فرمانده نیروی انتظامی : مجوز جذب نیرو توسط ناجا اخذ شد

مجوز جذب نیرو توسط ناجا اخذ شد
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جذب نیروی جدید در دستور کار این نهاد برای سال ۹۷ است، گفت: یکی از مصوبات سفر به سمنان نیازسنجی این استان از لحاظ نیرو و امکانات است.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای خدمات از سوی ناجا، اظهار داشت: در سال جاری مجوز جذب نیرو توسط ناجا اخذ شده و امیدواریم با این اقدام، بتوانیم خدمات این نیرو را به مردم گسترش دهیم.
وی همچنین افزود: یکی از مصوبات سفر امروز به استان سمنان نیز همین نیازسنجی این استان پهناور از لحاظ نیروی انتظامی و تجهیزات و اعطای مجوز استخدام است که خوشبختانه با فراهم آمدن شرایط، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی مشکلات ناشی از خشک‌سالی در برخی استان‌های کشور مانند سمنان را درک می‌کند، تأکید کرد: نیروی انتظامی اقدامات پیشگیرانه و انتظامی در رابطه با تبعات اجتماعی و معضلات پیرامون خشک‌سالی را با توجه به عنایت ویژه مسئولان و به‌خصوص نماینده ولی‌فقیه در استان پیگیری خواهد کرد.
اشتری با بیان اینکه خشک‌سالی متأسفانه باعث بروز معضلات اجتماعی می‌شود، گفت: ناجا در مقابله با آسیب‌های اجتماعی آمادگی داشته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
فرمانده ناجا همچنین به مقوله رسالت های نیروی انتظامی در سال۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: با عنایت به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال حمایت از تولید داخلی نامگذاری کردند، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمره اولویت های این نیرو خواهد بود.
اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با جدیت با متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز برخورد خواهد کرد، افزود: رویه ناجا در سال ۹۶ نیز برخورد جدی با این مقوله بود که در سال جاری این امر تداوم خواهد یافت.
وی بیان کرد: در حوزه شعار سال همچنین تأمین امنیت برای فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی، یکی دیگر از برنامه هایی است که توسط نیروی انتظامی پیگیری خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقاء سطح توانمندی نیروهای انتظامی نیز دیگر اولویت ناجا در سالجاری است که با جدیت توسط معاونت های مرتبط و ذی ربط، پیگیری خواهد شد.
اشتری در قالب سفری یکروزه در استان سمنان حضور دارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها