کیفیت در عضویابی مهمترین هدف نیروی انتظامی در گزینش و استخدام است

کیفیت در عضویابی مهمترین هدف نیروی انتظامی در گزینش و استخدام است
گروه ناجا – رئیس اداره استخدام مرکز گزینش ناجا با بیان اینکه کیفیت در عضویابی، مهمترین هدف گزینش و استخدام، در نیروی انتظامی است، گفت: عضویابی براساس فاکتورهای مربوطه به خوبی در حال انجام بوده و رضایت بخش است.

سرهنگ “غلامرضا سیفی” در حاشیه آزمون استخدامی یگان ویژه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد تا از بین جوانان متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی، افرادی را در بدنه سازمان استخدام کند و در ارائه خدمات به آحاد جامعه، از وجود این عزیزان بهره ببرد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و گزینش نیروهای آزمون دهنده، براساس ارزیابی چهره به چهره صورت گرفته است که در بین دیگر داوطلبان، این افراد به لحاظ شخصیتی، وضعیت جسمانی و مهمتر از همه روحیه ولایتمداری از جایگاه بالایی برخوردار بودند که موفق به شرکت در آزمون اولیه شدند.

رئیس اداره استخدام مرکز گزینش ناجا اظهار داشت: بحمدالله با توجه به تلاش خوبی که توسط همکاران ما در هسته گزینش صورت گرفته است، عضویابی برابر با فاکتورهای مربوطه به خوبی در حال انجام بوده و رضایت بخش است.

این مقام انتظامی افزود: برابر برنامه ریزی های انجام شده توسط متصدیان مربوطه، انجام مراحل استخدام همچون آزمون ورودی، معاینات پزشکی و غیره به ترتیب استانی است که طی فراخوانی در مکان های ابلاغی حضور می یابند و اقدام به انجام آنها می کنند.#

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها