نتایج اولیه آزمون دستیاری سال آینده اعلام می‌شود

معاون وزیربهداشت:‌
بانک سوالات آزمون دستیاری تشکیل شد
نتایج اولیه آزمون دستیاری سال آینده اعلام می‌شود
عوامل اصلی پرونده دستیاری ازتایپ وویرایش سوالات بودند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل بانک سوالات برای آزمون دستیاری خبر داد و افزود: نتایج اولیه آزمون دستیاری سال آینده اعلام می‌شود.

دکتر محمد علی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی‌آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر برگزاری آزمون مجدد دستیاری در نهایت نظم و اطمینان گفت: در کلیه حوزه‌های امتحانی و وزارت بهداشت تدابیری انجام شد که بسیار کارآمد و مثبت بود و تمام اقدامات امنیتی فراهم شد که واقعا جای تقدیر از عوامل برگزار کننده آن دارد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری عوامل اصلی تخلف در آزمون دستیاری، افزود: افراد و عوامل اصلی از افرادی بودند که در تایپ و ویرایش سوالات دست داشتند.

محققی با اشاره به تحلیل و بازخورد علمی از سوالات آزمون دستیاری این دوره نسبت به دوره‌های گذشته خاطرنشان کرد: براساس بازخوردی که انجام شد، کیفیت سوالات این دوره بالاتر از آزمون‌های گذشته بود و سوالات مفهومی طراحی شده بود.

وی با اشاره به پایان مهلت اعتراضات به سوالات آزمون گفت: تغییرات عمده‌ای در کلیدها انجام نشده است و نسبت به دوره‌های گذشته از تغییرات کمتری برخوردار بوده است.

محققی با اشاره به تشکیل بانک سوالات آزمون دستیاری گفت:‌ در آزمون مجدد دو نوع سوال طراحی شد که فقط برای آزمون از یک دسته از سوالات استفاده شد و دسته دیگر در بانک سوالات ذخیره و در آینده از آنها استفاده خواهد شد. بر این اساس بانک سوالات آزمون دستیاری تشکیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی به اعلام کلید نهایی سوالات آزمون دستیاری در هفته آینده اشاره کرد و افزود: آزمون دستیاری الزاماتی دارد که نیازمند بررسی بیشتر است، بر این اساس عجله‌ای برای اعلام نتایج اولیه نداریم و پس از عید نتایج اولیه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا ، وی در خصوص آخرین جزئیات بررسی تخلفات آزمون دستیاری گفت: با ضریب اطمینان خواهیم گفت که هر گونه متخلفی را شناسایی و برخورد قاطع با آنها صورت خواهد گرفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در خاتمه افزود: آنچه که واقع شد اگرچه خسارت‌ها و تنش‌هایی به دنبال داشت ولی دستاوردهای به دست آمده از آن بسیار بیشتر از خسارت‌ها است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها