پذیرفته شدگان آزمون بانک کشاورزی ۹۲

در مصاحبه  استخدام بانک کشاورزی  چه می پرسند؟

این صفحه مخصوص دوستان قبول شدگان آزمون بانک کشاورزی ۹۲ می باشد، چون صفحه آزمون بانک کشاورزی   مخصوص اعلام آزمونهای بانک کشاورزی می باشد از همه دوستان درخواست می شود برای تبادل نظر از این صفحه ی اختصاصی استفاده نمایند.

خبر ۱ آبان ۹۲ – داوطلبان محترم جهت مشاهده نتیجه آزمون کتبی اینجا را کلیک کنید

نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی اعلام شد – ۱ آبان ۱۳۹۲ پیرو اطلاعیه استخدامی مورخ ۲۷/۲/۹۲ ،نتایج مرحله اول آزمون کتبی استخدامی بانک کشاورزی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، اداره کل امور کارکنان این بانک اعلام کرد: نتایج مرحله اول آزمون کتبی استخدامی براساس نمرات کسب شده و برمبنای شرایط اعلام شده در آگهی استخدامی نظیر سهمیه تعیین شده ، رشته تحصیلی ، جنسیت ، شهرستان مورد تقاضا و … به صورت کاملاً مکانیزه استخراج شده است .
بر این اساس ضمن اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به اطلاع می رساند باتوجه به مفاد مندرج در آگهی استخدامی ، انجام سایر مراحل استخدام داوطلبان پذیرفته شده شامل بررسی مدارک ، مصاحبه تخصصی ، گزینش و … منوط به اخذ مجوزهای نهایی مورد نیاز از مراجع ذیربط قانونی خواهد بود و اطلاع رسانی آن حداکثر تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۹۲ از طریق همین سایت و پیامک متعاقباً انجام خواهد شد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۲۸)

  1. علی گفت:

    یعنی امیدی هست که ما که غیربومی هستیم استخدام شیم چه جوری بایدپیگیری کنیم

  2. علی گفت:

    سلام بله من میامی سمنان قبول شدم منوبه دلیل غیربومی بودن ردکردن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها