پذیرش دانشجوی ایرانی مالزی در پردیس کیش دانشگاه شریف

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف در رشته MBA گرایش محصول و بازار برای نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشجو می پذیرد و این پذیرش برای دانشجویان انتقالی رشته MBA از MSU دانشگاه مالزی به دانشگاه صنعتی شریف است.

به گزارش خبرنگار مهر، تدریس و آزمون دروس در این پردیس به زبان انگلیسی است و دانشگاه صنعتی شریف جهت دریافت روادید برای دانشجویان خارجی اقدام خواهد کرد.

حداقل شرایط پذیرش دانشجو در برنامه‌های کارشناسی ارشد به این شرح است:
دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشگاه‌های داخل کشور و یا معادل آن از سایر کشورهای جهان مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکور. 

شهریه هر نیمسال تحصیلی شامل شهریه ثابت به علاوه شهریه تعداد واحدهای هر نیمسال است. شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی ۱۹۸۰یورو، برای هر واحد درسی دریافت شده ۱۳۲یورو، برای هر واحد پروژه ۳۰۰یورو و برای هر واحد جبرانی ۶۶یورو محاسبه خواهد شد.

مبلغ شهریه شامل هزینه‌های مسکن، ایاب وذهاب، تغذیه ،کتاب و سایر هزینه های دانشجویی نمی شود.

در صورت حذف ترم، انصراف و یا اخراج دانشجو از برنامه در هر یک از مراحل تحصیل و به هر دلیل، وجوه دریافتی از دانشجو بابت شهریه به وی مسترد نخواهد شد.

پرداخت شهریه ثابت در هر نیمسال تحصیلی الزامی است، حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی و یا در واحدهای جبرانی یا زبان ثبت نام کرده باشد.

تعداد واحد مورد نیاز برای فارغ التحصیلی در کارشناسی‌ارشد محصول و بازار ۵۷واحد و مدیریت پروژه ۳۴واحد است گذراندن دروس جبرانی مورد نیاز متناسب با مدرک کارشناسی الزامی خواهد بود.

دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته به دو شیوه آموزشی-پژوهشی (با پایان نامه) و آموزشی (بدون پایان نامه) برگزار می‌شود.

پس از انتخاب پایان‌نامه تا پایان مراحل دفاع آن ثبت‌نام دانشجو در تمام نیمسال‌های بعدی بر اساس تقویم دانشگاه همراه با پرداخت شهریه ثابت الزامی است. 

گواهینامه پایان دوره کارشناسی‌ارشد در هر دو شیوه ارزش یکسانی داشته و جهت ادامه تحصیل در دوره تحصیلی بالاتر اعتبار یکسانی دارند.

داوطلبان بر اساس پرونده و سوابق تحصیلی و انتخاب همچنین ظرفیت شیوه‌ها در یکی از شیوه‌های آموزشی – پژوهشی یا آموزشی فوق پذیرفته خواهند شد.

مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۱ ادامه دارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها