مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی بانک تات

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تات، با حضور ۸۹ درصد سهامداران بانک،برگزار شد.

در مجمع عمومی فوق العاده بانک تات، اصلاح اساسنامه بانک و جایگزینی اساسنامه مورد نظر بانک محترم مرکزی ج.ا. ایران و سازمان محترم بورس و اوراق بهادار، به جای اساسنامه فعلی و تصمیم گیری در مورد تکلیف شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تجمیع، یکپارچه سازی و ادغام بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، مستند به ماده ۱۰۵ قانون برنامه پنجم و ماده ۱۱۱ قانون مالیات های مستقیم، به عنوان دستور جلسه، توسط رییس مجمع، آقای علی اکبر اصغری قرائت شد.

در این مجمع پس از تصویب اساسنامه پیشنهادی، ادغام بانک تات و دو موسسه مالی و اعتباری در حضور سهامداران بانک تات مورد بحث، بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت و سهامداران، سه نفر از اعضای هیات مدیره بانک تات را به عنوان نمایندگان سهامداران برای پی‏گیری و انجام فرآیند ادغام، انتخاب کردند.

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده که بلافاصله پس از مجمع عمومی فوق العاده برگزار شد، سهامداران، بار دیگر روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد را به عنوان روزنامه های رسمی، انتخاب کرده و ادامه فعالیت های اعضای فعلی هیات مدیره تا طی شدن مراحل مصوب در مجمع عمومی فوق العاده بانک را نیز با اکثریت آرا تصویب نمودند.

مدیرعامل بانک تات در این مجمع، به روند پیشرفت بانک تات در جذب منابع مردمی، افزایش سهم بازار و  تعداد مشتریان و گسترش بانکداری الکترونیکی و سایر موفقیت های این بانک در بازار پول و سرمایه، به طور خلاصه اشاره نمود.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها