ماه آینده شرایط آزمون استخدام در شرکت نفت اعلام می‌شود

کریم سلحشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران‌، با بیان این مطلب گفت: اخیرا مجوز به شرکت ملی نفت ایران داده شده و وزیر نفت مجوز  استخدام ۲ هزار و ۶۷۶ نفر را در شرکت ملی نفت تائید کرده است.
وی تصریح کرد: برای استخدام این تعداد آزمون کتبی و حضوری برگزار می شود که نحوه برگزاری آزمون ظرف یک ماه آینده از طریق شرکت ملی نفت ایران اطلاع رسانی می شود.
سلحشور اظهار داشت: روش استخدام به این صورت است که شرکت ها براساس نیازمندی های خودشان نیرو جذب می کنند و در همین راستا شرکت گاز ۷۰۰ نفر را استخدام می کند.
وی گفت: شرکت های پتروشیمی و پالایش و پخش به خاطر اینکه به بخش خصوصی واگذار شده نیروی انسانی را خودشان انتخاب می کنند.
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت اظهار داشت: بیش از ۱۶۰ هزار نیروی پیمانکاری در صنعت نفت فعالیت می کنند که در قیاس با دیگر دستگاه ها و سازمان های کشور آمار بسیار زیادی است.
وی به امضای قرارداد مستقیم ۳۷ هزار نفر نیروی پیمانکاری در صنعت نفت اشاره کرد و افزود: براساس الگوی استخدامی ۱۶۰ هزار نفر در بخش های عمومی، تخصصی و پشتیبانی عمومی و تخصصی تقسیم شدند که حدود ۱۵ تا ۲۰ پیمان استاندارد در صنعت نفت طراحی شده که فعالیت های قابل برون سپاری در قالب این قراردادها انجام می شود.
سلحشور دانش محور بودن سازمان برای ایجاد زیرساخت ها با هدف تغییر وضعیت از صادرات نفت و گاز به صادرات خدمات فنی و مهندسی، ارتقای سطح علمی کارکنان، منطقی سازی شرایط استخدام و جلوگیری از سلیقه محور شدن سازمان ها را از امر اجرای نظام جامع سازماندهی و ارزیابی مشاغل صنعت نفت اعلام کرد.

 

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران

جهت مشاهده سایر اطلاعیه های مرتبط با شرکت نفت اینجا کلیک کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها