فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی نفت اعلام شد

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با انتشار فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی، از کارشناسان، سرپرستان و مدیران رسمی متقاضی واجد شرایط دعوت کرد در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش شانا، در بخشی از فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی در حوزه‎های فنی، مهندسی و عملیاتی صنعت نفت آمده است: «مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با هدف شناسایی، ارزیابی و تربیت نسلی نو از مدیران عمومی و اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه‎ای مدیریت عمومی، از همه کارشناسان، سرپرستان، مدیران رسمی متقاضی واجد شرایط مندرج در فراخوان دعوت به عمل می‎آورد نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند».

بر این اساس، منظور از مدیران عمومی، تمامی مدیران عالی و ارشد شاغل در چهار شرکت اصلی و وزارت نفت است که چند حوزه فنی، عملیاتی، و خدماتی را تحت مدیریت خود داشته و کارراهه آنها به سمت‎های مدیریت عامل و معاونان وزیر نیز ختم می‎شود.

در ادامه این فراخوان آمده است: «هدف از این طرح، شناسایی و پرورش استعدادهای مدیریتی و همچنین انتخاب مدیران حرفه‎ای است. بنابراین به متقاضیانی که دارای تجارب لازم هستند بعد از گذراندن مراحل ارزیابی و محرز شدن شایستگی‎های رفتاری و فنی آنها، گواهینامه صلاحیت حرفه‎ای متناسب با سطح ارزیابی شده اعطا می‎شود و آن دسته از افرادی که فاقد تجارب مدیریتی هستند، در صورت گذراندن موفقیت آمیز مراحل ارزیابی و محرز شدن استعدادهای آنان، بعد از طی دوره‎های آموزشی و کسب تجارب لازم، گواهینامه صلاحیت حرفه‎ای مربوطه را دریافت خواهند کرد».

بر پایه این گزارش، متقاضیان واجد شرایط می‎توانند با ثبت نام در سایت portal.nioc.ir از تاریخ ۲۱ تیر تا ۱۱ مرداد امسال در فرایندهای مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت شرکت کنند.

علاقه‎مندان می توانند بری کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها