نیمی از پست های سازمانی منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی خالی است

نیمی از پست های سازمانی منابع طبیعی و آبخیزداری استان خالی است

اخبار  نیمی از پست های سازمانی منابع طبیعی  و آبخیزداری استان خالی استحدود نیمی از پست های سازمانی منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بدون تصدی است. معاون برنامه ریزی توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان جنوبی گفت: با گذشت سال ها از شکل گیری استان هنوز چارت نیروی انسانی این  اداره کل تکمیل نشده و حدودنیمی از پست های سازمانی این مجموعه بدون تصدی است.

«محسنی » توضیح دارد: چارت تشکیلاتی  این ادره کل ۲۶ بهمن سال گذشته بازنگری شد بر اساس چارت جدید ۲۵۷ نفر سهم پست های سازمانی منابع طبیعی وآبخیزدرای استان است در حالی که هنوز ۱۳۰ پست خالی وجود دارد.

وی تاکید کرد: از سال ۸۴ وشکل گیری این اداره کل، فقط یک آزمون استخدامی برگزار و ۱۲ نفر جذب شده اند در  حالی  که در این مدت ۱۰۵ نفر از کارکنان بازنشسته ، متوفی ویا منتقل شده اند و منابع طبیعی و آبخیزداری استان با مشکلات جدی در بدنه کارشناس مواجه است .

وی توضیح داد: درصد زیادی از کارکنان راننده هستند و مشکل کمبود کارشناس ومدیریت به جای مانده است طوری که در برخی شهرستان ها از جمله خوسف  ۲ وزیرکوه ۳ نیرو رسمی هستند بقیه کارکنان مجموعه قراردادی، قرارداد معین، پیمانکار و…هستند که نمی توان از آنها برای پست های حاکمیتی و مدیریتی استفاده کرد.

وی با یاد آوری مشکلات نیروی انسانی در این اداره کل تصریح کرد: قول هایی برای برگزاری آزمون استخدامی و افزایش سهمیه داده شده اما عملی نشده است .

به گفته وی علاوه بر ۱۰۵ نیروی خارج شده از منابع طبیعی و آبخیزداری در این سال ها ، شهرستان های جدید التاسیس مانند خوسف و زیرکوه و نیاز آنها به نیروی انسانی  بر مشکلات موجود اضافه شده  است  .

وی با بیان این که در  حال حاضر یک نیرو کار چند نفررا انجام می دهد ادامه داد: به دلیل کمبود نیرو و پست درستاد اداره کل ۵ اداره ستادی فقط بایک نیرو اداره می شود که اداره های جنگل کاری ،بهره برداری، مدیریت عملکرد و…از ان جمله هستند .

وی گفت: از استخدام خبری نیست به کار گیری نیروی قراردادی هم بستگی به تعداد پست های سازمانی دارد منابع طبیعی استان ۲۵۷ پست سازمانی دارد که بنا بر قانون ۱۰درصد آنها می توان نیروی قراردادی جذب کرد در حالی که ۹۶نفر از کارکنان قرارداد کار مشخص هستند که از سال ۸۵ مشغول به کار شدند و امکان جذب نیروی قراردادی هم نیست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها