نوبخت:پیش بینی سرمایه گذاری سالانه ۷۳۴هزار میلیارد تومان برای اشتغال دربرنامه ششم

به گزارش ۹صبح، محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو سفر یک روزه خود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه ششم توسعه که از سال ۱۳۹۶ آغاز می شود ۹۵۰هزار فرصت شغلی باید درکشور ایجاد شود.

وی تصریح کرد:در همین راستا در بودجه سال ۹۶ بالغ بر یکهزار میلیارد تومان برای ایجاد فرصت های شغلی جدید اختصاص داده شده است.

نوبخت یادآورشد: البته اشتغال تنها با برنامه های خاص و ویژه نمی تواند توسعه پیدا کند بلکه افزایش سطح اشتغال از طریق افزایش سرمایه گذاری انجام می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افتخار بنده به جهت جایگاه حقوقی این است که معین استان بوشهر هستم به همین دلیل در توزیع اعتبارات استانی در بودجه سال ۱۳۹۶و در ارتباط با برنامه ششم وظیفه و مسئولیت ویژه ای نسبت به این استان دارم.

وی گفت: علت حضور و همراهی با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی این است که با استاندار بعنوان نماینده عالی دولت و اعضای شورای اقتصاد مقاومتی جلسه هایی داشته و همه موضوع های اعتباری و اموری مربوط به این استان بررسی شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیتی که استان بوشهر دارد و موقعیت و ماموریتی که در دولت دارم جمع تصمیماتمان در این سفر این است که زمینه توسعه برای استان را فراهم تر کنیم.

نوبخت یادآورشد: در نخستین دقایق حضور در استانی که به فرهنگ، دین و توسعه مشهور است سلام و عرض ادبی به مردم این استان داشته و سلام رئیس جمهور و هیات دولت را خدمتشان منعکس می کنم.

بازدید از کارخانه کشتی سازی صدرا و طرح پایلوت نخلستان ، خروجی دوم بوشهر ، بندر تجاری دلوار و تصفیه خانه فاضلاب بوشهر ، ورزشگاه ۱۵هزار نفری بوشهر، دهکده گردشگری بوشهر و شرکت در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری به این استان است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها