شرایط جذب مربی در دانشگاهها

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم شرایط دانشگاهها برای جذب عضو هیئت علمی با مرتبه مربی و برنامه وزارت علوم برای ارتقای مربیان در دانشگاهها را تشریح کرد و گفت: با توجه به اهداف دانشگاهها جذب عضو هیئت علمی در آنها صورت می گیرد.
رضا عامری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مأموریتهای دانشگاهها با یکدیگر متفاوت است و با توجه به اهدافی که هر دانشگاه دارد، جذب عضو هیئت علمی نیز در آن صورت می گیرد. در مراکز علمی کاربردی که بیشتر دوره های کاردانی را برگزار می کنند، در دانشگاههای غیرانتفاعی و در دروس آزمایشگاهی دانشگاهها بیشتر به جذب عضو هیئت علمی مربی پرداخته می شود.

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نیز با کمبود عضو هیئت علمی مواجه است و بر حسب نیاز واحدهای این دانشگاه عضو هیئت علمی مربی در این دانشگاه نیز صورت می گیرد.
مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم گفت: بر اساس طرحی که چندی پیش برای ارتقاء هرم اعضای هیئت علمی و مربیان دانشگاهها به تصویب رسید قرار شد دانشگاههای بزرگ نسبت به بورسیه مربیان سایر دانشگاهها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه دارد به مهر گفت: تقریبا تمامی مربیان دانشگاههای قدیمی توانسته اند ادامه تحصیل بدهند و به مرتبه استادیاری ارتقاء یابند.
عامری اظهار داشت: پیش از این در دانشگاههای دولتی تعداد اعضای هیئت علمی با رتبه استادیار به بالا حدود ۴۰ درصد بود اما با تلاش برای ارتقاء در حال حاضر این آمار به ۷۰ درصد رسیده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها