نتایج آزمون ورودی طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم اعلام شد

با توجه به اتمام داوری آزمون ورودی دومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، نتایج و کارنامه این آزمون بر روی سامانه جامع طرح ارزیابی قرار گرفت و داوطلبان می‌توانند با شماره پرونده خود وارد سامانه شده و کارنامه خود را در بخش «آزمون‌ها و نتایج» مشاهده کنند.

بنا بر این گزارش، داوری ۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه در روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۱ با حضور ۸ نفر از داوران مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که برای هر رشته صوت، لحن، تجوید و قرائات و وقف و ابتدا از دو داور استفاده شد و از این میان حدود ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان از مرحله اول آزمون ورودی عبور کرده و در یکی از درجات ۱ تا ۴ طرح پذیرفته شده‌اند.

لازم است داوطلبان هر چه سریع‌تر کارنامه خود را مشاهده و در صورت قبولی در هریک از درجات ۱ تا ۴ قاریان یا مدرسان، آیین‌نامه آزمون نظری و مفاد مربوط به درجه پذیرفته شده را مطالعه و خود را برای آزمون‌های نظری که در نیمه اول اسفند ماه ۹۱ برگزار می‌شود آماده کنند.

داوطلبان در صورتی که گواهی یا مدرکی را دال بر گذراندن منابع آزمون در یکی از مراکز معتبر دانشگاهی یا حوزوی ارائه کنند، از شرکت در آن ماده معاف خواهند شد که جزئیات و اطلاعات بیشتر در این رابطه در اطلاعیه بعدی منتشر می‌شود.

شرکت کنندگان می‌توانند سؤالات یا ابهامات خود را در مورد طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم با شماره تلفن ۸۸۸۱۰۴۰۱ یا سامانه پیامک ۳۰۰۰۵۳۷۱ مطرح کنند.

 

منبع فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها