شهردار شهرستان امیدیه خبر شهرداری امیدیه در سال ۹۷نیرو استخدام می نماید‍

شریفات شهردار امیدیه دراین باره به خبرنگار ذاکرنیوزگفت: درراستای اشتغال برای افرادجویای کاردر شهرداری امیدیه درنظرداریم
در سال جدید به علت بازنشستگی تعدادی از کارکنان شهرداری، تعدادی نیروی جدید جذب مینماییم. شریفات درادامه افزود باتوجه به ساخت و ساز پارکینگ مسجد جامع مجوز ندارد و از ادامه آن جلوگیری شد و هیچ ساخت و سازی در آن محل انجام نمی شود. شهردارامیدیه درخصوص کارهای مالی ودرامد اجرایی شهرداری امیدیه ازشهروندان وادارات وشرکتها درشهرستان امیدیه درخواست  داریم که باشهرداری تعامل وهمکاری بیشتری داشته باشندتا بتوان شهرستان رابه رشد و توسعه افزایش دهیم.
بزرگترین مشکل شهر امیدیه، مهاجرت مردم است
اولویت اصلی شهرداری، ساماندهی به بازار اصلی میباشد.پارکهای شهر قرار است بصورت موضوعی مورد بهره برداری واقع شوند و هر پارک به موضوع و برنامه خاصی اختصاص یابد‌.مشکلات مالی شهرداری تا حدودی مرتفع شده و حقوق های اکثر پرسنل بروز شده اند.
قبلا سالی سه بار لایروبی انجام میشد الان در ۶ ماه گذشته ۵ بار انجام شده است و قرار است خدمات محله ای شود و لایروبی روزانه انجام شود.
تا نیمه اول فروردین سامانه ۱۲۷ راه اندازی میشود.پیاده رو سازی را در کل شهر قصد داریم انجام شود.احداث پارک کوی طالقانی بدلیل اعتراض اداره برق متوقف شده بود که با حل شدن مشکل از سر گرفته میشود.
پارک کوهستان دو مشکل عمده دارد:۱- مستقیم بودن برق پارک ۲- نداشتن حفاظ محل ریختن نخاله های ساختمانی در کنار محل دفن زباله در ۷ کیلومتری جاده امیدیه به اهواز مشخص شده است.
وی درپایان تسریح داشت
در حال برنامه ریزی برای احداث پیست موتورسواری جدیدی در جوار شهر هستیم، با بهزیستی و استان هماهنگ شده که گداهای سطح شهر جمع آوری شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها