صدور مجوز استخدام ۸۰۰ کارمند جدید در البرز

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان البرز گفت:‌ در سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان البرز مجوز استخدام حدود ۸۰۰ نفر کارمند جدید به ادارات این استان داده شد.
به گزارش خبر ۳۱، سید میر احد حسینی با اشاره به اینکه همچنین در سفر اخیر رئیس جمهور به البرز با تصویب هیئت دولت شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی به این استان اختصاص یافت، ‌افزود: از این میزان سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال مربوط به مانده اعتبارات سالهای ۸۴ تا ۸۸ بنگاه های زودبازده و بقیه در بخش های دیگر پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: با اختصاص این اعتبار گامهای موثری برای حل مشکل شتغال و رفع بیکاری در استان برداشته خواهد شد.
حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان البرز مجوز استخدام حدود ۸۰۰ نفر کارمند جدید به ادارات این استان داده شد.
وی اضافه کرد:‌ با توجه به مشخص شدن اعتبارات استان البرز در این سفر و باپیگیریهای استانداری ، انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به تفکیک منابع مالی این استان از استان تهران اقدامات جدی انجام شود.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان البرز گفت : براساس آمارهای ارائه شده آذر ماه سال جاری دستگاه های اجرایی استان، میزان ایجاد اشتغال توسط این دستگاه ها بیش از تعهدات آنها بوده است .
وی اعطای تسهیلات با هدف اشتغالزایی، سرمایه گذاری در بخشهای مختلف مانند اجرای طرحهای خود اشتغالی ،‌ ایجاد ۹ مرکز آموزش فنی و حرفه ای ، چهار مجموغه فرهنگی ورزشی و‌ ساخت یک استخر سرپوشیده شنا از جمله برنامه های سال آینده اداره کل کار و امور اجتماعی استان البرز ذکر کرد.
اکنون استان البرز با داشتن دو هزار و ۸۱۹ واحد تولیدی و صنعتی از نظر صنعت در رتبه دهم کشور قرار دارد همچنین، ۴۰۰ هزار نفر در این واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز اشتغال دارند.
منبع unp.ir

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. غزاله صادقی گفت:

    کاملا عقلانی است

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها