متقاضی برای کار در اورژانس اصفهان کم است

متقاضی برای کار در اورژانس اصفهان کم است
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: ظرفیت استخدام در اورژانس استان اصفهان به دلیل کمبود متقاضی کامل نشد.
به گزارش خبرنگار مهر، غفور راستین پیش از ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: در استخدام سراسری سال گذشته برای به کارگیری ۲۷۲ نفر در استان اصفهان شامل کارشناس پرستاری، کارشناس فوریت‌های پزشکی و تکنسین بیهوشی، ظرفیت استخدام داشتیم اما متقاضی کم بود و ظرفیت کامل نشد.
وی بیان داشت: در استخدام سال پیش حدود ۱۳۰ نفر جذب شدند و هنوز ۱۴۰ نفر کمبود نیرو داریم.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: هیچ نیروی انسانی بدون سطح بندی خدمات و داشتن مدرک مرتبط استخدام نمی شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر مدرک تحصیلی، آموزش‌های لازم برای استفاده از تجهیزات به نیروهای اورژانس نیز داده می‌شود.
راستین افزود: در حال حاضر حدود ۶۰۰ پرسنل در حال فعالیت هستند و کسری نیرو را با اضافه کار حل می‌کنیم؛ اما این مسئله می‌تواند در بلندمدت مشکلاتی همچون کاهش کیفیت خدمات را به همراه داشته باشد.
وی گفت: در سال اخیر ۸۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس استان اضافه شد که از این تعداد ۵۸ دستگاه بنز استرینتر ۳۱۵ بوده که هر کدام ۴۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
راستین گفت: امکانات این خودروها مجهز به آخرین تجهیزات روز دنیاست و آموزش نیروی انسانی اورژانس نیز متناسب با همین تجهیزات بوده است.
وی افزود: استاندارد تعریف شده در حوادث بین جاده‌ای این است که در ۸۰ درصد مأموریت‌ها در کمتر از ۱۵ دقیقه بر بالین امدادخواه حضور پیدا کنیم، این شاخص امروز در استان زیر ۹.۳ دقیقه است.
راستین با بیان این که استاندارد کشوری حوادث شهری ۸ دقیقه است، گفت: در ۸۰ درصد مأموریت‌های شهر اصفهان نیروهای فوریت‌های پزشکی ظرف ۸.۵ دقیقه به محل حادثه می‌رسند.
وی اضافه کرد: نیم دقیقه تفاوت به دلیل فقدان خطی برای خودروهای امدادرسان، نداشتن فضای مناسب برای ایجاد پایگاه امدادرسانی و ترافیک شهر است که مانع امدادرسانی سریع می‌شود.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در برخی نقاط مثل شرق استان، مسافتی که میان پایگاه هست از استاندارد ۴۰ کیلومتر بیشتر بوده اما برنامه داریم تا با افزایش پایگاه‌ها به این استاندارد کشوری برسیم.
وی با اشاره به آمار حوادث ادامه داد: در ۵ ماهه امسال تعداد ماموریت های اورژانس با ۲۸ درصد افزایش به ۸۶ هزار و ۹۱۹ مأموریت رسیده است.
راستین اضافه کرد: امسال حوادث غیر تصادفی به ۵۸ هزار و ۷۶۱ مورد و حوادث تصادفی به ۲۸ هزار و ۱۵۶ مورد افزایش پیدا کرده است.
وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۱ هزار و ۵۷۸ مورد مربوط به حوادث درون‌شهری بوده که نیمی از این حوادث مربوط به موتورسواران است.
راستین به امدادرسانی هوایی اشاره و عنوان کرد: اورژانس هوایی امسال نسبت به سال گذشته به یک‌چهارم کاهش پیدا کرد و طی ۸ مورد عملیات ۱۷ بیمار را منتقل کردند.
وی یادآور شد: هزینه بالا، میزان سوخت کم و شعاع پروازی از دلایل کاهش مأموریت‌های پروازی در سال جاری است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سید منصورطلاکش گفت:

    سلام من امدادگر اورژانس هستم به هر دری میزنم استخدام بشم .در حال حاضر در درمانگاه مشغولم به صورت موقت و داوطلب جهت ویروس کرونا .میتونید دستم را بیگیرید یا علی .فقط نگید نیرو کم داریم من هر جا باشد کار میکنم حتی خدمات در اصفهان

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها