لکه سیاهی دیگر بر دامن استخدام‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/آقای استاندار؛ حالا دیگر ورود پیدا کنید

 در چند سالی که از عمر دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد یکی از موضوعاتی که موجب خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی در استان شده مربوط به استخدام‌های مسأله‌دار است.

استخدام‌های فامیلی و فله‌ای و غیر قانونی موضوعی است که اکنون همه در استان کهگیلویه و بویراحمد به آن واقفند و کسی نیست که نسبت به آن اعتراضی نداشته باشد.

متأسفانه مسؤولان استان در دوره گذشته نه تنها برخورد جدی با این معضل نداشتند بلکه سکوت آن‌ها موجب شد تا مردم و به خصوص قشر جوان جویای کار بیش از پیش نسبت به مسؤولان استانی در خصوص استخدام‌ها بی‌اعتماد شوند.

باز هم متاسفانه که نمایندگان مردم در استان به عنوان ناظر بر کار مسؤولان در این زمینه کم کاری کردند و مهر سکوت بر لبان آن‌ها موجب شد تا هم برخی مسؤولانی که متهم به این نوع اقدامات بودند واهمه‌ای از چنین کارهایی نداشته باشند و نمایندگان هم مورد سؤال واقع شوند.

در آخرین نمونه از این وضعیت اسف‌بار در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز خبری بسیار تکان دهنده در خصوص نیمه تمام ماندن آزمون علوم پزشکی داشتیم که جنجالی بزرگ به پا کرد.

متقاضیانی که برای آزمون به دانشگاه آزاد یاسوج رفته بودند طی تماس‌هایی اعلام کردند که هرج و مرج در آزمون ایجاد شد و با بی‌تدبیری مسؤولان مرتبط موفق به برگزاری آزمون تخصصی نشدند.

حال با ایجاد چنین مشکلی می‌توان دریافت که در زمان مدیریت دکتر علی‌محمد احمدی نیز پرونده مسأله‌دار استخدام‌ها باز شد و از هم اکنون استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید به موضوع استخدام‌ها و نحوه برگزاری آزمون‌های مسأله‌دار ورود پیدا کند.

فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها