قول مساعد سازمان اداری و استخدامی برای افزایش حقوق دانشجو معلمان

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس از قول مساعد رئیس سازمان اداری و استخدامی و قائم قائم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس دیوان محاسبات برای افزایش حقوق دانشجو معلمان خبر داد.
حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تماس تلفنی امروز خود با رئیس سازمان اداری و استخدامی و قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس دیوان محاسبات گفت: آنها نیز همانند من معتقد بودند که حداقل حقوق یعنی یک میلیون و ۵۶۳ هزار تومان حقوق دانشجو معلمان است.

وی افزود: لازم به ذکر است از وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بود افزایش حقوق مصوبه مجلس به دانشجو معلمان تعلق نمی‌گیرد. با ارائه ادله قانونی برای وزیر و معاون پشتیبانی، وی مجاب، و مقرر شد نامه‌ای را برای کسب تکلیف به آقای انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی بنویسند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار داشت:‌ مذاکره تلفنی امروز با رئیس سازمان اداری و استخدامی و قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس دیوان و محاسبات برای تسریع در دریافت پاسخ نامه آموزش و پرورش بود که ایشان قول مساعد برای ابلاغ مصوبه به آموزش و پرورش برای پیگیری ابلاغ و اجرای مصوبه را دادند و قابل ذکر است که این مصوبه برای معلمان ماده ۲۸ نیز اجرایی می‌شود.

حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم صدور احکام دانشجو معلمان و معلمان مشمول ماده ۲۸ در اسرع وقت صورت گیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها