مجوز جذب ۴۷ نفر در سازمان تامین اجتماعی صادر شد/ راه‌اندازی اولین سنگ‌شکن غیرخصوصی در بیمارستان سبلان

فارس از اردبیل، قادر برجی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اردبیل، که در سالن جلسات مجموعه تامین اجتماعی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مجوز آزمون استخدامی برای تامین نیروی انسانی در حوزه درمان برای ۴۷ نفر در سطح استان اردبیل صادر شده است که آگهی آن در سایت رسمی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در مجموعه درمانی تامین اجتماعی استان اردبیل جذب این ۴۷ نفر می‌تواند به افزایش کیفیت خدمات در مراکز درمانی این سازمان کمک ویژه‌ای انجام دهد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از کیفی‌ترین خدمات درمانی در سطح استان توسط مجموعه تامین اجتماعی استان اردبیل به بیماران و مراجعه کنندگان ارایه می‌شود، تصریح کرد: به طور میانگین در طول روز حدود ۱۵ هزار تماس با سیستم نوبت‌دهی بیمارستان سبلان انجام می‌گیرد که این آمار نیازمند آسیب‌شناسی و تحلیل موضوع است.

برجی ادامه داد: حذف برگه‌ دفترچه‌های درمانی و سامانه ثبت الکترونیکی نسخ درمانی یکی از پیش‌نیازهای نظام جامع سلامت است که در طل سه یال گذشته در سه استان کشور به صورت پایلوت انجام می‌گیرد و فاز دوم این طرح در ۵ استان دیگر انجام خواهد گرفت که اردبیل نیز یکی ازآن استان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۶۰ درصد مطالبات پزشکان تا ۲۴ ساعت به حساب آنها واریز خواهد شد، اضافه کرد: برخی از مشکلاتی که در خصوص تاخیر در پرداختی‌ها برای همکاران مجموعه تامین اجتماعی در سال‌های گذشته وجود داشت در آینده نزدیک حل خواهد شد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر اینکه اولین مرکز تخصصی سنگ‌شکن غیرخصوصی در بیمارستان سبلن اردبیل راه‌اندازی خواهد شد، افزود: پروژه توسعه فضای فیزیکی بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل و الحاق ساختمان جنبی بیمارستان ارس در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته بیش از ۱ میلیون ویزیت در واحدهای درمانی تامین اجتماعی استان انجام گرفته است، بیان کرد: درخواست تامین دستگاه MRI برای مجموعه بیمارستان سبلان پیگیری شد که بعد از تامین زیرساخت‌ها در نهایت دستور استقرار این دستگاه را تا پایان سال گرفتیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. negin گفت:

    امیدوارم بتوانم نیروی بیمه جذب شوم.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها