تصویب پرداخت مقرری به بیکاران زیردیپلم تا فوق لیسانس

در حالی یک فوریت طرح پرداخت مقرری به بیکاران زیردیپلم تا فوق لیسانس به تصویب مجلس رسیده است که در صورت نهایی شدن آن، افراد تا زمان پیدا شدن شغل تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند. به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس اخیرا یک فوریت طرحی را در زمینه توسعه ظرفیتهای قانونی بیمه بیکاری به تصویب رساند که طی آن پیشنهاد دهندگان خواستار بازنگری در مقررات بیمه بیکاری، حمایت از بیکاران متقاضی شغل و همچنین بهبود وضعیت پرداختی ها به بیکار شدگان غیرارادی (اخراج از کار) شدند.

بر اساس این گزارش، در طرح جدید بیمه بیکاری ارائه شده به مجلس علاوه بر اینکه در برخی مفاد تغییراتی نسبت به قوانین اجرا شده گذشته وجود دارد، بخش مهم و قابل توجه پیشنهاداتی است که در مورد پرداخت مقرری به افرد جویای کار شده است. در این بخش افراد بیکار از زیردیپلم تا فوق لیسانس طبقه بندی شده اند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۷۶)

  1. مهدی گفت:

    ای خدا من چی بگم واقعا کجا دردمو بگم خدا کجایی میبینی واقعا منو؟؟؟؟ بیکارم متاهلم با مدرک فوق لیسانس حتی واسه نگهبانی و کارگری رفتم ولی همه جا میگن کار نیست… اونوقت واسه همون کار نگهبانی یه نفر رو گرفتن با مدرک سیکل با حقوق ۲ ملیون چون شیفتی بود من حتی با برجی ۸۰۰ تومن هم راضی بودم ولی گفتن کار نداریم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها