فرماندار میانه: تمامی قبول شدگان آزمون استخدامی فولاد میانه جذب می شوند

حمید شکری روز یک شنبه در نشستی با مسئولان شرکت فولاد میانه، با اشاره به مشکل بیکاری در شهرستان به جذب تمامی قبول شدگان در آزمون استخدامی و تعهد مسئولان شهرستان در این خصوص اشاره کرد.
وی اظهارکرد: همانطوری که در بحث واگذاری فولاد اجازه داده نشد حتی یک نفر از ۵۵۳ نفر شاغل در این مجتمع از کار بیکار شوند قبول شدگان در آزمون استخدامی نیز اطمینان داشته باشند که همه آنها جذب شرکت فولاد خواهند شد.
شکری علت تاخیر ۵ ساله در استخدام ۲۵۰ نفر را مشکلات دولت از لحاظ مالی و تکنیکی عنوان کرد و افزود: طرح احیا قرار بود در عرض ۳۶ ماه به اجرا برسد اما محدودیت مالی و تحریم های مختلف سبب تاخیر در راه اندازی این طرح شد که با پیش بینی های صورت گرفته طرح احیا با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا اواخر آذرماه سالجاری در فازهای اولیه راه اندازی می شود.
وی از تاخیر چند ساله در استخدام در فولاد میانه عذرخواهی کرد و افزود: هدف از این جلسه اطمینان دادن به همه واجدان شرایط قوبل شده در آزمون برای جذب در این شرکت است.
مدیرعامل شرکت فولاد میانه نیز علت تاخیر در راه اندازی واحد احیای این شرکت را واگذاری ناموفقی خواند که حدود یک و نیم سال اجرای طرح را به تعویق انداخت.
رسول احمدزاده افزود: مشکلات مالی و تحریم های مختلف از دیگر علت های تاخیر برای اجرا و راه اندازی واحد احیا بود.
وی از جذب ۱۱۰ تا ۱۳۰ نفر از قبول شدگان در آزمون شرکت فولاد در بخش های بهره برداری و فنی برای گذراندن دوره های آموزشی سه ماهه خبر داد و افزود: به صورت مرحله ای از دیگر قبول شدگان نیز با توجه به آماده شدن طرح دعوت خواهد شد.
احمدزاده اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد تا طرح احیا با توجه به پیشرفت ۹۰ درصدی آن تا آخر آذر ماه به بهره برداری برسد.
وی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی واحد فولادسازی این مجتمع خبرداد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها