کمبود نیروی انسانی در مدارس استان بوشهر با جذب معلم بومی رفع شود

بوشهر – استاندار بوشهر گفت: کمبود نیروی انسانی در مدارس استان بوشهر با جذب معلم بومی رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: توسعه علمی استان بوشهر به صورت ویژه در دستور کار است و در این راستا برنامه‌های مختلفی در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان انجام می‌شود.

وی خواستار تلاش آموزش و پرورش استان بوشهر برای تهیه برنامه تلویزیونی ستارگان امید شد و اضافه کرد: این برنامه توسط صدا و سیمای بوشهر تولید و اجرا می‌شود که هدف آن ایجاد رقابت بین دانش‌آموزان است.

استاندار بوشهر به کمبود معلم بومی در شهرستان عسلویه اشاره کرد و با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع این مشکل، بیان کرد: جذب معلمان بومی در آموزش و پرورش شهرستان عسلویه در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در سطح استانی و شهرستان، خواستار همکاری شهرداران و فرمانداران در این طرح شد و افزود: بودجه مورد نیاز برای پروژه‌های تعمیراتی و تجهیزاتی آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یابد.

سالاری بر تلاش برای انسداد بی‌سوادی در سطح استان تاکید کرد و ادامه داد: همه مسئولان باید در این طرح بسیار مهم مشارکت کنند و زمینه باسوادی اقشار مختلف در سطح استان فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست از اجرای پروژه مهر در همه مدارس استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا همزمان با روز بازگشایی مدارس پروژه مهر در استان بوشهر افتتاح شود.

ناصر کرمی از کمبود هزار و ۸۰۰ نیرو برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی ما در سال تحصیلی جدید است که در تلاش برای رفع آن هستیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها