قرارداد قطعی سایپا- سیتروئن، ۱۵ مهر امضاء می‌شود

  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و فرانسوی زبان شلانژ، قرار است پنجم یا ششم اکتبر(۱۴ یا ۱۵ مهر) قرارداد قطعی سایپا – سیتروئن امضا شود. پس از پژو، سیتروئن هم با امضای قراردادی قطعی در اوایل اکتبر به ایران بازمی‌گردد تا با همکاری سایپا، سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در این کشور تولید کند.

به گزارش  TSEpress  شرکت خودروسازی پ.اس.ا PSA (پژوسیتروئن،) که یک شرکت فرانسوی و چند ملیتی است، خودروهای ساخت خود را با دو برند «پژو» و «سیتروئن» به بازار عرضه می کند. امسال برای این شرکت «سال ایران» است؛ زیرا پس از قرارداد بازگشت پژو، قرار است پنجم یا ششم اکتبر (۱۴ یا ۱۵ مهر) قرارداد قطعی بازگشت سیتروئن به این کشور را نیز امضا کند.

این قرارداد پس از قرارداد ماه آوریل با شرکت سایپا امضا می شود. سایپا دومین شریک شرکت پ.اس.ا در ایران است. شرکت مشترک سایپا و پ.اس.ا  بیش از ۳۰۰ میلیون یورو ظرف پنج سال در ایران سرمایه‌گذاری خواهد کرد که سهم سرمایه هریک از طرفین ۵۰ درصد است.

بر این اساس، سه مدل کوچک خودرو در کارخانه‌ای در شهر کاشان تولید خواهد شد. این کارخانه از پایان سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸ به بهره‌برداری می رسد.

به گفته «ژان کریستف کمار،»  مدیر منطقه آفریقا و خاورمیانه شرکت پ.اس.ا، سیتروئن تا سال ۲۰۲۱ سالانه ۱۵۰ هزار خودرو در ایران خواهد ساخت که موتور آن‌ها در همین کشور مونتاژ خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد این خودروها به آفریقا و غرب آسیا نیز صادر خواهند شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سهيل فولادى گفت:

    اینجانب سهیل فولادى/رشته مهندسى تکنولوژى جوشکارى با ۵سال سابقه در شرکتهاى مختلفه پیمانکارى و پروژه اى مشتاق به همکارى در شرکت سایپا

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها