شرکت ۳۶۵۰ نفر در آزمون استخدامی شرکت مهندسی

معاون اجرائی سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان از شرکت ۳ هزار و ۶۵۰ نفر در آزمون استخدامی شرکت مهندسی طی امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر خاکی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، تشکیل سازمان نظام مهندسی را از سال ۷۰ دانست و افزود: قانون و آئین‌نامه سازمان طی سال ۷۴ توسط مجلس، برای رشته‌های مهندسی ساختمانی متشکل از هفت رشته اصلی عمرانی، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، نقشه‌کشی و ترافیک تعریف شده که در حال حاضر ۶ نظام به استثنای ترافیک فعال هستند.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده در سازمان نظام مهندسی گفت: امضای تفاهمنامه با سازمان‌های دیگر در بحث گاز طی سال ۸۲ یکی از اقدامات بوده که در این راستا وظیفه طراحی و گازکشی به عهده سازمان نظام مهندسی گذاشته شده است.
معاون اجرائی سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان از اختصاص تأیید ۳۵۰ هزار نقشه گاز در سطح استان در زمینه ساختمانی و تجاری کوچک توسط این سازمان از سال ۸۲ خبر داد و افزود: قبل از سال ۸۲ عملیات گازکشی توسط شرکت گاز انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: با شروع عملیات تأیید گازکشی از سوی سازمان نظام مهندسی، از ۲۰ کارشناس بازرس طی روزهای اولیه، امروزه تعداد آن به ۲۰۰ کارشناس رسیده است.
خاکی‌زاده بازرسان آموزش‌دیده در لوله‌کشی گاز را ۱۷۷ نفر در همدان و فامنین عنوان کرد و افزود: ارجاع عملیات گاز دوپمپی(فشار قوی) طی سال ۹۰ به سازمان نظام مهندسی داده شده که در پروژه‌های بزرگ کارکرد خواهد داشت.
وی از تزریق گاز به ۷۳ واحد پروژه‌های دوپمپی استان خبر داد و افزود: ۳۲ واحد نیز مورد بازرسی در راستای تزریق است که در آن ۷۰ نفر بازرس آموزش دیده‌اند.
معاون اجرائی سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان با اشاره به آزماش کنترل خدمات آزمایشی از جمله جوش، بتن و ژئوتکنیک توسط مهندسین ساختمانی افزود: ۲۸ شرکت آزمایشگاهی در سطح ساختمان‌های استان به فعالیت می‌پردازند.
وی دیگر اقدامات صورت گرفته در سازمان نظام مهندسی را امضای تفاهم‌نامه با اداره ثبت اسناد دانست و افزود: در سال ۹۱، ۷۵۱ پرونده ساختمانی و سال ۹۲، ۷۴۷ پرونده ساختمانی به ثبت رسیده که مجموع آن یک‌هزار و ۵۰۴ پرونده بوده است.
خاکی‌زاده با اشاره به استخدام فارغ‌التحصیلان وزارت راه و شهرسازی طی هرساله در سازمان نظام مهندسی افزود: فارغ‌التحصیلان کارشناسی با سه سال، کارشناسی ارشد با دو سال و دکتری با یک سال سابقه، باید آزمون دهند تا صلاحیت آنها ثابت شود.
وی از برگزاری آزمون استخدامی وزارت و راه و شهرسازی طی یک ماه اخیر خبر داد و افزود: ۳ هزار و ۶۵۰ نفر در استان در این آزمون شرکت کردند که تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ نفر ورودی جدید را شامل می‌شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها