فرصتی برای تبدیل وضعیت نیروهای کلیدی فراهم شده است

رئیس اداره جذب و استخدام شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه برگزاری مصاحبه تبدیل وضعیت تعدادی از کارکنان قراردادی فرودگاه‎ها، آن را فرصتی برای تبدیل وضعیت نیروهای کلیدی و اثرگذار شرکت دانست.

مهدی جمالی در گفتگو با روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در این باره گفت: در دولت دهم به هر استان تعدادی سهمیه استخدامی داده شده بود تا پس از برگزاری آزمون نیروهای مورد نیاز خود را تامین کنند اما از آنجایی که تعدادی از استانها این کار را انجام نداده بودند و سهمیه استخدامی آنها باقی مانده بود دولت یازدهم در سال گذشته اجازه داد که استانداریها بر اساس سهمیه خود، نیروهای قراردادی شاغل در دستگاههای اجرایی خود را که دارای کارنامه مجاز اداری بین سالهای ۸۱ تا ۸۴ هستند را در صورت وجود اعتبار در این دستگاهها، تبدیل وضعیت کنند.

وی ادامه داد: به این ترتیب تعدادی از فرودگاهها که استان آنها دارای سهمیه است و نیروهای قراردادی دارند با هماهنگی انجام شده با استانداری و شرکت برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی خود اقدام کردند. به این منظور امروز ۸ اردیبهشت ۱۵ کارمند قراردادی، شامل ۱۰ نفر خانم زن و پنج نفر آقا از هشت فرودگاه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیران شرکت جذب نیرو براساس نیازهای واقعی و شایستگی است، گفت: این افراد توسط یک گروه ارزیابی شامل مسئولان اداره کل آموزش به علاوه آقای میرحسینی مشاور مدیرعامل در حوزه منابع انسانی و عضو کمیسیون سرمایه انسانی که با دستور مدیرعامل تشکیل شده است براساس شاخصهایی که پیش از این براساس تئوریهای علمی و عملی  تعریف کردهاند، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رئیس اداره جذب و استخدام با تاکید بر اینکه شرکت فرودگاهها به عنوان اولین دستگاهی است که میخواهد از این فرصت برای تبدیل وضعیت بهترین و اثرگذارترین نیروها استفاده کند، گفت: برای همین ضمن برگزاری این مصاحبه که شامل ارزیابی عمومی این افراد است، اولویت خود را بر افرادی قرار خواهد داد که به صورت چندپیشه فعالیت میکنند و در ارزیابی عملکرد امتیاز بالایی گرفته و از نیروهای کلیدی محسوب میشوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها