لزوم ایجاد ۲۱۰۰۰ هزار شغل در کرمانشاه طی سال‌جاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بر لزوم ایجاد ۲۱۰۰۰ هزار شغل در استان طی امسال تاکید کرد.

هدایت حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت اشتغال استان کرمانشاه و اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار داشت: سال گذشته درخواست ۵۳ هزار نفر در استان کرمانشاه در سامانه اشتغال ثبت شده است و با توجه به این آمار باید ۸ درصد آمار بیکاری در استان کرمانشاه کاهش می یافت.
وی به کاهش ۲.۵ درصد از آمار بیکاری استان کرمانشاه طی مدت مذکور اشاره کرد و افزود :۳۴ هزار شغل در این بین از دست رفته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امسال باید ۲۱ هزار شغل در استان کرمانشاه ایجاد شود، گفت: ۳۵ طرح کلیدی نیمه تمام با پیشرفت ۹۰ درصدی در استان داریم که با اتمام این طرح ها ۱۵ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می شود.
وی تاکید کرد: مدیران استان باید تمام توان خود را برای کاهش بوروکراسی های اداری به کار گیرند تا با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در این عرصه بتوان راحت تر برای جوانان استان فرصت های شغلی ایجاد کرد.
حاتمی تصریح کرد: کرمانشاه در زمینه های متعدد چون کشاورزی، منابع طبیعی و به ویژه گردشگری از ظرفیت های خوبی برخوردار است که می تواند زمینه مناسبی برای جذب سرمایه گذاران باشد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۷۶ طرح در استان کرمانشاه در حال انجام است، عنوان کرد: پیش بینی می شود با اتمام عملیات اجرایی این طرح ها، ۲۰۰۰ شغل در استان کرمانشاه ایجاد شود.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها