نام بزرگ ترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر شمار سهامدار اعلام شد

به گزارش سمات، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با ۲۴۱ هزار و ۷۶۰ سهامدار در پایان دی ماه امسال، در صدر بزرگ ترین شرکت بورسی از نظر شمار سهامدار ایستاد و ایران خودرو با ۱۴۱ هزار و ۵۲۰ سهامدار و توسعه معادن روی ایران با ۱۲۷ هزار و ۲۷۲ سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت، بانک انصار ، سایپا، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری غدیر در مکان های سوم تا دهم بزرگ ترین شرکت های بورسی از نظر شمار سهامدار قرار دارند.
بر پایه این گزارش، بانک سرمایه با ۳۰۳ هزار و ۸۱۳ سهامدار همچنان در صدر بزرگ ترین شرکت های فرابورسی از نظر شمار سهامدار است و بانک مهر اقتصاد با ۱۷۹هزار و ۲ سهامدار و بانک دی با ۱۷۴ هزار و ۹۴۹ سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.
بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان، احیای صنایع خراسان و اقتصادی و خودکفایی آزادگان نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ شمار سهامدار ایستادند.
در پایان آذرماه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، ایران خودرو و حق تقدم این شرکت در رتبه های اول تا سوم شرکت های بورسی قرار داشتند و بانک سرمایه، بانک مهر اقتصاد و بانک دی بزرگ ترین شرکت های فرابورسی از نظر شمار سهامدار بودند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها