شرط معدل استخدام در وزارت نفت برای خوزستانی‌ها تغییر کند

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با توجه به متفاوت بودن شرایط تحصیل در خوزستان و سایر استان‌ها، شرط معدل استخدام در وزارت نفت برای فارغ التحصیلان خوزستانی تغییر کند.
غلامرضا شرفی امروز ضمن ابراز نا‌رضایتی از شرایط سخت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نفت خواستار کاهش معدل مورد نیاز برای ثبت نام فارغ التحصیلان خوزستانی شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معدل ۱۲ فارغ التحصیلان جنوبی باید معادل معدل ۱۸ فارغ التحصیلان سایر نقاط کشور برآورد شود چرا که شرایط تحصیل در خوزستان با بسیاری از استان‌ها متفاوت است و رسیدن به معدل بالا نیازمند هزینه‌کرد مبالغ زیاد است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین با بیان اینکه هنوز استدلال مسئولان وزارت نفت در این باره را نشنیده است، اظهار کرد: مُسلم است که کار در وزارت نفت لزوما به افراد با معدل بالا نیاز ندارد.
شایان ذکر است بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در اردیبهشت امسال و در واپسین روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با سفر به خوزستان با تاکید بر اولویت استخدام بومی‌ها در صنایع نفت از برنامه ریزی برای جذب ۲۵۰۰ نیرو خبر داده بود.
دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در روزهای اخیر و برای چندمین بار متوالی در سه سال گذشته و در اعتراض به خُلف وعده وزارت نفت در جذب فارغ التحصیلان این رشته در این دانشگاه تحصن کردند.
دانشجویان همچنین در ماه‌های گذشته تجمعات اعتراضی در مقابل وزارت نفت و مجلس شورای اسلامی برگزار کرده‌اند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. علی گفت:

    باسلام اگرمی شودشرایط سنی راهم بالاترلحاظ کنندحداقل ۳۵ سال برای لیسانس ها.

  2. جویای کار گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من بومی ابادان و فرزند شاغل رسمیه و لیسانس حسابداری دارم فقط شرایط سهمیه و معدل رو ندارم ایا میتونم در ازمون استخدامی وزارت نفت شرکت کنم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها