نتایج اولیه فراخوان تاسیس دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام شد

دبیر دفاتر پیشخوان دولت گفت: اسامی ۴۹۹ نفر از متقاضیان واجد شرایط ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولتی و غیردولتی اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دل آرام ابوترابی در این باره اظهارداشت: نتایج اولیه فراخوان ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و اسامی واجدان شرایط اولیه شرکت در آزمون از طریق سامانه فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان به آدرس www.pishkhan-qz.ir اعلام شده است.
ابوترابی یادآورشد: از مجموع افراد ثبت نام شده تعداد، ۱۷ متقاضی به دلیل عدم ارسال مدارک مطابق دستورالعمل فراخوان، ۲۹ متقاضی به سبب نداشتن شرایط لازم، ۴۱ متقاضی به دلیل عدم تطابق محل سکونت با کد انتخابی برابر مقررات حذف و ۴۹۹ متقاضی واجد شرایط اولیه نیز برای آزمون معرفی شدند.
وی تصریح کرد: مدارک ارسالی تعدادی ازمتقاضیان هم دارای نقص اساسی است که حداکثر تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه  فرصت دارند تا با مراجعه به دفتر انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان به آدرس قزوین، خیابان تهران قدیم، کوچه آرام، پلاک ۱۱۷، نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند درغیر این صورت کارت ورود به جلسه آزمون برای آنان صادر نخواهد شد.
ابوترابی یادآورشد: تمام  کسانی که اعتراض ویا شکایتی دارند حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت www.pishkhan-qz.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند و بعد از مهلت یاد شده هیچگونه اعتراضی پذیرفته نیست.
این مسئول زمان برگزاری آزمون الکترونیکی را روز۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه  سال جاری اعلام کرد و افزود: اطلاعات مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و ساعت برگزاری آزمون به تفکیک مناطق، به زودی از طریق آدرس اینترنتی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها