گفتگو با کسب ­و کارهای ایرانی: استارت آپ باهمتا

وبسایت آکادمی فروش به عنوان مرکز تخصصی آموزش بازاریابی، فروش و برندینگ به صورت مستقل در نیمه­ های تابستان ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. ما در جهت رسیدن به اهداف خود و روشنگری هرچه بیشتر کارآفرین جوان ایران، گام در این عرصه گذاشتیم. در ادامه مسیرمان دوستانی با ما همراه شدند که سختی ­های راه در کنار آن­ها و با همراهی آن­ها برایمان آسان شد.

به شخصه بر این عقیده هستم که تا زمانی که کسب ­و­ کار های ایرانی تقویت نشوند، فرایند مربوط به کارآفرین و حمایت از کالای ایرانی تمکیل نخواهد شد. در عرصه معرفی آنان که پله ­های ترقی را پشت سر گذاشته­ اند، داثما از برندهای خارجی نام می­بریم، به ستایش آن­ها می ­پردازیم، داستانشان را تعریف می­ کنیم و آن­ها را ارج می ­نهیم، اما زمانی که نوبت به کسب ­و کارهای ایرانی می ­رسد، سکوت کرده که مبادا بگویند “می خواهد تبلیغ فلان برند و فلان شخص را انجام دهد.” مبادا که به کسی برخورد که چرا آن دیگری را نام برد و من را نه؟ مبادا که اگر نقدی کردیم سریعا با خود بگویند “معلوم نیست از کدام رقیب پول گرفته است که این­ها را بنویسد.

در همین راستا آکادمی فروش به عنوان یک وبسایت مستقل و تخصصی در حوزه آموزش بازاریابی، فروش و برندینگ تصمیم گرفت تا به سراغ کسب ­و کارهای ایرانی برود، داستان آن­ها نشر دهد، از سختی­ های موفقیت بگوید و شاید حتی نقدی با هدف سازندگی بر آن­ها بنویسد. هدفمان این است که علاوه بر معرفی کارآفرینان بزرگ ایران عزیزمان، رمز و راز رسیدن به موفقیت را برای سایرین نشان دهیم.

 

لینک ادامه مقاله

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سرویس برتر گفت:

    ممنون از مطالب جالب بود.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها