پرونده قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداریهای گلستان در دست بررسی است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، درخصوص زمان شروع کار قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداریهای استان که در مهرماه ۹۱ برگزار شد گفت : پرونده های استخدامی قبول شدگان به جز قبولی های پستهای آتش نشانی که باید در امتحان عملی شرکت کنند در حال بررسی و طی سیر مراحل قانونی است.
به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا سید النگی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران استان افزود: این افراد پس از تکمیل و نهائی شدن پذیرفته شدگان به محل خدمت خود فراخوانده خواهند شد.
وی به ارزیابی عملکرد شهرداریهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای سیاستهای ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، از تاریخ ۱۷ دی الی ۱۸ بهمن ارزیابی عملکرد ۲۶ شهرداری استان در سال ۹۱ براساس شاخص های نظام ارزیابی عملکرد سالانه شهرداریها در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود : پس از بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان دفتر شهری استانداری در نهایت شهرداریهای گنبد ، علی آباد کتول و گرگان رتبه های برتر را از نظر عملکرد در بین سایر شهرداریها کسب کردند .
وی ادامه داد : همچنین از ۲۵ دی لغایت ۱۶ بهمن سال ۹۱، در بازدید اعضاء کارگروه تخصصی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداریها از سازمان های آتش نشانی و واحدهای آتش نشانی شهرداریهای استان ، ضمن بررسی وضعیت واحدهای مزبور نسبت به رفع اشکالات موجود و ارائه تذکرات مرتبط با شرح وظایف ، اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.
برگزاری همایش دو روزه سرمایه گذاری در شهرداریها در گلستان
مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری همچنین اعلام کرد: همایش استانی سرمایه گذاری در شهرداریها با مدیریت اساتید برجسته کشوری و با حضور شهرداران ۲۶ شهر استان گلستان برگزار شد.
به گفته سیدالنگی ؛ این همایش به منظور هم اندیشی و بررسی چالشهای پیش رو و ارائه نقطه نظرات فیمابین ، به مدت دو روز در تاریخهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه ۹۱ در گلستان برگزار شد.
وی افزود : قبل از برگزاری این همایش نیز ،تعدادی کلاسهای آموزشی کاربردی نیز در این خصوص جهت مسئولین امور مالی شهرداریها درمحل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری گرگان برگزار گردید.
برگزاری همایش ملی تفرجگاهها ، نظم و امنیت
مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری از برگزاری همایش ملی تفرجگاهها ، نظم و امنیت با محوریت نیروی انتظامی استان خبر داد.
سیدالنگی افزود: این همایش امروز در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها