فرزندان بازنشستگان در اولویت استخدام/ ایجاد مجموعه ضدفساد در صندوق بازنشستگی

 جمشید تقی‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری سازمان مدیریت بازنشستگی خراسان‌‌جنوبی اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در حیطه بازنشستگان در دست اقدام است.

وی بیان داشت: بودجه کشور هفته آینده بررسی می‌شود که امیدواریم مصوبات خوبی را برای بازنشستگان کشوری داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر لزوم دنبال کردن مباحث مربوط به معیشت مردم تأکید کرد و افزود: رئیس‌جمهور و سران قوای سه‌گانه توجه ویژه‌ای به مباحث بازنشستگی دارند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در بخش بهداشت، درمان و پیشگیری در حال پیگیری است، اضافه کرد: افق‌های خوبی را در بخش‌های ورزش و پیشگیری بازنشستگان ترسیم می‌کنیم.

وی از شکل‌دهی باشگاه‌های مختص بازنشستگان با مدیریت بازنشستگان خبر داد و افزود: در بخش بهداشت و درمان مصوباتی در مجلس داریم که امیدواریم از رقم‌های تصویب‌شده در این حیطه به بهترین شکل بهره ببریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه شعار در خانه نمانید را در صندوق بازنشستگی کشوری تکرار خواهیم کرد، مطرح کرد: تشکل‌های اشتغال‌زایی را در راستای خدمت به بازنشستگان ایجاد و وام‌های زودبازده را جهت اشتغال فرزندان آن‌ها در اختیار بازنشستگان قرار می‌دهیم.

تقی‌زاده به برگزاری آزمون‌های استخدامی در سطح کشور اشاره و مطرح کرد: اگر آزمون استخدامی در سطح کشور برگزار شود در وهله اول باید فرزندان بازنشستگان مدنظر قرار بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌گویم فساد را به‌طور کامل از بین خواهم برد اما مجموعه ضد فساد را در صندوق بازنشستگی ایجاد می‌کنیم.

فارس از بیرجند

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. صدف گفت:

    سلام
    وقتی از فرزند همکاران استخدام کنند اختلاس و … کمتر خواهد بود و بازده کاری بیشتر خواهد شد چون به کار پدر اشنا هستن و از سختی کار و مواردی که در کار است اشنایی دارند
    ولی نبابد فقط فرزند همکاران بازنشسته را استخدام کنند بلکه باید سهمیه ای باشد و مردم عادی هم بتوانند شرکت کنند
    من پدرم بازنشسته بانک صادارت هستند گفتند به عنوان فرزند همکار بازنشسته می توانید استخدام شوید ولی متاسفانه موقع عمل که شد فرمودند نیرو نیاز نداریم در صورتی که کارمندان موسسه میزان را استخدام کردند باشد که بااین نیروهای … رستگارشوید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها