۱۰۰ فرزند شهید در کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شود

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران از استخدام ۴۸۶ نفر از جامعه ایثارگری استان در دولت یازدهم خبر داد و گفت: مجوز جذب قرار داد معین ۱۰۰ نفر فرزند شهید دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم در دست اقدام است.

سید محمود داربام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: برای اشتغال جامعه ایثارگران در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به دستور استاندار جلسات متعددی با دستگاه‌‍های اجرایی تشکیل و صدور مجوز ۱۴۶ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد دارای مدرک دانشگاهی اجرایی و تمامی مشمولان در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به کار شدند.

وی عنوان کرد: مناسب سازی و تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولان در راستای ماده ۲ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، جلسات ستاد مناسب سازی استان تشکیل و شهرداری‌ها موظف شدند از صدور پروانه احداث و پایان کار برای ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر در صورت عدم رعایت استانداردهای فنی عبور و مرور جانبازان و معلولین خوداری کنند.

داربام با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرائی که ساختمان‌های فاقد رمپ و آسانسور برای دسترسی جانبازان و معلولان داشتند، موظف به ایجاد رمپ و نصب آسانسور شدند، افزود: شهرداری‌ها نیز اقدام به پیاده روسازی و نصب پل ویژه بر روی جداول ورودی معابر پارک‌ها شدند.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بانکها نیز موظف به نصب خودپردازهای ویژه شدند ادامه داد: تیم بازرسی ویژه ستاد مناسب سازی به صورت فصلی از معابر شهری و ساختمان‌های دولتی و عمومی بازدید می‌کنند.

داربام عنوان کرد: برای اشتغال معرفی ایثارگران در قالب تعاونی‌ها و اشخاص حقیقی به مبلغ ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بانک‌های عامل و جذب ۸۰ درصد مبالغ معرفی شده و اعطای مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم از منابع داخلی بانک‌ها براساس تفاهم نامه پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده ۳۰ و ۳۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران جلساتی با حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل که تعداد ۳۰ نفر از جامع ایثارگری در کارگاه‌های بخش خصوصی در سال گذشته مشغول به کار شدند.

داربام گفت: در راستای ماده ۴۹ و ۵۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران جلسات متعددی با بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سازمان اقتصادی و دارائی استان تشکیل و دستگاه‌ها موظف شدند که هدیه ازدواج فرزندان ایثارگر را به میزان ۲ برابر و بانک‌ها  نیز تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ویژه فرزندان ایثارگران را ۲ برابر پرداخت کنند که هر دو ماده در استان اجرایی شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها