پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دکترا

دانشگاه صنعتی اصفهان دانشجویان ممتاز کارشناسی‌ارشد را در دوره دکترا پذیرش می‌کند.

به گزارش فارس، دانشجویان می‌توانند در رشته‌های شیمی، فیزیک، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، بیومواد مشترک با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نانومواد مشترک با دانشگاه صنعتی مالک اشتر، آبیاری و زهکشی، علوم و صنایع غذایی، خاکشناسی، زراعت، اصلاح نباتات و علوم مرتع ادامه تحصیل دهند.
شرایط لازم برای تحصیل نیز شامل دانش‌آموختگی از مقطع کارشناسی‌ارشد بعد از دی ماه ۸۶ و حداکثر تا پایان‌ دی ماه ۸۹، کسب معدل کل حداقل ۱۷ در دروس بدون احتساب پایان‌نامه و نمره ارزشیابی ۱۸ و بالاتر درجه عالی در پایان‌نامه می‌شود.
از دیگر شرایط لازم برای تحصیل نیز می‌توان انتشار دو مقاله کامل مبتنی بر پایان‌نامه در مجلات علمی پژوهشی معتبر، کسب رتبه ۱ تا ۳ در آزمون سراسری، کارشناسی‌‌ارشد رشته مربوطه که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود.
کسب رتبه پنج درصد بالا ما بین دانش‌آموختگان هم رشته در سال دانش‌آموختگی در مقطع کارشناسی و انتشار حداقل یک مقاله کامل در مجلات علمی پژوهشی معتبر مبتنی بر پایاننامه کارشناسی ارشد و کسب رتبه ۲۵ درصد بالا مابین دانش‌آموختگان هم رشته در سال دانش‌آموختگی کارشناسی ارشد نام برد.
ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت http://golestan.iut.ac.ir است و مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال مدارک نیز تا ۱۰ اسفند است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها