نیروهای خدماتی و قرارداد کار معین در خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند

رئیس اداره امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: نیروهای خدماتی، قرارداد کار معین و مربیان قرآنی از مهرماه مشغول کار می‌شوند.

علی سعیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ثبت‌نام نیروهای خدماتی که از ۲۲ فروردین‌ماه آغاز شده و تا ۲ اردیبهشت‌ماه ادامه داشته است، از ۳ اردیبهشت تا ۶ قابل ویرایش بوده و همان‌طور که در فراخوان آمده است، شامل مردان متأهل و بومی منطقه می‌شود.
سعیدیان گفت: تعداد نیروهای خدماتی برای هر منطقه براساس نیاز سامانه نیروی انسانی است و نحوه پذیرش براساس اطلاعاتی است که در سامانه ثبت‌نام کردند و براساس امتیازبندی در هر اداره سه برابر ظرفیت مورد مصاحبه حضوری قرار می‌گیرند تا از این تعداد، افرادی که دارای بالاترین امتیاز هر منطقه هستند، پس از گزینش نهایی از اول مهر مشغول به کار شوند.
رئیس اداره امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: همه نیروهایی که به این شکل جذب می‌شوند، هزار نفر هستند که زمان و مکان مصاحبه از طریق سامانه پیامک و سامانه ثبت‌نام به افراد ثبت‌نام شده، اطلاع‌رسانی می‌شود.
سعیدیان درباره جذب نیروهای قرارداد کار معین مربیان قرآن گفت: زمان تکمیل فرم ثبت‌نام این افراد از اول تا پایان اسفندماه سال گذشته بوده و ویرایش فرم ثبت‌نام از۱۳ تا ۱۴ اسفندماه بوده است.
رئیس اداره امور اداری اداره‌کل افزود: در آن مقطع هزار و ۴۷۲ مرد و ۷ هزار و ۷۶۸ زن و در مجموع ۹ هزار و ۲۴۰ نفر فرم ثبت‌نام را پر کردند.
سعیدیان گفت: زمان تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان که از ۱۹ تا ۲۶ فروردین بوده است و پس از ویرایش نهایی تا پایان ۳۰ فروردین، هزار و ۲۶۳ مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ زن و در مجموع ۸ هزار و ۱۲۷ نفر، نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری در سامانه ثبت‌نام کردند.
رئیس اداره امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: برنامه زمان‌بندی سه برابر ظرفیت افراد پذیرش شده و راه‌ یافته به مرحله مصاحبه در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه و مکان و زمان مصاحبه از طریق سامانه پیامک و سامانه ثبت‌نامی اطلاع‌رسانی می‌شود.
سعیدیان گفت: از سه برابر فرضی ظرفیت ثبت‌نام پس از کسب بالاترین امتیاز، نیروهای قرارداد کار معین مربیان قرآنی جذب می‌شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها