مجوز استخدام ۹۰ هزارنفر در وزارت بهداشت و درمان صادر شد

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی از صدور مجوز استخدام ۹۰ هزار نفر در وزارت بهداشت در قالب طرح مهر آفرین خبر داد.

دکتر حسین مبارکی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی  گفت: استخدام این تعداد نیرو در طول سه سال متوالی با برگزاری دو آزمون در پایان سال جاری و در ابتدای سال آینده و نیز سال ۹۳ انجام خواهد شد.

وی گفت: با استخدام این تعداد نیرو و اجرایی شدن طرح مهر آفرین، بخش مهمی از نیازها و کمبود نیروی انسانی این وزارتخانه در مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای کشور و دانشگاهها مرتفع خواهد شد.

مبارکی گفت: صدور چنین مجوزی تاکنون سابقه نداشته و این لطف دولت بوده که بحمدالله شامل حال وزارت بهداشت شده تا بتوانیم این تعداد نیرو را در تمام نقاط کشور جذب کنیم.

وی در خصوص افزایش حقوق کارمندان وزارت بهداشت و درمان اظهار داشت: حقوق تمام کارمندان وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی که اختلاف داشته اند یکسان سازی شده است.

وی به تشریح طرح ارتقای بهره وری پرداخت و هدف از اجرای آن را ارتقای کیفیت خدمت به بیماران ذکر کرد و گفت: در اجرای این طرح ساعت کار پرستاران کاهش یافت تا آنها بتوانند وقت کاری خود را با انرژی بیشتری برای بیماران بکار گیرند.

وی علت اجرا نشدن طرح ارتقای بهره وری در برخی از استانها را کمبود نیرو و اعتبار اعلام کرد.

آخرین اخبار استخدامی وزارت بهداشت سال ۹۱

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۷۶)

  1. قربون گفت:

    سلام نیما خوبی ؟آخر استخدام شدی؟ من فارغ التحصیل رشته بهداشت عمومی ام و امیدوارم استخدام شم. نظرت چیه؟

  2. شکوه گفت:

    سلام من هم جزء همان دسته افرادی هستم که عمرم را تلف کردند یعنی رشته دانشگاهی بهداشت عمومی که کاربردی ندارد و وزارت بهداشت فقط بهترین دوران ما جوانان را گرفت و هیچ فکری هم برای استخدام ما نکرد و نمیکند!خجالت دارد به خدا در راس وزارتخانه بهداشت!!! بنشینند اما فقط پرستار و ماما جذب کنند شماها که کارایی این رشته را در مملکت خود قبول ندارید چرا در دانشگاهها قرار میدهید! از سال۸۳ تا به حال بیکارم !

  3. عضو بهداشت محیط گفت:

    با سلام.
    تو رو به خدا به داد فارغ التحصیلان ناامید بهداشت محیط برسید.
    به خدا قسم ما هم در این مملکت حق استفاده از منابع و شغل را داریم و این حق ماست که با این همه زحمتی که برای اخذ مدرک کشیدیم یک شغل آبرومند داشته باشیم.

  4. shahla گفت:

    با سلام واقعا به جامعه بهداشت ایران تسلیت میگم و برای خودمون متاسفم بخصوص بهداشت عمومی هرجا که میری حرف از پرستاریه اقاااااااا خدایی اگه نیاز ندارین چه میدونم بودجه ندارین پس چرا این رشته هارو برنمیدارن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها