نظام جامع ارتقای شرایط احراز مشاغل سازمانی در صنعت نفت ابلاغ شد

مدیر کل تشکیلات و روش های وزارت نفت : نظام جامع ارتقای شرایط احراز مشاغل سازمانی در صنعت نفت ابلاغ شد

مدیر کل تشکیلات و روش های وزارت نفت از ابلاغ نظام جامع ارتقای شرایط احراز مشاغل سازمانی در صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شانا، محمد حسین ساعتیان هدف از تدوین و ابلاغ این نظام جامع را دانش محور بودن سازمان ، ارتقای سطح علمی کارکنان  ، جلوگیری از سلیقه محور شدن سازمان و منطقی سازی استخدام ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نظام نامه یکی از اقدام های قابل توجه در سطح ۳ هزار و ۳۰۰ شرکت نفتی بزرگ دنیاست ، گفت در شرکت های معتبر دنیا ۵ عامل برای احراز سمت ها مد نظر قرار گرفته است.

به گفته ساعتیان، پیج معیار متداول برای احراز سمت مقطع تحصیلی ، رشته و گرایش تحصیلی ، دور کار بودن و جنسیت است و در این نظام نامه معیار ششم به معلولیت اختصاص داده شده است. زیرا بسیاری از معلولان توانمندی ذهنی بالایی دارند و می توانند در سمت های شغلی که با ویژگی های آنان هماهنگ است، ایفای نقش کنند.

وی به بررسی ۱۱۲ هزار سمت سازمانی صنعت نفت براساس ۵ معیار متداوم اشاره کرد و افزود : تا دو ماه آینده بررسی سمت ها براساس معیار ششم نیز نهایی می شود.

مدیر کل تشکیلات و روش های وزارت نفت با بیان اینکه در اثر اجرای این طرح حدود ۸۵ درصد سمت های سازمانی صنعت نفت ارتقا پیدا کرده اند، تصریح کرد: به این ترتیب از این پس انتصاب ها و جذب های جدید افراد در صنعت نفت بر اساس این شش معیار انجام می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها