شغل در کشور تا پایان سال جاری ۱۰ هزار شغل است.


خبر ۲۴ اردیبهشت ۹۶ – اشتغال ۱۱۳۷ نفر در استان ایلام با تسهیلات کارآفرینی

خبرگزاری مهر : مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: یک هزار و ۱۳۷ نفر در این استان سال گذشته از طریق پرداخت تسهیلات این صندوق صاحب شغل شده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شرفخانی روز شنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتری که از تسهیلات این صندوق استفاده کرده اند، افزود: این صندوق در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت تدبیر و امید به منظور توسعه مشاغل تلاش کرده با اعطای تسهیلات زمینه مقابله اساسی را با معضل بیکاری فراهم کند.
وی ادامه داد: تسهیلات این صندوق به گونه ای است که از طریق این منابع می توان مشاغل خرد و خانگی را ایجاد کرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام تاکید کرد: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در چارچوب ۵۰۷ فقره تسهیلات پرداخت شد کظرفیت های اشتغال در بخش خدمات مورد غفلت واقع شده است
شرفخانی اضافه کرد: توجه دولت یازدهم به این صندوق در استان ایلام بسیار ویژه بوده بطوریکه در سه سال گذشته ۹۱ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۹ هزار و ۲۰۰ فقره پرونده پرداخت شده درحالیکه این مقدار در طول سال های ۸۸ تا ۹۲ تنها ۲۷ میلیارد تومان بوده است.
وی از انعقاد قرارداد با بسیاری از نهادها همچون ورزش و جوانان، بهزیستی و سازمان زندان ها به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و نیازمند برای اجرای طرح های اشتغالزایی خبر داد.


خبر ۳ شهریور ۹۵ – اشتغالزایی ۲۵۰ نفردر شهرستان مهران بابهره برداری از۲۲طرح

تابناک : فرماندارمهران با بیان اینکه با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در شهرستان مهران فراهم شده است، گفت: مهمترین طرح ها شامل کلنگ زنی واحد تولید قطعات بتنی، بازسازی قلعه کنجانچم و محوطه کمپینگ گردشگری و بهره برداری از چندین طرح کشاورزی است.
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار مهران در این آیین گفت: برای بهره برداری از۲۲طرح عمرانی در مجموع ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و یا برای شروع عملیات اجرایی برخی طرح ها اختصاص یافته است.
مراد ناصری با بیان اینکه با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در شهرستان مهران فراهم شده است، افزود: مهمترین طرح ها شامل کلنگ زنی واحد تولید قطعات بتنی، بازسازی قلعه کنجانچم و محوطه کمپینگ گردشگری و بهره برداری از چندین طرح کشاورزی است.
امام جمعه مهران نیز در این آیین اشتغالزایی را از نیازهای شهر مهران برشمرد و گفت: در سالی که بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است ایجاد بستر اشتغالزایی می تواند بسیاری از مشکلات جوانان را بر طرف کند.
حجت الاسلام روح الله ولدبیگی تاکید کرد: اقدام های انجام شده در حوزه صنعت می تواند اشتغال پایدار را برای مردم این منطقه مرزی بویژه جوانان به ارمغان بیاورد.
ادای احترام به مقام والای شهدا و بازدید مسئولان و خبرنگاران رسانه های گروهی از طرح های عمرانی شهرستان مهران از دیگر برنامه های روز نخست هفته دولت در این شهرستان مرزی بود

 


خبر ۲۴ خرداد ۹۵ – تکلیف استخدامی ۱۹۸ کارگر در مجموعه نفت و گاز ایلام مشخص شود

 

خبرگزاری مهر : محمدرضا مروارید ظهر دوشنبه در دیدار با ناصری پور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، افزایش ضریب اشتغال با بهره گیری از مزیت های نسبی را مهمترین برنامه دولت در استان ایلام برشمرد.
وی با اشاره به سطح بیکاری در استان ایلام، اظهار داشت: افزایش ضریب اشتغال به بهره گیری از مزیت های نسبی، مهمترین برنامه دولت در استان ایلام است.
وی با بیان اینکه در دوره های گذشته نه تنها کسی از وزارت نفت اخراج نشده است بلکه افرادی هم اضافه شده اند، ابراز داشت: نمی توان با طرح مسائل فنی و پیچیده، معیشت جوانان را به مخاطره انداخت، لذا باید تلاش کرد تا با راه اندازی صنایع مرتبط و بر اساس قابلیت های استان افراد بیشتری را از چرخه بیکاری استان و کشور نجات داد.
استاندار ایلام، با تاکید بر ضرورت تعین تکلیف وضعیت استخدامی ۱۹۸کارگر بلاتکلیف که قبلاً در مجموعه نفت و گاز استان شاغل بوده اند، اظهار داشت: این افراد باید بصورت مهمان در مناطق دیگر به کارگیری شوند و با شروع طرح توسعه منطقه بیجار و راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام مجدداً در این پروژه ها به کارگیری شوند.

 


 

خبر ۳۰ فروردین ۹۵ – بسته جدید اشتغال در ایلام

خبرگزاری مهر : یکی از مهمترین برنامه های مسئولان استان ایلام در سال برای اشتغال در استان، کشت پسته بوده، به همین منظور قرار است ۱۲ هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان به پسته اختصاص یابد.
به گزارش خبرنگار مهر، شاید نام پسته در کنار استان کوهستانی و سردسیر ایلام سخت باشد، ولی طی سالهای گذشته مسئولان جهاد کشاورزی اقدام به کشت نهال پسته در استان کردند که این مهم با توجه به شرایط آب و هوایی استان به ثمر نشست.
همین مسئله باعث شده مسئولان ارشد استان بعد از اجرای موفقیت کشت پسته در استان ایلام برای رونق این محصول در استان و البته اشتغالزایی برنامه های بسیار خوبی پیش بینی کنند.
طی سالهای گذشته ۳۰ هکتار از زمین های استان به صورت الگویی به باغ ویژه این محصول اختصاص یافت که سرانجام پس از پرورش و گذران دوره باردهی برای نخستین بار  سال گذشته پسته از آنها برداشت شد، مکان هایی که ۷۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ متر از سطح دریا بلندی دارد از بهترین شرایط برای کشت پسته و باغ های این محصول برخوردار است که به این منظور مناطقی در شهرستان های ایلام، ملکشاهی، سیروان، چرداول و ایوان تاکنون شناسایی شده اند.
یکی از مهمترین برنامه مسئولان استان اختصاص ۱۲ هزار از زمین های کشاورزی استان برای کشت پسته است چراکه هر هکتار باغ پسته ۷۰ میلیون تومان درآمد دارد، حال به نظر می رسد با توجه به شرایط کشاورزی استان این محصول در آینده حرف های زیادی برای گفتن در استان ایلام داشته باشد.
حال اگر درآمد خالص برای تمامی این ۱۲ هزار هکتار در نظر گرفت، درآمدهای میلیاردی نصیب مردم استان می شود که این مهم البته نیازمند مدیریت، آموزش و تروج این بخش است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام در این رابطه با بیان اینکه ایلام دارای ظرفیت های مناسبی در حوزه باغداری به ویژه توسعه باغات پسته است، گفت: ۱۴ نقطه استان که دارای پتانسیل مناسب برای تولید این محصول باشد شناسایی شده است.
سید اسکندر صیدایی تاکید کرد: این نقاط در قالب ۱۲ هزار هکتار زمین است که بر اساس بررسی های انجام گرفته در صورت ایجاد باغ پسته هر هکتار آن ۷۰۰ میلیون ریال درآمد خالص خواهد داشت.
وی همچنین یکی از رویکردهای تحقق اقتصاد مقاومتی را مشارکت مردم و برون سپاری فعالیت ها به آنها اعلام کرد و افزود: در این زمینه طرح های عمرانی نیمه تمامی که دولت با منابع محدود پیش برده به مردم واگذار می شوند.
وی یادآور شد: ۴۰ طرح عمرانی نیمه تمام استان به ویژه در حوزه ورزش شناسایی شده و آماده واگذاری به بخش خصوصی هستند.
صیدایی، پرورش ماهی در قفس، کشاورزی گلخانه ای به علت صرفه جویی در منابع آب و توسعه تولید صنایع دستی را از جمله طرح های اولویت دار سال جاری در استان اعلام کرد که با تحقق آنها چشم انداز مناسبی برای استان پیش بینی می شود.

 


 

خبر ۲۵ اسفند ۹۳ استخدام: پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس استان ایلام برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت شدند

ایلام – ایرنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس این استان برای انجام مصاحبه تخصصی و پذیرش نهایی دعوت کرد.

گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، عباس میرزاد گفت: آن دسته از پذیرفته شدگانی که در آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس استان موفق به پذیرش در مرحله اول بیش از سه برابر ظرفیت استخدام شدند با در دست داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی) در مصاحبه تخصصی حضور یابند.

وی اظهار کرد: مصاحبه علمی و تخصصی این افراد در روز سه شنبه ۲۶ اسفند در محل استانداری ایلام برگزار می شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها افزود: ساعت مراجعه پذیرفته شدگان به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بر اساس جدول ذیل است.
پذیرفته شدگان برای استخدام در شهرداری شباب ساعت ۸ تا ۱۰، شهرداری ماژین ۱۰ تا ۱۲ ظهر، شهرداری بلاوه تره ۱۴ تا ۱۶ عصر، شهرداری مهر ۱۶ تا ۱۸ عصر روز سه شنبه باید مراجعه کنند.
میرزاد تاکید کرد: بعد از انجام مصاحبه تخصصی نفرات اول تا سوم مشخص و جهت سیر مراحل بعدی به هسته گزینش معرفی می شوند.
وی یادآور شد: این مصاحبه شامل پذیرفته شدگان در رشته شغلی آتش نشان – آتش نشان و راننده نمی شود.

خبر ۳۱ فروردین ۹۳ – فرآیند استخدام ۱۷۲ نفر از ناظران کشاورزی استان به زودی آغاز خواهد شد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند استخدام ۱۷۲ نفر از ناظران کشاورزی استان به زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری عمران ایلام، ˈعمران علی محمدیˈ اظهار کرد: با پیگیری های مکرر و دیداری که با مسوولان وزارتخانه داشتم، موضوع بکارگیری و استخدام ناظران کشاورزی استان مطرح و خواستار شتاب بخشی در استخدام این افراد در بدنه جهاد کشاورزی استان شدم.
وی افزود: مسوولان وزارت جهاد کشاورزی نیز قول های مساعدی برای جذب این افراد و شرایط فعالیت آنها در بدنه سازمان داده اند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام شرایط جذب این افراد فراهم شده و مراحل اداری آن نیز در نامه ای به سازمان جهاد کشاورزی استان ابلاغ و به زودی این افراد استخدام خواهند شد.
علی محمدی یادآور شد: با جذب این افراد تحول بزرگی در بخش کشاورزی استان حاصل خواهد شد چرا که این افراد از نیروهای با تجربه و باسواد دانشگاهی هستند که سال ها به عنوان ناظر در بخش کشاورزی فعالیت داشته اند.

خبر ۲۱ مهر ۹۲  -۳۰ تا ۳۵ هزار نفر از جمعیت فعال ایلام بیکارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: بر اساس آمار و اطلاعات مرکز آمار بین ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر از جمعیت فعال این استان بیکارند.

علیرضا زرگوش روز چهارشنبه در حاشیه نشست سرمایه گذاری و اشتغال استان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۰ افزون بر ۱۸۰ هزار نفر از جمعیت استان فعال است که ۱۴۷ هزار نفر آنها بیمه تامین اجتماعی بوده و در مشاغل دولتی و خصوصی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در این بین بین ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر نیز فاقد بیمه بوده و به نوعی بیکار تلقی می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افزود: متولی اعلام آمار بیکاری و اشتغال مرکز آمار است و آمارهای متفاوتی در این بخش وجود دارد اما به طور متوسط نرخ بیکاری ایلام از متوسط کشور نیز بالاتر است.

زرگوش آمار بیکاری استان ایلام را به استناد آمار مرکز آمار ایران ۱۵ درصد اعلام کرد و یادآور شد: همین آمار نیز از متوسط کشور بیشتر است.

وی در خصوص راه برون رفت از معضل بیکاری در این استان اظهار کرد: جذب محدود افراد در دستگاه های دولتی، افزایش سرمایه گذاری در بخش تولید و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان از راه کارهای رفع بیکاری در ایلام است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: جمعیت فعال استان که اکنون بیکارند به واسطه نداشتن سرمایه بالا، نرخ سودهای بانکی، نبود وثیقه و ضامن توان راه اندازی واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال ندارند.

زرگوش ادامه داد: همچنین به دلیل یکسان بودن شرایط هیچ سرمایه گذاری رغبتی به حضور در استان ایلام ندارد زیرا تفاوتی برای سرمایه گذاری در استان های برخوردار با ایلام کمتر توسعه یافته وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اکنون نرخ سودهای بانکی ۲۰ تا ۲۵ درصد است و میزان تسهیلات و مالیات و باز پرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاران در کشور یکسان است و با توجه به بالا بودن قیمت تمام شده کالا در استان، انگیزه زیادی برای سرمایه گذاری در استان وجود ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همگرایی مسوولان و متولیان امر گشایشی در رفع مشکل بیکاری استان حاصل شود

 خبر ۲۷ اسفند –     دانلود : اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی خرداد ۹۱    

خبر ۷ بهمن- اعلام  نمرات عمومی و تخصصی کلیه شرکت کنندگان آزمون استخدامی ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ – لینک خبر

خبر ۲۵ دی – اعلام نتایج آزمون استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی

به گفته مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری ایلام نتایج آزمون استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی (آزمون ۲۶/۱۲/۹۰) پس از طی مراحل قانونی و تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام شده است.

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

شرکت کنندگان در آزمون فوق می توانند با مراجعه به سایت http://poshtibani.portal-il.ir دفتر منابع انسانی و تحول اداری از نتیجه آزمون مطلع شوند.

 

خبر ۲۹ اذر – نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه استخدام دوایر دولتی در ایلام ۲ برابر شد.

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در دیداری که به تازگی با ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شد پیرامون مشکلات استخدام جوانان جویای کار در ایلام بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این دیدار خصوصی و صمیمی پیرامون افزایش سهمیه استخدام در دوایر دولتی استان ایلام بحث شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از این پیشنهاد استقبال کرد و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

شوهانی تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد تعداد استخدام‌های انجام شده در ایلام برای سال ۹۲ از ۷۰۰ نفر به هزار و ۵۰۰ نفر افزایش برسد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در دیدارهای بعدی نیز با معاونین اداری و مالی وزارتخانه‌های مختلف در این خصوص رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود این تعداد مجوز استخدام در استان ایلام نیز افزایش یابد تا تعداد بیشتری از جوانان از این مزیت بهره‌مند شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت کارکنان استانداری ایلام نیز از دیگر برنامه‌ها بوده که در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۶۱)

  1. پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس استان ایلام برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت شدند گفت:

    ایلام – ایرنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس این استان برای انجام مصاحبه تخصصی و پذیرش نهایی دعوت کرد.

    گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، عباس میرزاد گفت: آن دسته از پذیرفته شدگانی که در آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس استان موفق به پذیرش در مرحله اول بیش از سه برابر ظرفیت استخدام شدند با در دست داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی) در مصاحبه تخصصی حضور یابند.

    وی اظهار کرد: مصاحبه علمی و تخصصی این افراد در روز سه شنبه ۲۶ اسفند در محل استانداری ایلام برگزار می شود.
    مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها افزود: ساعت مراجعه پذیرفته شدگان به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بر اساس جدول ذیل است.
    پذیرفته شدگان برای استخدام در شهرداری شباب ساعت ۸ تا ۱۰، شهرداری ماژین ۱۰ تا ۱۲ ظهر، شهرداری بلاوه تره ۱۴ تا ۱۶ عصر، شهرداری مهر ۱۶ تا ۱۸ عصر روز سه شنبه باید مراجعه کنند.
    میرزاد تاکید کرد: بعد از انجام مصاحبه تخصصی نفرات اول تا سوم مشخص و جهت سیر مراحل بعدی به هسته گزینش معرفی می شوند.
    وی یادآور شد: این مصاحبه شامل پذیرفته شدگان در رشته شغلی آتش نشان – آتش نشان و راننده نمی شود.

  2. مونا گفت:

    کسى میدونه سمت کارشناس ارتباطات و مخابرات توى راه شهرسازى چه جوریه؟و وظایفش چیه؟فنیه؟ماموریته ؟اداریه؟چند خط توضیح میخواستم،هر کى بلده لطف کنه بگه (در حد ده خط:-D)
    از مسول گزینش پرسیدم گفتند کارشناس ارتباطات و مخابرات مسولیت شبکه بى سیم اداره با ادارات دیگر را برعهده دارد.
    ولى توضیح بیشتر میخام.

  3. على گفت:

    متاسفانه به جهت کند بودن سامانه کارمند ایران معاونت کارگزینى اداره ى ما گفتش که شایددو الی سه ماه طول بکشه،خواهشا (اگه میخاید به جاى خرداد ماه، ، در فروردین برید سرکار)براى بهبود سامانه بچه ها لطفا زنگ بزنید .
    شماره های تماس با کارشناسان سامانه کارمندایران
    آقای امینی۸۵۳۵۲۳۴۴ آقای سلگی۸۵۳۵۲۳۴۶ خانم اعلایی۸۵۳۵۲۳۵۱ خانم نشاط۸۵۳۵۲۳۵۳

  4. راه و شهرسازی گفت:

    سلام
    از بچه های راه و شهرسازی کسی هست؟؟

  5. منتظرالمهدی گفت:

    سلام جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

    لطفا به کارگزینی ها اطلاع رسانی فرمائید

    توجه : کارگزینی های محترم تا ساعت ۱۴ امروز مورخ ۱۶/۱۲/۹۳ به دلیل بروزآوری سامانه، در خصوص در ثبت درخواست شماره مستخدم جدید صبوری نمایند.

  6. امیر حسین گفت:

    باسلام
    طی پیگیریهای بعمل امده با کارشناس استخدامی استانداری ایلام
    ایشان فرمودند:

    دفترتحول اداری و منابع انسانی استانداری ایلام مجوزهای تخصیص داده شده را در بین دستگاه استانی یا ملی توزیع نموده است

    به دنبال ان درخواست های شماره مستخدم ثبت شده پذیرفته شدگان توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

  7. امیر حسین گفت:

    سلام
    پس از انجام ازمایشها و سو پیشنه
    به لطف خدا ۱۶ اسفند شروع به کار ما در اداره ورزش و جوانان استان ایلام می باشد

  8. امیر حسین گفت:

    شماره های تماس با کارشناسان سامانه کارمندایران

    آقای امینی۸۵۳۵۲۳۴۴ آقای سلگی۸۵۳۵۲۳۴۶ خانم اعلایی۸۵۳۵۲۳۵۱ خانم نشاط۸۵۳۵۲۳۵۳

    توجه : در صورت عدم امکان چاپ شماره مستخدم در سامانه در قسمت Tools/Internet option/Privacy گزینه Turn on pop-up Blocker فعال شود.

    · ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است برای درخواست شماره مستخدم توسط کارگزینی دستگاه های استانی یا ملی ذیربط در سامانه قرارداده شده است. قبل از ثبت اطلاعات پذیرفته شده گان یاد شده، دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری می بایست مجوزهای تخصیص داده شده را در بین دستگاه استانی یا ملی توزیع نمایند. بدیهی است درخواست های شماره مستخدم ثبت شده پذیرفته شدگان توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود. مجوزهای استان های باقی مانده شامل استان های قزوین، اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و همدان پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه فعال می گردد. ارسال صحیح اطلاعات و مستندات بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص هیچ اقدامی برای آن درخواست انجام نشده و آن درخواست بلوکه خواهد شد.

  9. امیر حسین گفت:

    مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است برای درخواست شماره مستخدم توسط کارگزینی دستگاه های استانی یا ملی ذیربط در سامانه قرارداده شده است. قبل از ثبت اطلاعات پذیرفته شده گان یاد شده، دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری می بایست مجوزهای تخصیص داده شده را در بین دستگاه استانی یا ملی توزیع نمایند. بدیهی است درخواست های شماره مستخدم ثبت شده پذیرفته شدگان توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود. مجوزهای استان های باقی مانده شامل استان های قزوین، اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و همدان پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه فعال می گردد.

  10. امیر حسین گفت:

    سلام
    خبر خوش
    امروز از اداره ورزش و جوانان استان ایلام به ما زنگ زدن بریم کارهای سوء پیشینه و ازمایشات پزشکی رو انجام بدیم.
    گفتن قطعا از اول سال اینده میرید سرکار.

  11. راحیل گفت:

    سلام دوستان کلا از بچه های ایلام هستین؟؟

    نمیدونم کی میخواد جواب مارو بده…واقعا بی کاری اعصاب خوردیه.

    گفتن تحصیلات مام تحصیلات داریم خب کار کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. محیط زیست گفت:

    چراکسی نیست همه رفتن سرکار؟

  13. محیط زیست گفت:

    سلام به همه بچها کی استخدام محیط زیسته من گزینش دارم لطف کنید هرکی میدونه کمک کنه

  14. امیرحسین گفت:

    باسلام
    امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه
    امروز با مسولین محترم دفترمنابع نیروی انسانی و تحول اداری استانداری ایلام تماس داشتم و در خصوص وضعیت آزمون استخدامی استانداری ایلام مورخ ۲۶/ ۱۳۹۱/۳ جویا شدم که خوشبختانه گفتن که در حال جلسه با معاونت توسعه رئیس جمهور به منظور جذب افراد پذیرفته شده می باشیم، همچنین فرمودند که قرار بر این است هفته آینده با مدیران کل ادارات و ارگانهای مربوطه در خصوص مراحل دریافت کد مستخدمی و غیره … جلسه ای برگزار کنیم و به امید خدا تا قبل از سال مراحل اداری انجام شود. وقطعا از ابتدای سال ۹۴ شروع به کار میشوید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها