کلاهبرداری از کاربران با فروش VPN قلابی

بدنبال معرفی و آموزش کسب و کار اینترنتی و راههای بدست آوردن درآمد اینترنتی که با استقبال زیادی از طرف دوستان و کاربران روبرو شد، و آشنایی دوستان با راههای مختلف راه اندازی تجارت الکترونیکی، دوستان زیادی طی ایمیل خواستند تا در مورد وبلاگها و وبسایتهایی که از راههای نادرست و با استفاده از برخی نیازهای کاربران در حال کلاهبرداری اینترنتی هستد را نیز معرفی کنیم.

همانطور که میدانید در حال حاضر دسترسی به برخی سایتها طبق قوانین فعلی با محدودیتهایی روبرو هست، و اینگونه سایتها از طریق مجاری اصلی و سرویس دهنده های اینترنتی و ISP ها قابل دسترس نیستند، به همین علت گروهی از کاربران هم از این محدودیت استفاده کرده و با راه اندازی وبلاگهایی اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کنند.

مانند ادعای فروش VPN که کاربران بتوانند با دور زدن محدودیت های موجود به سایتهای دلخواه دست پیدا کنند، خوب طبیعی هست که این نوع فعالیت بخاطر نیاز تعدادی از کاربران به خرید VPN بازار خوبی برای برخی کلاهبرداران اینترنتی را فراهم کرده است.

قصد تائید یا نفی چنین فعالیتهایی را نداریم، ولی با توجه به اینکه برخی از افراد از این طریق اقدام به کلاهبرداری کرده و با عناوین مخلتف با دریافت مبالغی از کاربران اقدام به کلاهبرداری می نمایند، سعی می کنیم وبلاگهایی که در حال کلاهبرداری از کاربران هستند را به مشترکان معرفی نماییم.

وبلاگ http://vpnfox1.iranblog.com یکی از وبلاگهایی است که با ادعای فروش VPN نامحدود ۳۳۳ روزه و ادعای عبور کاربران از فیل ترینگ موجود در حال نوعی کلاهبرداری می باشد.

گردانندگان این وبلاگ از ترفند فروش VPN در ازای دریافت کارت شارژ ایرانسل استفاده کرده و با این ترفند سعی دارند احتمال شناسایی گردانندگان را هم از بین ببرند، البته از طریق سرویس دهنده های این وبلاگ یعنی iranblog میتوان نسبت به شناسایی آنها اقدام کرد ولی تا زمانی که یک اقدام دسته جمعی در میان نباشد اینگونه اقدامات در کوتاه مدت به نتیجه نخواهد رسید.

بنابراین در صورتی که احساس می کنید می توان از طریق یک اطلاع رسانی مناسب از کلاهبرداری اینگونه اقراد جلوگیری کرد در این راه با کاربران دیگر همکاری کرده و با گزارش اینگونه وبلاگها و وبسایتها به ستاد ساماندهی وزارت ارشاد امکان ادامه این کلاهبرداری را از آنها سلب کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها