هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

  • هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف . . .
     

    نمایشگاه محبوب و پرطرفداری که هر سال کلی از کارجوها و سازمانها رو در خودش جا میده و تا حالا باعث شده خیلی از افراد در بهترین سازمانها استخدام بشن.

    ۱۶ تا ۱۸ مهر ۱۳۹۶ در محل معتبرترین دانشگاه ایران، دانشگاه صنعتی شریف

    این نمایشگاه این بار داره با یه روش متفاوت و کاملا حرفه ای برگزار میشه.

    روند شرکت در این نمایشگاه ۵ تا مرحله داره که شرکت کنندگان باید اون رو رعایت کنند:

  • ثبت نام در سامانه جاب ویژن؛ سامانه استخدامی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

جاب ویژن، سامانه استخدامی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریفه. بنابراین در مرحله اول باید روی لینک زیر کلیک کنی، وارد سایت جاب ویژن به نشانی WWW.JOBVISION.IR بشی و در این سامانه عضو بشی.

  • ساخت رزومه استاندارد و حرفه ای در سامانه استخدامی نمایشگاه کار شریف (جاب ویژن)

بعد از عضویت، لازمه قبل از اینکه در نمایشگاه کار حاضر بشی در جاب ویژن، رزومه خودت رو تکمیل کرده باشی. تکمیل رزومه در جاب ویژن، شرط ثبت نام و حضورت در نمایشگاه کار هشتم دانشگاه شریف خواهد بود.

رزومه ات رو تا جایی که میتونی کامل بنویس. همین رزومه اگه استاندارد و حرفه ای نوشته بشه، میتونه عامل موثری در استخدام تو باشه.

یه امکان خوب دیگه هم اینه که جاب ویژن، یه رزومه ساز دو زبانه درست کرده که با تکمیل رزومه ات به زبان فارسی، ۸۵% از رزومه انگلیسی تو هم بصورت خودکار و همزمان ساخته میشه و اگه یه تلاش کوچیک دیگه بکنی دو تا رزومه استاندارد حرفه ای و جذاب به هر دو زبان فارسی و انگلیسی خواهی داشت.

  • اطلاع پیدا کردن از سازمانهای شرکت کننده در نمایشگاه کار و موقعیتهای شغلی هر یک از آنها

در فاصله ۱ ماه مانده به نمایشگاه کار یعنی شهریور ماه، میتونی با مراجعه به وبسایت نمایشگاه کار و جاب ویژن اولا ببینی که کدوم شرکتها در نمایشگاه کار غرفه دارند و ثانیا هر کدوم از این شرکتها به دنبال استخدام در چه موقعیتهای شغلی هستند.

یه نکته مهم! ارسال رزومه برای موقعیتهای شغلی نمایشگاه کار، فقط بصورت حضوری و در محل خود نمایشگاه انجام میشه و هیچ راه دیگه ای نداره !

  • حضور در محل نمایشگاه کار دانشگاه شریف

در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ مهر ۹۶ با یه تیپ رسمی و آراسته، برای ملاقات حضوری با مدیران منابع انسانی معتبرترین شرکتها در محل نمایشگاه کار دانشگاه شریف حاضر شو. در این روز، فقط کسانی که از قبل در جاب ویژن ثبت نام کردن و رزومه خودشون رو در اون سامانه تکمیل کردن اجازه حضور در نمایشگاه رو دارن.

 

راستی یادتون نره که نمایشگاه مثل همیشه در سالن استاد جباری برگزار میشه.

  • ارسال رزومه برای موقعیتهای شغلی دلخواه تنها با یک کلیک در روز نمایشگاه

بعد از حضور در نمایشگاه و ملاقات حضوری با مدیران منابع انسانی شرکتها در صورتیکه علاقمند به همکاری با هر یک از شرکتها بودی کافیه در محل غرفه‌ی همون شرکت حاضر بشی و در سیستم موجود در اون غرفه و تنها با یک کلیک رزومه ای که در جاب ویژن برای خودت ساخته بودی رو برای اونها بفرستی. یادت نره: فقط تو محل غرفه همون شرکت!

یه مزیت این نمایشگاه اینه که فقط یه بار اونم قبل از نمایشگاه رزومه خودت رو در جاب ویژن میسازی و اون رو به هر تعداد و برای هر موقعیتی که خواستی در نمایشگاه ارسال میکنی. بدون اینکه لازم باشه دوباره وقت بذاری و فرم استخدامی تک تک شرکتها رو در محل نمایشگاه پر کنی یا حتی بدون اینکه لازم باشه رزومه پرینت شده خودت را همراهت بیاری.

ثبت نام در هشتمین نمایشگاه کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها